![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste,
Aangezien online kranten tegenwoordig een betaalmuur zetten vroeg ik me af welke krant zoal interessant is? Ik heb De Tijd een tijd gehad maar de helft van die artikels gaan over dingen die me geen schijt interesseren zoals " een CEO van een of ander onbekend offshore bedrijf die heeft zoveel exploitaties gecultiveerd op een gedistribueerde matrix onder het behapbare behoud van transactionele correlaties" De Standaard lijkt me wel interessant maar een beetje onverantwoord. Het nieuwsblad misschien? Welke krant denk ui dat de moeite waard is voor nieuws dat interessant is zonder politieke voorkeur zoals de linkse "De Morgen" waar in elk artikel het woord "nazi" komt of HLN, een rioolgazet waar ge met een IQ hoger dan 60 niks meer aan hebt. Of zo'n extreemrechtse krant met "er heeft een makak gekakt op het gemak" dat interesseert me geen zak!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
K.D. zou uw dagblad (niet: "krant" < courant) alleszins niet willen lezen. Het is doorspekt met vreemdtalige prutswoordjes. Slechts tien van de honderd woorden vallen nog onder de noemer echt Nederlandstalig. Dit is echt schandalig! De andere dagbladen zijn geen haar beter. Elke dag verschijnen er berichten over dezelfde onzin. Is men dit nog niet beu gelezen? Men zou beter het (nep)nieuwswezen enkele maanden volledig droogleggen. Hopelijk zal men dan de houding wat bijgeschaafd hebben. Nogmaals: Een goede Vlaming eet geen ijsjes. Met boertige groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Nieuwsblad, hoewel zusterkrant van DS, zou ik niet aanraden. Dan ben je beter geïnformeerd via de gratis VRT NWS site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt ik moest voor de eerste keer hardop lachen vandaag. Mediastilte is nog niet zo'n slecht idee. Ik ga me focussen op cultuur, muziek en mediastilte.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 augustus 2020 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb ik opeens goesting voor een dikke crème-glace met goed veel crème-fraîche en chocoladestukjes en een scheut rum. mmmmmmmmmmmmmm
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U bedoelt toch afgezien van het hoogwaardig Waals dagblad "De Avond" (Le Soir) dat ook in het Vlaams randgebied vaak gelezen wordt. Met leesrijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och het Nieuwsbad is niet slecht. Ze nemen de belangrijkste artikels van de Standaard over en ze hebben een goede Sportredactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betalen om hun troep te mogen lezen en er bovenop nog halve pagina's reclame gratis bij krijgen? Neen bedankt.