![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Neen, maar anderzijds zegt u wel dat u een huwelijk tussen mensen van een zelfde geslacht niet 'logisch' vindt; en aldus wel tussen mensen van een verschillend geslacht. Voor mij houdt logica, vooral verband met 'aanvaarding' en 'vrije wil' door beide partners.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie loopt hier heus niet rond aspecten als leeftijd, vrije wil en inschatting van het aangegane engagement. Naar mijn aanvoelen zijn we het daar allemaal over eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN