![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die vaccinatie moet niet eens werken (op medisch vlak), he. |
|
|
|
|
|
|
#4222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is nochtans de bedoeling, om ongelijke machtsverhoudingen te bekomen, zodat de strijd winnaars en verliezers kunnen opleveren, en er weer een berekening een uitkomst heeft gehad he.
|
|
|
|
|
|
#4223 |
|
Europees Commissaris
|
Het is net die strijd zelf die overwonnen moet worden aangezien die door de entropie tot de vernietiging van de mensheid leidt. Binnen de emergente orde van de aristocratie kan er echter wel emulatie zijn op een genereuze manier, vanuit een onderliggende eensgezindheid: de waardering van bijdragen aan het gemeenschappelijke welzijn en aan de betekenisstructuur (incl. schoonheid) waarbinnen het samenleven vorm krijgt. Hiërarchie kan dan bestaan zonder rivaliteit en in haar schaduw het leven tegelijk zinvol en aangenaam maken.
|
|
|
|
|
|
#4224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze manier van verduidelijking, is de beste. Gebruik geen vlaggetjes, etiketjes, namen van ideologieen, enz, ga direct naar de MOTIEVEN, voor de DADEN. Zo ontMASKER ( Kijk naar de Kerk, ooit, en nog steeds in grote mate (hun pree = nog steeds belastingsgeld) was Kerk bij die naam, Macht. Hun pree werd hen niet gegeven door dwingelanden, het WAREN de dwingelanden - ze pakten het zelf af. Hun verzonnen God, hun verzonnen Geloof in een Macht, was, net als het Corona familie SARS-CoVid2 type virus-seizoen. niks meer dan het toenmalig excuus waarmee ze hun roverij een toffer klinkende connotatie dan hun luxe gaven. Kijk naar hun gebouwen - kathedralen en kerken. Peperdure luxe, ten tijde van een bevolking waar heel het gezin man vrouw en kinderen zich pleuris werkte op de gronden die ze in beslag namen. En zelfs in de veel modernere tijd, de voorbije decennia, toen het Geloof in die doctrine aftakelde, regende het schandalen (met name hun al niet meer machtspositie, toch nog misbruiken op kinderen/jongeren). Wel, Geloof in Gezag, in de Overheid, is ook precies maar dat. Zulk ordinairs, zit er achter hun hele propagandamachine. Er stond hier vandaag een tv te spelen in welks buurt ik enig herstelwerk deed. Het is de "Nationale Feestdag" van de Commie propagandamachine. Opnieuw dezelfde de voorbije maanden grijsgedraaide plaat van de regels volgen, Samen Tegen Corona, de slachtoffers, de helden, mijn haar werd er ook grijs van haha. Iemand die het concept overheid doorziet, zoals ik, valt direct de onmiskenbare propaganda-regie op. Af en toe maken ze kemels en kemeltjes. Er zat daarjuist 1 tussen: om de propaganda wat te olien en op het gemoed van mensen te spelen, lieten ze melancholische liedjes zingen door hun gesponsorde cultuur belangengroep. Op een bepaald moment ene "Sela Su" ofzo, de zoetgevooisde meelevende commentatrice stem zei: "ging door een zware tijd, haar beide ouders en nog een familielid.... HAPEREN... hebben Corona gehad. Het hele begin van de zin had de connotatie van stierven door, en de voorlezende (uiteraard, zoals Dewever zijn recente kemel) commentatrice leek klaarblijkelijk te hebben verwacht dat ze erdoor stierrven - de verrassing was hoorbaar in de stem. Dus het werd "MAAR" iets als bijna hele familie had corona. NOU..... DAT..... IS.... BIJ.... DE.... "GEWONE" (influenza).... GRIEP... OOK.... ZO... .... Alleen halen die "hele familie heeft griep", van bekende personen, dan de televisie er niet mee. Subiet kom ik weer eens UIT mijn KOT. Ik ga filmkes maken van de horeca klanten in Gent. De beelden zouden van juli 2019, juli 2018 en juli's van alle jaren kunnen zijn. En die tonen aan enige mensen hier. Die de wereld bijna uitsluitend zien door Propagandamachine camera's. Die daarnet, in de 21 juli propaganda aflevering, nog letterlijk stelden "iedereen gelijk voor de wet". LOL. Het loutere bestaan van overheid, impliceert reeds ongelijke behandeling. De ene wordt beroofd, de andere wordt gesponsord, waarmee de ongelijkheid quasi verdubbelt. Alsof je de firma JOS NV 10000 euro doet betalen, en die geeft aan de concurrerende firma JOOST NV. JOS moet 10000 euro extra waarde produceren, JOOST 10000 euro minder waarde produceren, om concurrentieel (toch) gelijk te staan.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 21 juli 2020 om 14:59. |
|
|
|
|
|
|
#4225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie de NAZI's toen en nu. Verzet in een dorp? Het hele dorp tegen de muur en rakketakketak. Eén die sneller rijdt dan X km/h? Hindernissen waar iedereen over moet sukkelen. En dan X verlagen. Tot X = 0, zijnde auto's ACHTUNG VERBOTEN.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#4226 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 21 juli 2020 om 15:06. |
|
|
|
|
|
|
#4227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terug van Gent. Filmkes gemaakt rond stadshal. De klanten zaten op de terrassen van de horeca, aan ronde tafeltjes met de knieen tegen elkaar en de monden in elkaars richting, met de ruggen quasi tegen de ruggen van degenen aan de buurtafels. Paar honderd mensen te zien op een 21 MB video. Geen één mondmasker te zien. Geen één.
