![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het gaat niet alleen om de cijfers het gaat er bovenal om dat de wil van de Vlaamse meerderheid niet alleen niet gevolgd wordt maar totaal wordt tegengewerkt en dat het de Vlaming is die dat catastrofaal gelag moet betalen... Democratie noemt la Belgique en Pajoske dat... Regelrechte geinstitutionaliseerde dictatuur noem ik dat... Laatst gewijzigd door marie daenen : 30 september 2020 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben een regering.
Eindelijk weer beleid voor de burger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat er nu komt is maar de vraag, de winnaars (its in the pocket) overtuigen weinigen. Doet me denken aan Bourville en Fernandel die een regering moeten samen stellen om hun land te redden. Nu moet die hutsepot newbies nog bewijzen dat het land er beter van wordt, ik laat me verrassen.
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog meer betalen, nog minder terugkrijgen. Leve Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn er geen veranderingen mmogelijk en weet men tenminste hoe en wat. En zijn er zeker geen nieuwe belastingen en taksen mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er zijn ook geen pestregeltjes en alle dagen veranderingen die niks veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Alexander De Woke: https://www.youtube.com/watch?v=dCmL28WMiqk&t=36s ![]() Alexander De Wanker: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een mens en het valt nu af te wachten wat hij er van terechtbrengt. Never say never. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan is iemand als pakweg Trump veel eerlijker: what you see is what you get. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of die Trump nu een brood eerlijke man is heb ik toch wat twijfels ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2020 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang die vent géén zuur verdiende centjes van de brave belastingbetaler alhier in 'ons' land gaat uitgeven in Zuid-Afrika en daar wat dansjes ten berde brengt interesseert die clown (<--ik doe oudje Biden even na) mij géén bal. En gaan ze die premier laten worden dat is echt wel gieren!!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 september 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eén ervan, Groen, zit nu in de regering. En de twee anderen, PVDA en VB eisten in hun verkiezingscampagne allebei dat er een minimumpensioen van 1500 euro zou komen - en ze worden op hun wenken bediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrede:
Voorspoed:
Trump houdt zich aan zijn verkiezingsbeloften. Dat is nogal een verschil met Nobelprijswinnaar Obama. Zijn presidentschap werd geplaagd door talloze lekken vanuit de deep state om hem een kloot te proberen uitdraaien. Heel zijn doen en laten ligt op straat. Desondanks kwam er geen enkel misdrijf aan het licht. Alleen laster en gespin. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 30 september 2020 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nu.nl/weekend/5692370/he...argemaakt.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2020 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ik maak me geen illusies... De kans is miniem. Maar niet onbestaande.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, het vlaams gewest is in dit bedje ook een beetje ziek, maar die staan er toch nog iets beter voor. De federale schuld zit nu eenmaal al op een hoogtepunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ... wij ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |