![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SLIMME CAMERA'S HOUDEN TOERISTEN AAN DE KUST IN DE GATEN: "ZO HOUDT NIET ALLEEN DE POLITIE EEN OOGJE IN HET ZEIL"
Citaat:
Ik heb zo een flauw vermoeden dat niet elke kustganger het hoog op gaat hebben met de camera bewaking. Ongetwijfeld zullen er zijn die van mening zijn dat hun privacy geschonden is. p.s. Privacy
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2020 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, met een mondmasker ben je zo goed als onherkenbaar. Dat hebben we recent in Brussel mogen aanschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Laat uiteindelijk dat hoofdstad van Europa eens aan een ander land over zou ik zeggen misschien zijn we dan van een hoop zever vanaf???? En gooi die Close buiten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2020 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer dat geneuzel over de privacy....
![]() Dat ze dan facebook dichtgooien hé. Wat privacy bescherming betreft zou dat al een grote stap zijn, maar dan mag dan ook weer niet. En als ze ergens wat camera's zetten, dan schreeuwen ze moord en brand. Wedden dat dit ook ergens op facebook te lezen zal vallen ?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ondertussen burgemeester Tommelein van Oostende zien.......dansen?......huppelen??????.......op de Wes-Vloamse Televies...
Er is iets helemaal fout aan het lopen aan onze kust......something in the Air? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 juni 2020 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het moet speel ik de komende zeven dagen verslaggever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste indruk:
De horeca draait goed. In de Langestraat heb ik de indruk dat er bubbels bestaan van 40 personen. Sommige straten zijn ondertussen verkeersvrij en zijn terrassen geworden. Gisteren aan een paar lokale politieagentes gevraagd of de kindjes op het strand mogen spelen. Antwoord: "Van de federale mag het niet maar wij hebben opdracht gekregen om NIET te controleren". Mijn tweede vraag: Hoe herken ik de federale ? Antwoord: Ze rijden te paard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is er het weer voor geworden. Haal die T-shirt maar uit de kast. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind inderdaad mensen die facebook en andere publicitairen gebruiken, idioten. Maar het is niet omdat dat volk hun privacy weggooit, dat privacy niet meer een recht zou zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juni 2020 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een volgende stap zal de burgemeester,gezeten voor zijn ambtelijke PC,gewoon kunnen klikken op uw beeld in de observatievideo en u,middels muisbewegingen (en rechter/linkermuisklik),kunnen verslepen naar waar hij dat gepast acht...
knie- en elleboogstukken aangeraden.. Laatst gewijzigd door kelt : 13 juni 2020 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus ,lokale politiekorpsen krijgen dus "hulp" van "federale",maar zullen zich eigenlijk geen zier aantrekken van wat die "federalen" doen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is daar al zo, ze kunnen u daar gewoon straat per straat volgen.
![]() |