![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wat te doen? | |||
Bouw meer gevangenissen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Deporteer alle misdadigers van vreemde origine |
![]() ![]() ![]() |
20 | 90,91% |
Ik weet het ook niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Enkel op een puinhoop kunnen we een communistische heilstaat bouwen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die werkstraffen, dat is de grootste actie van zand in de ogen strooien die bestaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk willen die landen hun crapuul niet terug.
Dat hoeft geen probleem te zijn, als we maar iets kunnen vinden dat die landen nog veel minder willen. De kost voor de gevangenis in mindering brengen van ontwikkelingssamenwerking fondsen. De elite van Shitholia visas weigeren. Ze de toegang tot onze ziekenhuizen weigeren. Ze de toegang tot onze banken weigeren. Elke banktransactie naar Shitholia onder de loupe leggen.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft duur aan €150+ per dag per gevangene.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sam Cooke - Working On A Chain Gang ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een andere discussie, waarover we het al gehad hebben in andere draden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke stelling had u graag gehad?
* Ze hadden nooit voet aan de grond mogen zetten in de EU? * Men had sneller moeten overgaan tot terugsturen naar land(en) van herkomst, deportatie dus na oproer kraaien/onrust stoken ...) * De oude C-130's terug in leven roepen en ze daar ingooien in een soort ijzeren cel en deportatie? Klinkt wat te Conair achtig zeker: film) Uiteindelijk is de Stelling van Pythagoras nog gemakkelijker dan het probleem met migranten/asielzoekers/illegalen/hoorn des overvloeds zoekers? Of moeten wij de Griekse Mythologie herschrijven en 'Het Paard van Troje' vervangen door 'De bootjes op zee?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn werkgever en ik leveren ongeveer €2500 per maand aan de overheid. Een gevangene kost €150 per dag. 30*150= €4500 kortom, 2 maddoxkes betalen voor 1 gevangene... met een aalmoes voor een andere ambtenaar meegeteld.
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vijanden van Europa, door zijn welvaart en cultuur doorn in het oog van velen, lachen zich te pletter.
Europa op de knieën door wat vuurwerk in die achter gebleven gebieden van kamelen drijvers en schapen neukers. Slimme zet.