![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Advocate weduwe Chovanec: ‘Parket heeft totaal geen schuldinzicht’
Had die mevrouw wat anders verwacht dan? Slovaaks parlement zet België te kijk p.s. Dat er van die agenten(es) nog steeds in dienst zijn dat slaagt toch alles? Zoals ik al eerder schreef zijn er mensen die voor vééééééél minder ontslagen zijn, situaties waar zelfs niet eens lichamelijk geweld bij aan te pas kwam.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2020 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() fopje van het jaar
![]() |
#384 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/parke...anec~b64a7e15/ Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 september 2020 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#386 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De agenten probeerden hem te stoppen en lieten hem daarom marcheren op Duitse marsmuziek.
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of er bij deze zaak mag gesproken worden over een mogelijke nalatigheid van Jan Jambon daar wens ik niet over te oordelen daar ik dat meer zie als een openlijke aanval op de N-VA.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2020 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uiteraard niet door de beugel kan zijn die Hitlergroet en de denigrerende opmerkingen. Dat staat vast. Voor de rest moeten degenen die alle beelden en conversaties hebben maar oordelen. Weet je dat die gast spanstrips rond zijn handen kapotgetrokken heeft? Heb je dat al eens geprobeerd?
![]() |
![]() |
#389 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... ...
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik mij niet herinneren.
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten wij even terugblikken op wat die man eigenlijk 'maar' gedaan had. Weer maar eens een 'andere' kijk op de zaak? Weduwe van Jozef Chovanec: “Mijn man is verstikt door de politie, de hartaanval was gewoon een afleidingsmanoeuvre om alles geheim te houden” p.s. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2020 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=F97t_vgN6NE
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoge raad voor Justitie opent onderzoek naar werking Justitie:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200903_95537803 Citaat:
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de rechtbank gaat die blonde flik amper een boete kunnen krijgen.
Ze heeft geen poot uitgestoken naar die Slovaak; ze kan hem dus niet dood genepen hebben. Die andere flikken waren niet aan het kijken naar haar. Haar Heil-beweging was dus amper een poging tot verspreiding van een haatboodschap. Ach dat 22-jarig blondje ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ergens gelezen dat als zo'n extreem geagiteerde mens geboeid wordt als een worst, zich ook blijft verzetten tegen zijn boeien ... en uiteindelijk zichzelf opbrandt (door spieren te blijven forceren bij gebrek aan pijngevoelen, loopt de lichaamstemperatuur fataal op).
Die flikken konden hem niet redden. Ambulanciers wellicht ook niet; die geven geen spuiten met de zwaarste kalmeermiddelen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stond de Belgische overheid, de gehele Belgische politieke klasse en de Belgische politieke structuur al niet in haar onderbroek ten opzichte van gans de wereld? We hebben het wereldrecord regeringsvormen en we zijn bezig het andermaal te breken. De Belgische politieke klasse geldt als één van de meest corrupte en incompetente ter wereld. Nergens ter wereld zijn er meer parlementen en politieke postjes in één land samengeteld... We mogen toch trots zijn op dit kluchtlandje, keer op keer worden we internationaal te kakken gezet als een compleet gefaalde staat. |
|
![]() |
![]() |