![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om in alle gevallen . Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat u dat niet ziet, verbaasd weerom bitter weinig mensen. Natuurlijk, nu ben ik plots paranoïde , en zie ik overal samenzweringen. Maar dat een tegenstem oprijst met "ex-buur en neger schiet 5 jarig witneus knulletje door het hoofd" is gewoon eigen aan de situatie. Polarisatie werkt nu eenmaal met de menselijke psyche. Natuurlijk, mijn amoraliteit vind het gewoon een glimlach waard.
![]() |
![]() |
#203 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hard achteruit(..) Ik denk dat we steeds meer prooi worden van hoogbegaafde Google mensen die enkel in tunnelvisie kunnen denken. Ze zien kritiek als malware of virussen die geblokkeerd moeten worden. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2020 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat je jezelf te veel eer geeft. Uw bias en vooringenomenheid maken dat je niet echt ernstig kan genomen worden. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2020 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Je gaat racisme in elk land aantreffen. Ook bij jou geliefde knuffels. Waarom je het veel erger vind dat het in Amerika zich voordoet is mij een raadsel. Uw sociale mediavriendjes zullen u wellicht op stang jagen. Uw vingertoppen gaan dan hevig jeuken en de keyboard warrior in u is volop wakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk niet vergeten dat de media de sfeerbeelden, die gemaakt werden bij de dood van George, uitvergroot heeft zodat er een publieke verontwaardiging zou ontstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had al lang erkend dat het overal is en van alle tijden
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we zouden hier in de EU kunnen zeggen: fuck te US burgers, maar democratie en mensenrechten in de US zijn toch iets dat voor de ganse Wereld belangrijk is.
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er onjuist aan de stelling dat die grote protesten zorgden voor meer aandacht voor de zaak Floyd , dan zaken waarbij er geen protesten uitbraken.
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al een paar keer op het forum heb gesteld: BLM is de vakbond van drugsdealers en pooiers, die er nu in geslaagd is de politie vleugellam te maken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel plezier in, bijvoorbeeld Rusland. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 augustus 2020 om 03:35. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie en racisme zijn echt, white privilege niet.
Sinds een aantal weken woeden in de brede samenleving hevige debatten rond racisme en dekolonisering. We vroegen drie UGent'ers wat de voorbije weken voor hen betekenden. De huidige onverzettelijkheid van BLM beweging geeft hoop. De mening van Emma-Lee Amponsah in de tekst is vrij duidelijk, oproer kraaien of miste ik een regel? ![]() p.s. Géén idee van hoe het er in UGent aan toegaat. ![]() Dat er een oplossing gezocht moet worden om de problemen die zich op huidig ogenblik voordoen dat is duidelijk maar die oplossing zal toch iets anders moeten liggen dan met wat bepaalde groepen nu bezig zijn want dat klinkt als 'onrust stoken'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 augustus 2020 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is dan ook wat je verwacht van een jonge extremiste. Voor een volwassen neutrale kijk heb je de mening van zo'n wicht niet nodig. Voor oplossingen hoef je niet bij dat soort mensen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het een doorgeschoten generalisatie is.
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Statistische logica heb ik het over.
En ik beweer niet dat rascisme ergens anders niet voorkomt . Misschien is het wel erger in Rusland. Citaat:
Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 17 augustus 2020 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |