![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog waarschijnlijker tien kogels in zijn lijf. En dat direct op de tarmac’
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 augustus 2020 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zelfs dat zou de illegalen niet tegenhouden. Naast de grenspolitie hebben ze ook dodelijke milities, drugskartels en woestijnen te trotseren. These people are coming no matter what.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het net begint zich steeds fijnmaziger te sluiten. Het kost europa heel veel geld, maar dat is wat ze ervoor over hebben om 'het probleem' aan de lybische of turkse, of marokkaanse kant van de zee te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als voorbereiding voor hun vaste job als cipier.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter zal u nog met walging bekijken alvorens u te vonnissen, zodat je zeker begrijpt dat de politie boven u staat. Ook als het drugdealers, Hitlerfans en moordenaars zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk komt de dag dat je je dwaling inziet. Misschien als je eens een frats voor hebt en ze brengen zelf hun bewijs mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die man in Gosselies werd ook vermoord door de (Waalse) politie, en die feiten gingen dan nog in den doofpot, want dateert van 2018
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 augustus 2020 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze willen winnen hè. En als het daarbij zou blijven zou het niet eens zo erg zijn moest het openbaar ministerie niet zo innig verweven zijn met het ministerie van justitie. Als je geluk hebt stoot je op een eerlijk iemand en dan kan je spreken van recht spraak. Als...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op geen enkele van de videobeelden heb ik gezien dat hij weerspannig was. Integendeel: hij was gewoon bang.
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik voor de eerste keer naar de VS trok, was ik verwittigd door al mijn kennissen die er al vertoefd hadden, over de kordaatheid vd Amerikaanse politie : "als je tegengehouden wordt, doe exact wat ze vragen, en vooral, probeer het niet om grappig te willen zijn". Tijdens mijn drie verblijven in de VS, ben ik ooit één keer tegengehouden. Wel, dat was ook van "put your hands on the dashboard.......", wat ik dus ook gedaan heb. Voor de rest waren die heel beleefd en correct. Moest ik nu tegen gestribbeld hebben, zou het misschien ook mijn fiësta zijn geweest.
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=XkEG...ature=youtu.be
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nochtans een zeer simpele oplossing: geef hen geen toegang meer tot onze sociale zekerheid. Zeer simpel en effectief want ze komen maar voor één ding en dat is gratis geld dat we hier nog altijd volop uitdelen.
|
![]() |
![]() |