![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik zal niet schrijven wat ik over u denk, ik wil absoluut niet gebannen worden door op uwe onzin gepast te reageren. |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is irritant, maar dat is net de bedoeling van Panda die zijn tegenstanders wil vergassen dan niet reacties uitlokken waarbij hij op het driehoekje kan drukken. Het lukt niet, en het zijn eerder de linkiewinkies die sneuvelen zoals Rik sinds kort. Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 oktober 2020 om 10:29. |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik stel vast dat het een manier is om te verbergen dat een persoon eigenlijk geen argumenten heeft. |
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2020 om 10:57. |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet er nog zand zijn? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2020 om 11:15. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zegt dit over mij? |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een betrouwbare bron zou al een goed begin zijn.
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
HO maakt daar in hoge mate ondankbaar gebruik van. Bij gebrek aan zinnige argumenten en uit virulente haat. Ik heb niet de indruk dat hem dit medestanders heeft opgeleverd waar iedereen jaloers op is. Laat HO dus vooral zijn gang gaan.
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In plaats van zoveel tijd de stoppen om het forum te bevuilen met woorden die je geleerd hebt op andere sites. Woorden die deftige collega forummers niet eens kenden. En speel liever de bal ipv de man. Verheirstraeten heeft wat dat betreft ook overschot van gelijk. Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 oktober 2020 om 11:21. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is het woord van Magnette, Lachaert en De Croo nog waard? Geen hol.
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is het woord van een De Wever nog waard? TTwee keer gaan lopen (de eerste keer onder Leterme) en om de haverklap van mening veranderen. Niets is het woord van De Wever nog waard .
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Wever zijn woord is veel meer waard en dat weet u ook goed genoeg.
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen grijze muizen en futlozen doen dat dus. Misschien ook gecastreerden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, dat weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2020 om 11:52. |
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
a) bij zijn leden, zal blijken binnenkort als de uitslagen van de voorzittersverkiezingen publiek gemaakt zullen worden; eventueel aangevuld of getemperd door een winst of verlies aan aantal geslijte lidkaarten b) bij zijn kiezers, liever vroeger dan later.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De leden bij de voorzittersverkiezing bij de NVA? Ja-knikkers. Anders hadden ze niet nu al meer dan 16 jaar dezelfde voorzitter. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()