![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat willen zij in die gruwelijke mensenwereld komen doen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn er anderen, niet de zeehondjes.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige week in de koningin der badsteden:
Er is een gratis overzet per boot richting vismijn. Ik maak regelmatig gebruik van de overzet. Normaal 50 plaatsen, momenteel 11, en je moet een mondmasker op. Op sociale media lees ik plots dat de overzet 24 uur wordt stopgezet wegens agressie, zonder bijkomende commentaar. 's anderendaags op de boot met een van de schippers gepraat. Bleek dat een passagier niet op de boot mocht wegens geen masker en het nodig vond om in het gezicht van de schipper te spuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Spar van Oostende stelde ik vast dat twee vriendinnen (16-17 zoiets) een opmerking kregen van het personeel omdat ze blootsvoets in de winkel waren.
Heeft dat iets met corona te maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oostende:
Gezellige drukte. Geen overrompeling. Cafés om 1 uur dicht, naar ongenoegen, zoals steeds. Maskertjes in de winkels, zelfs de nachtwinkels. Waar het niet moet, zoals in de polé polé bar, niet. Niets ongewoons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt toch de wandelrichting gevolgd op de dijk ? Opletten want er staan camera's. Tegen de richting inwandelen wordt zwaar beboet. Met gezichtsherkenning geen ontkomen meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, met al die gocarts op den dijk wordt dat nogal lastig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Spook wandelen wordt niet mee gelachen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juli 2020 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dat je van de zeehondjes en van Leopold II moet afblijven. In de Kapellestraat ondertussen verplicht maskertje op, rechts van de straat wandelen. Ik neem de straat ernaast. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 juli 2020 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen aan de Spaanse kust.
Valencia is veiliger dan Antwerpen. Op straat iedereen mondmasker op. Iedereen wandelt rechts. Niemand zaagt ondanks de temperatuur nooit onder de 30 graden. Terrassen vol, afstand tussen de tafels twee a drie meter. Op het strand zes meter tussen de parasols. Politie op quads tussen badgasten. Geen stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik altijd behulpzaam men toch nog even dit: Mocht ik het in mijn hoofd krijgen om naar het strand te gaan dan kan u mij herkennen aan: - Overjarig Hawaii hemd - Al even overjarige short - witte kousen - Sombrero op - Mondmasker - zonnebril met spiegelglazen (leuk om met naar de vrouwtjes te kijken) - Sandalen daar moet ik nog over nadenken - wandelstok (dat geeft meer ... ja wat eigenlijk???) Misschien is bovenstaande ver gezocht want ik kom niet op stranden daar ik liever in de tuin blijf zitten, een goed boek, drankje, chips ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2020 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Best het even nalezen waard. Informatie coronavirus "COVID-19"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2020 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de bars en restaurants is het personeel gedisciplineerd. Opvallend beter dan wat ik in België tot nu heb vastgesteld. Je komt ook nergens binnen zonder je handen te ontsmetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, mondmasker verplicht vanaf zes jaar. En de vragenlijst, die je ook bij aankomst kan invullen. |
|
![]() |
![]() |