![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan zie je het zwart op wit staan op de debatfiches.... Opvallend ook hoe lauw hij door de pers wordt aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral een beangstigende gedachte dat dit zo is bij ELKE politieke partij. Overal, maar dan ook overal regeert de incompetentie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De traditionelen hebben decennia de dienst uitgemaakt. Allemaal populisten dus.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een signifiante overlap tussen die mensen en de mensen die moord en brand schreeuwen als er een uitbraak is van een of andere ziekte, en dan de overheid met de vinger wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind alvast van wel. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als je het hier aan iemand, die zijn uiterste best aan het doen was om dit van zichzelf te bewijzen, persoonlijk verwijt, dan krijg je banpunten zoals ik onlangs mocht ervaren.
![]() |
![]() |
#709 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht al dat men geen banpunten meer uitdeelde.
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 20 mei 2020 om 10:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu riskeer je van er weer te krijgen wegens het quoten van een overtreding, doe de quote snel weg voor men u aangeeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Algemeen bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volksgezondheid is minder belangrijk dan de populariteit van Corneel Weyts ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is nu precies het verschil tussen een "staatsman" met een visie, en een postenpakker/populist/opportunist
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vraag waarvan ik denk (hoop?) dat niet weinig mensen die hier & nu samen met mij aan het stellen zijn: hangt/loopt er érgens in één van de vele politieke partijen die 'ons' kleine landje 'rijk' is al was het maar één zo'n exemplaar rond dat bij de eerstvolgende gelegenheid op een verkiesbare plaats op een lijst zal kunnen & mogen prijken? Zo ja, hoe heet het? Ik zou er eventueel nog op durven te stemmen. Zo zot ben ik dan ook weer wel. Edit: het mag ook een '"staatsvrouw" met een visie' zijn, hé. Bij voorkeur zelfs. Als ik eerlijk mag zijn: ik ben ALLE al dan niet would-be alfa-mannetjes méér dan een klein beetje kotsbeu. Hoe méér er van die bende de eeuwige jachtvelden opzoeken, hoe beter. Ze kunnen niet rap genoeg hun schup afkuisen. Dat is sowieso goed voor het klimaat/het milieu/het welzijn van de mensheid.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 mei 2020 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De minister van dierenwelzijn op Vlaams vlak, voert geen beleid van een federaal minister van 'k weet niet wat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Ben vergiste zich. Hij wist niet wat we kunnen lezen in de onderstaande link.
Wegens een vergissing, zijn er forummers die de minister daarvoor politiek wensen te executeren, zodat hij nooit de titel "groot staatsman" zou kunnen krijgen. Ah ja, zo'n vergissing zeg ... https://www.hln.be/wetenschap-planee...6e3ca692d12d59 Titel: “Horrorscenario”: zo gruwelijk is het om te sterven aan hondsdolheid Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog een naam, graag. Er moet hier toch érgens zo iemand rondlopen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen (want dat zijn de enigen waar we kunnen op stemmen) Volgens mij iemand van VLD of CD&V en misschien een niet te donker rode SPA-er. NVA beweert wel centrum te zijn, maar ze kunnen nu éénmaal de "straffe" uitspraken en de polarisatie niet laten ondanks dat ze zelf ondervonden hebben dat beleid voeren iets totaal anders is dan vrijblijvend aan de kant staan roepen. Maken een goede indruk op mij : De Croo, Schiltz, Muyle, Geens , Rousseau Laat het afkraken maar beginnen
![]() |