![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Banneling
|
![]() Alexander De Croo zie ik wel zitten als premier.
Nuchter, intelligent, empathisch vermogen, betrouwbaar, correct in de omgang. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zonder zijn familienaam zou niemand hem kennen, en stond hij nergens
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 mei 2020 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou me niet verbazen moest hij bij de pop poll binnen de partij (partijraad verkiezingen) de meeste stemmen halen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, zijn enige troef. Ieder normaal denkend mens vraagt zich natuurlijk af, waarom. Want wat valt er te onthouden van ouwe Herman ? Wat zijn die zijn verwezelijkingen ????
![]() |
#727 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met uw dooddoeners altijd.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik praat volledig voor eigen rekening
![]() |
#729 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het even kan & mag: géén balzak-bezitter en lul-de-behanger graag, voor deze éne keer echt niet! Blijft dus eventueel over in uw lijstje: 'Muyle' (toch als u de mevrouw Nathalie bedoelt). Ik ga er eens over nadenken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge voldoende weldenkend zijt, moogt me dan zeggen voor wie ik praat, aangezien ik geen enkele binding heb met welke pol.partij dan ook.
![]() |
#732 |
Banneling
|
![]() Ik zeg niet dat ge namens een politieke partij praat, ik wijs u gewoon op het gebruik van de pluralis majestatis om uw eigen visie gewichtiger te doen overkomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zulks zelfs "djimi" lukte, dan moet toch zéker uw nuchtere, intelligente, empathisch vermogende, betrouwbare, correct in de omgang zijnde, tot bijleren in staat zijnde én met 'een naam' bedachte als premier zittend geziene dat aankunnen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 mei 2020 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ….kijk wie het zegt..
![]() |
#735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof elke politicus die vanuit een andere sector komt waardevoller zou zijn. Ik zie weinig voorbeelden in de praktijk... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je het verschil met wat jij er altijd bijsleurt ?* la 'ieder normaal denkend mens zegt dat...? Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en die "mening" is heel toevallig ook een partijgenoot.
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat abnormaal misschien dat een liberaal het liefst een liberaal als premier zou hebben??? Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2020 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#740 |
Banneling