Op de misschien duizend mensen die ik op mijn toerkes in Gent centrum zag, heb ik er een dozijn gezien met een mondmasker, vermoedelijk van de Commie post mortem voorraad (soort blauwgroen ziekenhuiskleur met witte bandjes - ik zie ze overal op straat liggen, ook op invalswegen). Dit was dus centrum Gent. Heb 3 politiewagens gezien, en 1 motard weggestoken aan de Pijndersstraat, het verkeer richting Dampoort of Gent Zuid in de gaten houdende. De tafeltjes waren niet volgens de regels die de Commies bij de heropening van horeca definieerden. Er moesten zogezegd scheidingen, panelen / bloembakken zijn tussen de tafels. Alles zat vol op dat centrumplein, en de kant aan de kathedraal / Belfortstraat, waar het flikkenhoofdkwartier is. Zo zie je de impliciete selectiviteit van de OverheidsCommies. De luxe, die horeca eigenlijk is, betaalt 1/3de van de btw die de noodzakelijke economie moet ophoesten. Toerisme / luxe is belangrijker dan het virus voor de Commies. Tegenstellingen als deze bewijzen dat hun dwingelandij niet in het kader van virusverspreiding tegengaan was, maar in het kader van burgervrijheden verder inperken. Merk ook de selectiviteit van hun propagandamachine. Als jongeren een feestje houden en er zijn positieven, is dat headliner in hun "nieuws", en wordt die jongeren onverantwoordelijk gedrag verweten. Terwijl die horeca klanten even dicht bij elkaar zitten, misschien zelfs dichter, want dichter dan de knieen bij elkaar, heeft een andere naam. Er is één voordeel: bovenstaande was openlijk. Publiek. Elke voorbijganger ziet het. Elke ook maar beetje kritische tussen hen kan niet naast het contrast kijken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 21 juli 2020 om 20:01. |
|
|
|
|
|
#4228 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Angst zaaien onder de burgers is een vaak gebruikt én effectief middel om dat te bereiken. Het lijkt wel of we allemaal, onze leiders incluis, totaal de pedalen kwijt zijn. Willen we echt naar een samenleving waarin regeringen naar eigen goeddunken kunnen bepalen of jij je huis uitmag of niet? Waar de politie je huis mag binnenvallen om te checken met wie en met hoeveel je daar samenzit? Dat ze je op straat mogen tegenhouden en te eisen dat je hun vertelt waar je naartoe gaat? Ik in ieder geval niet. Laatst gewijzigd door Big Slick : 21 juli 2020 om 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#4229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe verzin je het eigenlijk? Teveel naar China gekeken? |
|
|
|
|
|
|
#4230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 juli 2020 om 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#4231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige manier om de "strijd" te overwinnen, is om de uiteindelijke winnaar te zijn. Maar dat is niet voor de mensheid weggelegd, dat is voor een opvolger misschien. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2020 om 06:57. |
|
|
|
|
|
|
#4233 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4234 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 juli 2020 om 07:18. |
|
|
|
|
|
|
#4235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4236 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4237 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb gewoon geen 'doodsdrift' of zo, ook niet op het niveau van de mensheid. Ik denk dat de mensheid wel degelijk kan overleven, mits de juiste ethiek (d.w.z. de juiste rationalisering van de emergente gedragscoördinatie die 'cultuur' heet). Voorts ligt de waarde daarvan binnen die hogere culturele codering niet primair in het overleven zelf (al is dat wel een gunstig bij-effect) maar in de kwaliteit van de cultuur als zodanig: in de waarheidsliefde en schoonheid die erdoor worden gegenereerd, tegenover het loutere 'leven' of 'winnen' dat enkel betekenis heeft in een (via die ethiek vermijdbare) strijd, met een permanente verspillende stress en angst en niet-opbouwende opwinding tot gevolg, of de absurditeit van leven als sociaal dier in conflict met alle anderen. En waarom zou je het ethische, schoonheidsminnende leven in vruchtbare samenwerking op onnodig suïcidale wijze opgeven ten gunste van machines?
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 juli 2020 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#4238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat mij persoonlijk betreft, wat er na mijn dood gebeurt kan mij uiteraard geen ballen schelen he. Ik begrijp niet dat andere mensen daar wakker van liggen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2020 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#4239 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4240 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om meester van het universum te worden, gaat het de mens niet lukken, die is gewoon deel van het "ei", zoals de rest van de biosfeer. Het ei gaat binnenkort ontluiken, en nu zou jij dat ei willen behouden. Nee hoor. Veel beter dat wij gewoon een tussenstapje zijn. Wel eentje van historische betekenis. Meer moet dat niet zijn, he. Maar wij gaan zelf niet "god" worden hoor. Dat gaat in het beste geval onze ultieme opvolger zijn, maar dat kan niet anders dan dat een veel complexere entiteit is dan een mens. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2020 om 10:28. |
||
|
|
|