![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ocharme wij, die een mondkapje moeten dragen. 20 minuten lang moeten we rondlopen in een winkel alsof we een sjaal om hebben. Ocharme wij. Ocharme toch. Zie ons hier eens zwaar gestraft worden en onze vrijheden afgepakt worden door mondmaskerverplichtingen in naam van gezondheid. Ocharme wij. We zouden zelf mogen bepalen welke vod we op onze kop of ons gezicht hebben... Heu, dat klinkt ergens bekend, waar heb ik dat nog gehoord?
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks mogen we ook niet meer moeten stemmen. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 juli 2020 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is trouwens bekend dat Marokkanen vaak in juli naar Marokko trekken om familie te bezoeken. Dat is vragen om problemen. Ook al die mensen die het niet kunnen laten om naar het buitenland te móéten, ook al zijn het in België de laatste jaren best mooie zomers. Ik ben misschien eerder centrum qua politiek spectrum maar ik ben alvast zéker tegen de poco-cultuur. Het is een feit dus linksen moeten niet rond de pot draaien en rechtsen moeten niet doen alsof het coronavirus in hun genen geschreven staat.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geeft inderdaad een vals gevoel van veiligigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WIJ, Koning der Belgen??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2020 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sja zeg.... Je zal maar net 50000EUR gespendeerd hebben aan plastische chirugie,en nu hangt er een doek voor.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij schijnt volgens mij te denken dat hij een baseball bat vast heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
U hoeft hier niet uw beklag te doen in de trant van "ocharme wij". Jullie zijn steeds een stelletje slappe ja-knikkers geweest. Jullie laten zich altijd doen. De Walen en andere vreemden spelen met jullie voeten. Zelfs geen welgemeende "dank u wel" (merci beaucoup) voor bv. Komen-Moeskroen en de talloze geldstromen. Nu laten jullie zich volop door de overheid en het blauw gevaar vernederen en bestelen. In dit geval verdienen jullie niet beter... Als vanaf nu iedereen volledig terecht zou weigeren om een mondvod in het openbaar te dragen. Wat zal de overheid en het blauw gevaar nog kunnen doen? Niet veel...Waar is die durf? Een Vlaamse leeuw laat zich niet temmen! Jammer genoeg zijn er veel tegenstanders binnen hetzelfde Vlaamse volk. Deze mondvondsteuners (verdorven lieden) zijn op dit ogenblik mijn ergste vijanden nog boven de Walen...Komen-Moeskroen is al zorgvuldig verziekt (verwaalst)...het afgestane geld is al uitgegeven. Ik blijf erbij de verkeerde mensen worden gestraft! Het Midden Koninkrijk (Nederlandse vertaling voor "China", vernederlandst: Sina) treft schuld voor deze tweedracht in ons Vlaamse land. Het is de broedplek van veel besmettelijke ziekten. Wanneer zal men eindelijk dit vervloekt land doen boeten voor hun misdaden (ook voor: invoer van waardeloze goederen, bespieding, overname van onze ondernemingen,...)? Trouwens is het "toegestaan" om zich in het openbaar als een dergelijke heimelijke krijger (nin "heimelijk" - ja "mens") te begeven? Zonder vechtstokken (kusarifundo), lang zwaard (katana) of werpsterren (shuriken) welteverstaan. Of zal het "blauw gevaar" het nodig achten om zich te komen moeien? met heimelijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
In het Nederlands heet dit "honkbalknuppel". Deze slag van lange zwaarden dient met twee handen bedient te worden zoals een honkbalknuppel. Met rein Nederlandstalige groeten.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |