![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever over een raar geurtje in haar kruipkot dat dan verdomme nog kwam van die stomme bloemen die ze zelf kocht, dat is hetgeen waar BB in dealt in haar zoektocht naar aandacht. Foto's posten van hamsterwoede in een aziatische fastfood winkel gewoon om reactie uit te lokken. 'Reisverslagen' van youtube ineen flansen om toch maar haar onbestaande leven enige online substantie te proberen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Pandareus ik ben wel echt aangevallen door die kwiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NN.. hoe gaat het inmiddels met je & den Albeir? ..... Echt intriest wat jullie meemaakten idd.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een opflakkering van menselijkheid (ik ben verbaasd van mezelf), of Bemmetje brengt een typetje dat TV waardig is, of deze persoon heeft echt een probleem in het leven. En wat betreft die reisverslagen, ik wil de "influencers" de kost niet geven die geld krijgen om leugens te verkopen. Ik vermoed dat BemBem niet al te veel in komsten uit haar al dan niet levensverhaal haalt. (als typetje zelfs geen Turkse DeciLire op't moment)
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in onze tuin een gedenkplaatsje gemaakt voor ons kleinkindje. Bij de begrafenis van mijn baby-engeltje werden er 'windmolentjes' uitgedeeld . De bedoeling was om die windmolentjes in de tuin te plaatsen. Het eerste wat ik doe wanneer ik opsta is naar het windmolentje te kijken. Elke dag! Daarnaast hebben we naast dat gedenkplaatsje een voederschaaltje voor de vogeltjes geplaatst. Het geeft toch een beetje troost als ik al die vogeltjes 's morgens vroeg in het gedenkplaatsje zie zitten. Alsof ze over mijn engeltje waken.... Er is zelfs een duif die hier elke dag roerloos minstens een kwartier blijft zitten! Heel raar maar waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Sterkte dear............ !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Oei, geraakte die nog zijn frietkot binnen? Mss moest die een en ander laten amputeren om binnen te kunnen geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De kleine sjarel die daar zat te bengelen, zat duidelijk in de familie ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WaWaar is BimBam nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Like clockwork.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Mensen die een verhaal zonder inleiding vertellen. Wie zijn ze en wat bezielt hen? Met de deur in huis een verhaal over "mijn geld terugvragen". Welk geld? Aan wie, en om wat te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wachten tot de depressieve fase voorbij is, daarna start de manische hihihi XD proet ^^ fase weer op met veeel prentjes vol Sun Wah eten.
|
![]() |
![]() |