![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie kan er nog vertrouwen hebben in zo'n laag bij de grondse goegemeente??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Banneling
|
![]() Neen, kinderen bereid je voor op de samenleving en als de school daar soms fout gaat dan mag dat aangetoond worden... Inderdaad zonder geweld; maar wat hebben worstjes met geweld te maken...??? Of is onze samenleving al zo diep afgezakt dat worstjes synoniem staan voor geweld???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals als je tegen racisme bent, ben je dat altijd en overal waar racisme zich voordoet en niet enkel en alleen daar waar het in je plaatje past... Dat er in de VS een eenorm probleem is, zal ik alles behalve ontkennen en ik die dacht, juist door het voorbeeld van de VS dat dat hier nooit zo mank zou lopen... Maar blijk dan dat totaal verkeerd gezien is... Men pleit hier op alle mogelijke manieren voor nog erger... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 9 juni 2020 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#866 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaat dus in het vervolg niet meer gebeuren ?? Laatst gewijzigd door dpg : 9 juni 2020 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Banneling
|
![]() Ik verwerp het racisme; dat weet ik... Maar wat die meerderheid van die grote massa's betreft ben ik alles behalve zeker dat ze het racisme verwerpen; hoe hard ze het ook roepen... En bovendien vrees ik heel erg dat al degene die daar zijn en die het inderdaad goed menen alleen maar heel diep bedrogen worden en voor andere doeleinden misbruikt worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Banneling
|
![]() Onze gevangenissen die overvol zitten met allochtonen zodat men vele misdadigers nu vrij moet laten zonder dat ze zelfs de minste straf moeten uitzitten of ondergaan... U heeft gelijk dat is niet essentieel genoeg om te zeggen dat het totaal de verkeerde kant op gaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vele kinderen, ook Belgische krijgen nog alleen Halal voorgeschoteld op school; weer om diezelfde gemeenschap te dienen... En vandaag gaat het over worstjes en halal en waarom, als ze toch zo op hun wenken bediend worden, zullen ze morgen geen gescheiden turnlessen, zwemuren... opeisen en zullen ze eisen dat men de evolutieleer niet meer mag onderwijzen want volgens hun zogenaamde God ging het zo niet... Gelukkig dat de aarde plat is denk ik niet dat ze nog erdoor zullen krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twintig, dertig jaar geleden aan Vlaamse kant zou het inderdaad als belachelijk worden aangevoeld... vandaag de dag is het zelfs, ook in Vlaanderen, de regel geworden... En ik het het hier over de geinstitutionaliseerde misleiding... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 juni 2020 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |