![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() I vrees dat dit een frustratiedraadje is tegen grootverdieners. Me dunkt dat ik voldoende virtuele inkt heb verspild om de frustratie van een stel bejaarden te voeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel clubs zouden veel liever veel minder betalen voor hun spelers.
De macht van het geld (bij enkele clubs) heeft het echter kapotgemaakt. Veel clubs kunnen de eindjes niet meer aan mekaar knopen of moeten ieder jaar miljoenen aan leningen terugbetalen. Is dit normaal? Bij de provinciale voetbal zijn al heel veel clubs moeten stoppen omdat het niet meer betaalbaar is. Ergo, de pleinverzorgers haken gewoon af, die blijven niet gek. Zij de hele week gratis werken om de pleinen in conditie te krijgen en de spelers, de spelers krijgen een maandwedde (in het zwart) met daarbij nog winstpremies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel beroepen in de vermaaksector betalen zeer goed voor de toppers. Filmacteurs, muzikanten uit de populaire muziek. En sporters, waaronder wel degelijk ook tennissers. Men lijkt te zijn vergeten hoeveel geld Clijsters en andere Djokovicen krijgen.
Ik heb daar geen probleem mee, ook al zijn er segmenten bij die me niet interesseren. Autosport kan me niet boeien, rap en nog een aantal andere muziekstijlen evenmin. En als het over dj's gaat vraag ik me zelfs af welke verdienste of kunde daar nu aan ten grondslag ligt. Maar nu nog meer dan een half jaar geleden weet ik hoe essentieel entertainment is in het leven. Het leven draait gelukkig om meer dan alleen maar het nuttige, zodat het debiel is te opperen dat iets ' niet nuttig is'. Als mensen er voor warm lopen is dat een aanwijzing dat het wel nuttig is. Wat ik overhoud uit deze discussie is een residu van afgunst, misplaatst elitarisme. Neerkijken op een gewoon mens die plezier vindt in voetbal. Iets om prat op te gaan!
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hij zou eens een matchke in Brazilië moeten gaan bekijken, dat is nog wat anders kwa beveiliging. Wat een bende neuters hier toch.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 17 augustus 2020 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De ploegen die failliet gaan hebben dit aan hun eigen grootheidswaanzin te danken - ook in de provinciale reeksen. Clubs die hun spelers 100% in het zwart betalen zijn er bijna allemaal uit. De controles zijn scherper en frequenter geworden in de laatste 10 jaar. |
|
![]() |
![]() |