![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoolvoorbeeld van antisemitisme dus, jouw posting. En het interesseert me voor geen millimeter wat jouw angst voor de moderatie je hierover influistert. Het lijkt wel alsof je jezelf zit moed in te praten ? Waarom is dat nodig ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 mei 2020 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens gekeken naar het aantal leden die deze zogenaamde "internationale organisatie" heeft. Welgeteld 34 landen. En kijk je eens hoeveel leden de VN telt: bijna 200. Dan is toch al alles gezegd, nietwaar...
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 23 mei 2020 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, beste Pandaman, druk gerust op het driehoekje en meld dat ik mij volgens u schuldig maak aan antisemitisme. U bent er toch rotsvast van overtuigd, nietwaar?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Door WC-Eend.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor vandaag wist je niet eens dat deze definitie bestaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Vragen om dit aan te tonen blijft zonder reactie. Zal nog aan 't zoeken zijn, vermoed ik.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ach, wat verandert dat nu dat we weten dat een aantal landen al dan met gedachteloze instemming meegaan in zulke defintie? We leven in een vrij land en die definitie heeft geen enkele wettelijke kracht. De definitie is uiteindelijk maar evenveel waard als een opinieartikel in een krant. Zoals ik al zei: ik behou mijn volle vrijheid en ik ben er ten volle van overtuigd dat ik geen antisemiet ben en ook door mijn afwijzing van de staat Israël mij op geen enkele wijze schuldig maak aan antisemitisme. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 23 mei 2020 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat Israël is boven elke kritiek verheven... En wie daar ook maar iets over durft te zeggen wordt gelijk in de anti-semitische hoek weggezet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom blijf je dan zielig doen dat ik 'gerust op het driehoekje mag drukken' als je heel goed weet dat ik dat niet doe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar mag je wel de Palestijnse staat afwijzen zonder dat je gebrandmerkt wordt als anti... Of hoe het duidelijk wordt dat er blijkbaar één staat is in de hele wereld waar er geen woord kritiek op mag worden gegeven op straffe van ostracisme. Panda probeert ook dat spelletje, maar zoals hier ook duidelijk blijkt: de mayonaise pakt niet langer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Simplisme is allergisch aan externe feiten.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel 1 van de forumleden die steevast Israël een staat noemt, opgericht door geslaagde terroristen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 mei 2020 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Panda weet hiervan, maar gebaart zich liever van kromme haas.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 mei 2020 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wensen af te bouwen van een administratieve structuur is dus anti semitisme. ![]() Eigenaardig dat zoiets wel voor een structuur (Israel) en niet voor een andere (zeg maar, Vlaamse staat) geldt. Wat een discriminatie ! Voor mij heeft de staat van Israel uiteraard bestaansrecht, zolang het dat recht met geweld kan verdedigen. Dat is namelijk de grond van elk bestaansrecht. Maar ik zie niet in wat die Israelische staat anders zou maken dan gelijk welke andere staat. Dat is toch een ongelofelijke discriminatie tussen volkeren ? Je zou dan toch moeten besluiten, met zo een definitie, dat je wel anti-semiet moet zijn op dat punt als je geen Übermenschen toestanden wil gebetonneerd zien in internationale wetgeving ? Hier wordt blijkbaar een fundamenteel onderscheid gemaakt tussen enerzijds Übermenschen wiens administratieve staatsstructuur totaal anders moet beschouwd worden dan die van alle andere mensensoorten ? In welke mate is het ontkennen van een zelfbeschikking voor het Joodse volk "anders" dan het ontkennen van een zelfbeschikking voor het Vlaamse volk ? Is het zeggen dat streven naar een Vlaamse staat door racisme is ingegeven, ook een vorm van anti-semistisme dan ? Of is dat geen volk van Übermenschen, en mogen die van kakkerlak beschuldigd worden zonder gevolgen ? Om het cru te zeggen: waarom is een Jood veel meer waard dan een Vlaming ? Wat maakt dat het het recht van zelfbeschikking van de Joden niet toepasselijk zou zijn op Vlamingen ? Waarom zijn die laatste minder waard ? De normale manier van daarop antwoorden zou zijn: omdat de Joden erin geslaagd zijn om voldoende geweld toe te passen zodat ze erin geslaagd zijn om een territorium te veroveren en de Vlamingen niet. DAT is juist. Maar hier gaat men stukken verder, en is het dus verboden om een negatieve uitspraak te doen betreffende die overwinnende gewelddadigheid, daar waar dat elders schering en inslag mag zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 mei 2020 om 05:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de heren van de joodse mossad hier hun moord commando loslieten in Ukkel.... Zijn zij ooit ter verantwoording opgeroepen... https://www.nieuwsblad.be/cnt/nbna02012003_002 Laatst gewijzigd door Svennies : 24 mei 2020 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Nu nog wachten op Godot een antwoord. ![]()
![]() |