![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk koopt men drank (u Cola, ik water!) bij grote dorst hebt en als er niets in huis is om te drinken. Daar gaat het niet om. Morgen koop ik brood omdat ik anders honger moet lijden. Maar kijk eens in de winkels bv als het schooljaar begint. Hoe één merk gepromoot wordt en hoe dan spoedig alle kinderen zeggen : "Mama, ik moet dat ook hebben want alle kinderen hebben dat". Of hoe een topsporter reclame maakt voor een bepaald merk schoenen waarop alle jonge gasten overtuigd zijn dat ze enkel op die schoenen kunnen lopen.
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Het enige middel om dit tegen te gaan is interesse in een sport verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs voetbalcontract voor TV rechten. Ik betaal mee voor iets dat ik absoluut niet wil. Laat degenen die graag voetbal zien, betalen voor zo'n abonnement en breng in het nieuws alleen de uitslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in dat geval gaat het om een 1 op 1 situatie (letterlijk ook ![]() In het geval van die topsporters is het zowat een maatschappelijke regel geworden. Een absurde regel maar helaas zien de mensen niet meer hoe grotesk die is in zijn absurditeit. En zeg, de voetballer met een ziek kindje op zijn schoot ... Waarom doet die dat? Waarom moet iedereen weten wat hij aan goede doelen geeft?
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Simpel, omdat er een grote markt voor bestaat. Azijnpissers zoals jij kunnen heel makkelijk genegeerd worden wegens irrelevant in aantal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In anonimiteit voor het grote publiek? Mogelijk. Maar wees gerust dat ze het wel doorgeven op hun belastingbrief!
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 augustus 2020 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die anderen mogen best wel plezier hebben maar niet op mijn kosten!
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb jarenlang geen auto gehad maar mijn belastingsgeld werd wel mee gebruikt om wegen aan te leggen die ik nooit gebruikte. En zo kunnen we nog een tijdje verder ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Als jij het fiscaal mag aftrekken mogen zij dat toch ook? En ja, die voetballers hebben soms wel anonimiteit. Of vind je dat je alles moet weten over hen als compensatie voor het feit dat ze meer verdienen dan jij?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 augustus 2020 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Goede Vlamingen steunen geen betaalvoetbalploeg. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() KD en MVDK zijn het roerend eens over iets.
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 augustus 2020 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Wij zijn getrouwd, wist u dit niet? Beste Zonneheer
In dergelijke gevallen dient de man met zijn wijf over alle zaken roerend eens te zijn. Anders dreigt geestelijke mishandeling voor de man. K.D. mag in de buitenlucht nog op een balletje trappen maar een voetbalploeg steunen is uit den boze. Hij dient de afwas, de strijk, enz. te doen. Het pottenstampen dient wel in zijn vastgelegde vrije tijd te gebeuren. Die vrije tijd wordt door MVDK vastgelegd.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() In alle oprechtheid ... neen, dat wist ik niet.
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 augustus 2020 om 18:41. |
![]() |
![]() |