![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4861 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4862 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of die van Geraardsbergen?
|
|
|
#4863 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het boek van zijn nicht besteld. Ondertussen blijkt ook dat een van haar bronnen de zus van Donald is en er zijn audio opnames van.
https://www.demorgen.be/politiek/hij...ames~b1799970/ Citaat:
|
|
|
|
#4864 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het enige wat Biden nog kan redden is gratis tot gratis medicare voor iedereen en hameren op Trump's Covid aanpak. Laatste had absoluut beter gekund. Of ook weer nier, landen die zware lockdown achter de kiezen hebben gehad zijn financieel slechter af dan bij landen waarbij dat niet geval was. Dan blijft dus gratis medicare voor Biden over, echter dat zullen de corporaten nooit accepteren.Hij had al aangegeven dat een dergelijk plan zijn bureautafel niet zou halen.. (..) Het kan nog alle kanten op. We hebben recent een beeldenstorm achter de rug, dat kan ook weer de kop opsteken. Zwarten mogen demonstreren tijdens corona, dus blanken grijpen deze kans en gaan zich mengen met BLM, puur om te kloten. Het enige wat deze jongens en meisjes hoeven te doen is zich bekeren tot de zgn Woke cultuur. Koren op de molen lijk mij voorTrump. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 augustus 2020 om 10:48. |
|
|
|
|
|
|
#4865 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4866 |
|
Europees Commissaris
|
OK dan anders. Midden tijdens een Corona pandemie wordt opeens de toelating op een universiteit van een zittende president belangrijk. Ook komt de Russian Hoax weer op.
Wat heb je hier aan als je je hypotheek niet kunt betalen en je kinderen achter raken met school? |
|
|
|
|
|
#4867 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4868 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mail in voting vanwege overmacht of iets anders is het probleem niet, wat de Dems willen doen is iedereen een stembrief versturen die ze dan op de post moeten doen.
Daar zijn verschillende problemen mee: - Naar welke districten ze wel of niet een brief sturen (fouten gebeuren) en er is geen waarborg meer voor anonimiteit. - De zeer grote uitval vanwege foute handtekeningen - Alles moet met de hand nagekeken worden, vooral dan die handtekeningen. Dat zal alles sterk vertragen. - Meer fraudegevoelig omdat er meerdere zwakke plaatsen in de ketting zijn. - De vertraging lijkt me het lastigst, je moet ergens de dag na de verkiezing een president kunnen aanduiden |
|
|
|
|
|
#4869 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik zie het al voor me dat in arme districten gratis broodje worst en prik wordt uitgedeeld. Zolang de brievenbussen maar vol zitten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 augustus 2020 om 18:42. |
|
|
|
|
|
|
#4870 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kunt dan ook nog eens ter plaatse gaan stemmen ook, daar staat geen straf op voor zover ik weet en het is ook niet na te trekken in een dag.
|
|
|
|
|
|
#4871 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het moet in ieder geval tot een klerezooi leiden omdat Amerika evanals Groot Brittannië geen goed functionerend bevolkingsregister heeft. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 augustus 2020 om 01:16. |
|
|
|
|
|
|
#4872 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4873 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4874 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kellyanne Conway stapt op als woordvoerder.
Dat is nogal wat in haar familie. https://www.demorgen.be/nieuws/trump...hter~b3c1b2b5/ Citaat:
Citaat:
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2020 om 09:15. |
||
|
|
|
|
|
#4875 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4876 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://edition.cnn.com/2020/08/20/u...rnd/index.html |
|
|
|
|
|
|
#4877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4878 |
|
Europees Commissaris
|
In ieder geval wordt fraude beperkt door districten stelsel. Mocht er een fabriek draaien met valse stembiljetten dan is het stukken moeilijker om deze over afzonderlijk 50 Staten geïmplementeerd te krijgen dan over enkel een land.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 augustus 2020 om 15:30. |
|
|
|
|
|
#4879 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bon....
Beide partijen hebben dus een kompleet ongeschikte (anno 2020) kandidaat voor het presidentschap genomineerd alsook een "running mate"... Bij de democraten komt er verstandige gematigde praat uit,en is het team ,in zoverre mogelijk,nog enigszins woke/poco approved vervolledigd.Dat zal ongetwijfeld zijn publiek trekken. Bij de republikeinen kan ik me niet meer herinneren van hoe lang geleden er nog verstandige praat uit kwam bij de officiele presidentskaniddaat,tevens zittenr president.Om een of andere reden denk ik steeds dat die positie zou moeten wisselen met zijn huidige vice-president....maar kom... Ziedaar het team van "unfashionable America" zoals ik het ergens in de Angelsaksische pers mocht lezen.... Zijn we eigenlijk wel zo zeker,gezien de betreurenswaardige betrouwbaarheid van "opiniepeilingen" de laatste tijd,wie er zal winnen? Laatst gewijzigd door kelt : 24 augustus 2020 om 19:37. |
|
|
|
|
|
#4880 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
https://mobile.twitter.com/TeamTrump...-rnc-speech%2F
De vrouw van Trump junior geeft een gepassioneerde speech op de GOP conventie. Hiermee verslaat ze met gemak de democratisch sprekers, en moest er publiek zijn zou je zo de aprocal ratings van Trump de hoogte hebben zien schieten kan ik me voorstellen. Echter, als je naar een inhoud luistert is zowat elk woord 'fake'. Een universum van veronderstellingen en leugens losgekoppeld van de realiteit. Niet dat het zoveel beter is bij het Biden en Harris team. Met teleurstelling stel ik meer en meer vast: "This is not an election.This is not a democracy. It's a show." Laatst gewijzigd door Bach : 25 augustus 2020 om 09:12. |
|
|
|