![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In andere samenlevingen worden civil servants met hogere eisen gerecruteerd. Niet echt zoals de straatpolitie van, zij het Charleroi, A'pen, de Mid-West of de West-Vlonders (de lijst is niet gelimiteerd). Doorgaans zijn waren (zelfs) Hong Kong's finest ooit ook omringd door beter geschoolden met essentiële en nodige levens- en straatervaring. Heden verandert dat ook. Los daarvan vind ik dat Dadee uitzonderlijk wel een correcte opmerking maakte hier. Mijn gedacht he, al ben ik er zeker van dat hij mij niet constant gaat blijven plezier doen. Dat zou trouwens ook eentonig worden.
![]() |
![]() |
#424 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50/50 kans op VB of Belgo-fascist.
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens naar software voor pc, staat géén Nederlands meer bij. Neem de winkel (Store) van MSoft om eens een film te bekijken of te kopen, let goed op wat men geeft van ondertiteling want in de meeste gevallen is er géén Nederlands meer bij voor zij die het willen. En zo zijn er nog tal van zaken die echt zwaar verFransen. ![]() Als de politici het nu nog niet begrepen hebben of tweede mogelijkheid, ze zijn er allemaal met akkoord dat België verder verFranst. Géén Franse les meer in Vlaanderen (Walen bannen het Nederlands trouwens ook al in de scholen) en Engels als de eerste taal er zijn zoveel landen die het als eerste taal gezet hebben.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2020 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige verschil, de ene doet in zijn broek om het te tonen de andere komt op voor zijn volk, zijn eigenheid en manier van leven.
![]() |