![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets dacht ik toch gehoord te hebben deze morgen. Mss zijn er nog andere zaken die ook verandert zijn.
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen, nu krijgt men het niet meer verkocht om bij voorbeeld niet met zen allen naar zee te rijden om op het strand te gaan zonnen. Laatst gewijzigd door De Prof : 7 juni 2020 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, als ze nu zomaar manifestaties toelaten van 10K man die opeengepakt staan en die de staatskas geld kosten, dan is er geen enkele, maar dan ook geen enkele reden te verzinnen waarom de evenementensector stil moet blijven liggen. Die brengt miljarden op hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn buurman werd getest voor zijn (kleine) ingreep deze week. Mijn schoonzus binnen 'n paar weken ook, eveneens 'n kleine ingreep. Ik ga er vanuit dat iedereen getest wordt, kleine of grote ingrepen. Ik vermoed dat in woonzorgcentra ook meer getest wordt, maar daar ben ik niet zeker van.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want die gaan over lijken, voor hun overtuigingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ontslag voor alle virologen aan onze universiteiten, en een doctoraat in statistiek en virologie voor onze medeforummer !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een prachtige test: contact tracing binnen 2 tot 3 weken zou duidelijkheid kunnen scheppen. Gelukkig zijn er in die andere gemeente toch boetes uitgedeeld: die namen zijn ook beschikbaar voor contact tracing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin me wat af te vragen of ze er nu mee aan het rammelen zijn of niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar verschoot ik ook ff van toen ze me dit onlangs vertelden.
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() maak wet: ieder met ziekte verschijnselen of positief covid mag niet meer naar buiten tot die covid negatief is.
snelle testen maken. Economische schade is nu in EU al minstens 3000 biljoen euro zo te zien, banken dreigen nu om te vallen, ECB staat op instorten met domino effekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 10 man bedoelt men niet 10000 !! We moeten ons nu helaas voorbereiden op een nieuwe hardere lockdown !! Al diegene die meededen aan de betoging , 1 maand verplicht quarantaine met strafblad !! Wie niet wil , 1 jaartje gevangenisquarantaine zonder naar buiten te mogen !! https://www.hln.be/reizen/griekenlan...-fout~aa0d4c66 Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...komst~a703d1f9
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al degene die rel schopten & vernielingen , da's gewoon vies crapuul !!
Een paar jaar bak (met eenzame opsluiting) zal hen wel deugd doen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 juni 2020 om 23:40. Reden: een paar JAAR bak .... (Ik was jaar vergeten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat de regel wordt tot minstens 2027 zou ik daar als 90 jarige precies al vlug eens nadenken of het nog wel allemaal de moeite is. Mijn keuze zou snel gemaakt zijn. Uw laatste jaren meer in uw neus laten steken dan in uw mond ...bedankt. En voor de rest alleen op uw kamertje blijven zitten zonder ook nog maar iemand te zien. Maar goed buiten het WZC staan we er de eerste decennia niet veel beter voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen twee weken zitten we weer aan duizend besmettingen per dag.....bereid u al maar voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan de overheid de 1,5 m afstand regel nu nog verkocht krijgen als ze zélf straffeloos toelaat dat hij massaal wordt overtreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het personeel ook, hopelijk. Ja natuurlijk eh.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 juni 2020 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |