![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200225_04864382 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dat al een ganse dag gedragen terwijl je moet werken ? Ik kan de helft van de tijd niks zien, mijn brilglazen beslaan. Probeer zo eens een apparaat te regelen, waar je om de paar seconden het display niet kan lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat de meeste besmettingen gebeuren als we ons masker afzetten, in vertrouwde omgeving. En ja, een afgezet masker werkt natuurlijk stukken minder goed. Als je met mensen eet, of koffie drinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft geen belang want U bent sowieso overtuigd dat mondmaskers niet helpen.Ik ben ook wijs genoeg om te weten dat iedere link kan worden weerlegt met een andere link. Dus U bent overtuigd dat ze niet helpen wat uw goed recht is. Maar u bent nu wel verplicht een mondmasker te dragen. En als je tegendraads wil blijven mij goed maar bereid u dan maar voor dat er weer meer en meer op slot gaat gaan tot en met de totale lockdown. En ja in vele ZO Aziatische landen werd Alcohol aan banden gelegd. De gevolgen van dat Alcohol misbruik hebben we gezien in het gedrag van jongeren beetje overal in de steden. En ja ook ik drink ook Alcohol. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2020 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben eens benieuwd wanneer de totalelockdown in Europa een feit zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze had ambras in het algemeen met de politiekers. Laatst gewijzigd door Boduo : 24 juli 2020 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje geduld. Wie niet horen wil zal voelen. Spijtig maar ik voorspel het al sinds de eerste versoepelingen......zelfs hier op dit forum zijn er nog steeds mensen die onnozel blijven doen. Ze willen zelfs naar een ander land rijden om boodschappen te kunnen doen zonder masker. Uiteraard gaat ook dat ander land dan volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mevrouwtje zal zich nu een beetje besmuikt voelen want eigenlijk doet de politiek EXACT wat zij en gans die koterie aan "virologen" zouden willen...
Er was alleen een beetje tijd nodig om de verantwoordelijkheid af te schuiven naar de politici van de lagere bevoegdheidsniveau's... Die beleven NU hun "moment de gloire"... Nu kan het gdvrdmme maar zien dat BINNEN TWEE WEKEN die besmettingsgraad weer serieus aan het dalen is ten bewijze dus dat al de "maatregelen" helpen. Zoniet wordt het een echt schietkraam (electoraal gezien dan)...Ik kan me ook niet voorstellen dat Europawijd de "Captains of Industry" nog veel langer op hun handen gaan blijven zitten.... Laatst gewijzigd door kelt : 24 juli 2020 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.demorgen.be/nieuws/erika...tiek~b1addc7a/ Maar het is uiteraard een lastige zaak: de experts geven hun mening en de politici beslissen over maatregelen. Je moet als politicus de verantwoordelijkheid niet afwentelen, maar anderzijds vind ik toch ook dat de experts teveel solo slim spelen. Als zij om de haverklap in de media komen kritiek geven dan moeten ze ook tegen een stootje kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zwak op te geven als de nood het hoogst is. Het zou laf zijn. |
|
![]() |
![]() |