![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hierbij een vriendelijke en warme oproep aan hen die het nog niet mochten gedaan hebben :
U kan hier het Corona-manifest tekenen : https://coronamanifest.be/ Dit manifest vraagt om het Belgische beleid dringend bij te sturen om verdere schade aan economie en maatschappij te beperken. De 10 punten :
Laatst gewijzigd door parcifal : 6 september 2020 om 12:53. Reden: Typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getekend. Maar wel verschillende e-mail adressen moeten gebruiken, de meeste kregen de bevestigingsmail gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthoud vooral dat Europawijd de vertegenwoordigers van het volk geen enkele collectieve neiging tonen om te doen wat ze moeten doen.....al maandenlang....
Overal is het de uitvoerende politiek die kan doen wat haar schikt,overgoten met een soort wetenschappelijk sausje.... De maanden glijden voorbij er wat stelt simpele ondergetekende,die tot voor kort geloofde dat het de juiste weg was, vast: Het helpt NIET op deze manier en er komt geen andere.... We gaan nog veel brieven mogen tekenen dan... Mijn wraak komt bij een volgende bolletjeskermis....Als op dat stembiljet geen redelijke mens meer op aan te treffen is die niks te maken heeft met de huidige bende in het babbelement(hetgeen gevreesd wordt),dan stem ik ,federaal gegarandeerd op het grootste oen van de grootste kiekenspartij die ik maar meen te kunnen ontwaren.... Laatst gewijzigd door kelt : 6 september 2020 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar ge hebt wel een punt, zelfs meer dan één. Toch heb ik de moeite genomen om te tekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat ze niet evidence based maatregelen opleggen en wettelijk afdwingen vind je geen probleem?
Laatst gewijzigd door parcifal : 7 september 2020 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht jij in de 15de - 16de eeuw leven, dan vond jij de Inquisitie ook OK. Mocht jij in het Duitsland van de jaren 30 leven, dan vond jij de Nazi's ook OK. Gewoon omdat zij de overheid waren, en de gezagsdragers zijn. Mensen zoals jij zijn spijtig genoeg in grote aantallen, en maken alle machtsuitwassen die we meemaken, mogelijk, omdat zij per definitie ervan uit gaan dat de overheid juist bezig is. Zelf de inconsistenties en de barbaarsheid of idiotie van de overheid vaststellen, zit er bij dat soort mensen niet in: het is de overheid DUS is het OK. De overheid en de experten hebben de fundamentele burgerrechten opgeschort, zoals al die andere barbaren uit het verleden dat gedaan hebben. En ze hebben dat gedaan voor een reden en een aangekondigd doel dat onlogisch en onhaalbaar was. Er is geen verschil in principe tussen mensen verbieden van hun brood te verdienen, en mensen te straffen omdat ze familie bezoeken, met mensen in de gevangenis steken of op de brandstapel zetten omdat ze niet handelden en praatten volgens een zekere absurde doctrine he. Er is een verschil in barbaarsheid, maar dat is het ook. In beide gevallen wordt veel maatschappelijke schade, en veel leed veroorzaakt, op basis van totaal waanzinnige ideeen die niet kunnen werken, of op basis van bijgeloof waar geen enkele aanwijzing voor is dat het doet wat men beweert dat het doet. Het totaal eigenaardige bij uw soort houding is dat als 10 medeburgers U zouden zeggen dat je zo moet handelen als men U opgelegd heeft, op vrijwillige basis, je dat (terecht) een bende idioten zou vinden die je wandelen stuurt ; maar als die 10 medeburgers toevallig "overheid" voorstellen, dan ga je enthousiast gehoorzamen en vinden dat anderen die zo niet willen handelen, slechte mensen zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2020 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik ![]() Maar dat haalt niet veel uit zulle, dat geeft U een goed gevoel - daarvoor diende die bollekes kermis - en voor de rest verandert er natuurlijk niks. Wat gans de bedoeling is van dat circus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds gebuisd in de tekenles denk ik
![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn verkiezingen een lange tijd weg.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je kijkt over welke zaken er allemaal DIVERGENTIE bestaat (zeg maar, kernenergie) tussen partijen, terwijl de implicaties daarvan VEEL kleiner zijn, en de wetenschappelijke consensus eigenlijk veel duidelijker, is het gewoon NIET MOGELIJK dat er totale unanimiteit zou zijn over deze totalitaire en drastische, wetenschappelijk totaal ongefundeerde ingrepen. Dat de volksvertegenwoordiging zo unaniem is, betekent dat er iets serieus fout gaat. Wat ik hier van in 't begin schrijf, is ELEMENTAIR. Het is onmogelijk dat 100% van de wetenschappers ter zake die elementaire zaken NIET ZOUDEN WETEN. Het is dus ook onmogelijk dat er unanimiteit zou zijn in het EVIDENTE van wat er te doen staat binnen de "experten wereld", en het is nog veel en veel onmogelijker dat er bij de bevolking daarvoor unanimiteit zou bestaan mocht die ook maar het minste beetje correct geinformeerd worden. Let op, ik zou het ook normaal vinden dat er geen unanimiteit bestaat in omgekeerde richting. Dat bijvoorbeeld "laat maar waaien" niet op een 100% evidente steun zou kunnen rekenen. Het zou even verdacht zijn mocht daar totale unanimiteit over bestaan. Maar dat men over zulke controversiele en zwaar ingrijpende manieren van doen of niet doen TOTALE UNANIMITEIT heeft, is gewoon onmogelijk, tenzij men in een zeer zwaar indoctrinerende dictatuur zit. Zelfs Mobutu had geen 100% unanimiteit, die werd verkozen met maar 96% van de stemmen of zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2020 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welgemeende proficiat.
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als uw bouwvergunning afgekeurd wordt dan is dat omdat 1 of andere ambtenaar daar zin in had. Als er een snelheidsverlaging wordt ingevoerd dan is dat omdat 1 of andere schepen dat beslist heeft. Als er een mondmaskerplicht wordt ingevoerd dan is dat omdat 1 of andere minister dat een goed idee vond. Het idee van "een overheid" dient enkel om beslissingen van individuen en kleine groepen te verstoppen achter een groot ongrijpbaar en onschendbaar vehikel. Maar dat snappen de meeste mensen helaas niet. |
|
![]() |
![]() |