![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ziet hoeveel tonnen cannabis er opgerookt worden zal dat niet anders zijn. Coke weet ik niet maar als ik bedenk de tonnen die worden onderschept moet er wat door de neuzen gaan. Ik heb geen weet hoeveel verslaafden daaronder zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze krijgen zelfs prijzen en diploma's uitgereikt. Van beetje hypocrisie gesproken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 september 2020 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op de BRT gisteren in zowel de berichtgeving over Antwerpen (schoten op de woning van een Marokkaanse familie) als over Brussel (Molenbeek-molotovcocktails naar de brandweer) kreeg geen een van de nieuwslezers het woord Marokko over de lippen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn immers tal van producten die mensen dagelijks nodig gebruiken waar er helemaal geen gigantische winstmarges op te halen vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet te vergeten de massa's mensen verslaafd aan kalmeer en slaappillen alsook opiaten van Mijnheer Doktoor (Tramadol Codeïne Fentanyl xanax valium) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 september 2020 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De enige aanvaardbare kijk op het probleem.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd van Bob Cools of Patrick Janssens als burgemeesters van Antwerpen. Toen ging het toch stukken beter in 't stad. En dat is een objectief gegeven. Er was geen sprake toen van een Antwerpen als 'Palermo aan de Schelde'. Wat een verloedering sinds dat Bart De Wever er burgemeester is. Niet te geloven. Bovendien is Antwerpen vuil en stinkt de stad. Ik was er verleden week nog. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 september 2020 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
tabak is schadelijk op lange termijn. je gaat vandaag niet dood omdat je een pakje rookt. je gaat er geen rare dingen door doen, je krijgt er geen psychoses door, je stinkt alleen. de gevolgen komen maar binnen zoveel jaar. als je zoals bij heroine of dergelijke door een sigaret meer te roken een overdosis zou kunnen krijgen, dan was tabak al lang verboden. Citaat:
als je de definitie maar ruim genoeg maakt kan je de helft van de volwassen bevolking als verslaaft aanduiden. er zijn inderdaad veel echte verslaafden, maar enkel door het grote aantal gebruikers. procentueel gezien is alcohol zeer weinig verslavend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Alsof de maatschappelijke kost van alcohol slechts begint wanneer er sprake is van verslaving.
Er zijn tientallen aandoeningen waar overmatig alcoholgebruik aan de basis liggen, zonder dat die gebruiker eigenlijk verslaafd is. Om nog maar te zwijgen over de overlast in het verkeer en op spoedafdelingen.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 september 2020 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah, objectieve criteria spelen geen rol, het gevoel primeert. Ik drink elke dag pintjes, maar ik voel me geen dronkaard, laat staan alcoholieker
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verslaafd zijn aan interpreteer ik als totaal afhankelijk zijn van, niet kunnen functioneren zonder.
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan kunnen we drugsoverlast interpreteren als het niet kunnen buiten komen zonder met drugsgeweld te worden geconfronteerd. Dan zijn we daar ook vanaf, 't is toch maar een objectieve definitie.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 september 2020 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik rook reeds mijn ganse leven sigaartjes (goede, geen papier) maar trek de rook niet in. Mijn grootvader werd 92 met zijn pijpje in de mond en mijn longen zijn nog best goed zelfs mijn huisarts, een vriend, begrijpt het niet. Last but not least, ik ben niemand ten laste en rook niet waar het storend voor anderen kan zijn. Ik "help" zelfs de staatsfinanciën nog die ca. 50% aan dat sigaartje verdienen.
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er wordt in Antwerpen meer geschoten en tot ontploffing gebracht dan in BXL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In BXL pikt het Stadsbestuur misschien een graantje mee van de drugshandel.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer dan dat. Je zou kunnen stellen dat het Antwerps stadsbestuur totaal onbekwaam is is deze zaak. Maar van N-VA mag niets verkeerds worden gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 september 2020 om 14:02. |
||
![]() |
![]() |