![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://sceptr.net/2020/09/ben-weyts...cense-to-kill/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is er op Europees niveau al een richtlijn over onverdoofd slachten.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200910_93176251 Citaat:
Je mag niemand pijn doen, behalve als het religieus is. De Joodse lobby heeft zijn werk goed gedaan.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() Ge moet het positief bekijken...
Er was een tijd dat er her en der slachtafval werd gestort door de 'huisslagerijen', de profeet had beter het échte verschil uitgelegd tussen rein & onrein ipv die fabeltjes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij neemt die Hogan een loopje met de Europese richtlijn over onverdoofd slachten. De tekst is: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ritueel_slachten Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 september 2020 om 14:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onverdoofd slachten hoort niet thuis in de EU. Als er anderen zijn die dat willen doen zijn zij best dat ze dat in hun land(en) van herkomst gaan doen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In verschillende landen is er net zoals in Vlaanderen een algemeen verbod op onverdoofd slachten. Als de Joodse lobby haar slag thuishaalt zitten ze daar ook in de puree. Dus Ben Weyts: zoek bondgenoten en trek ten strijde. Francken heeft het u voorgedaan.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weyts moet bondgenoten zoeken en lobbyen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weyts moet de Vlaamse wetgeving doen respecteren. Al de rest zijn sjatten en talloren.
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo Francken wist beter, die zocht bondgenoten en ging lobbyen.
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn gezond verstand zegt ook wel dat de manier waarop wij omgaan met dieren eveneens niet thuis hoort in een beschaafde maatschappij.
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs biovlees mag halal geslacht worden al kan dit binnenkort veranderen door een rechtszaak. Supermarkten in ons land proberen te verdoezelen dat het lamsvlees in de winkelrekken halalvlees is. https://www.vilt.be/ruim_helft_van_l...ekken_is_halal Halalvlees verdient volgens Europees Hof geen biolabel https://www.vilt.be/halalvlees-verdi...-geen-biolabel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze wetten primeren, als het hen niet aanstaat, in hunne zandbak is er plaats genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat geldt ook voor de Israëlische woestijn. En mocht er twijfel zijn: ook voor de katholieken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |