![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel dat circus had kunnen vermeden worden als heilige Bo die 2 gewoon had laten scheiden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er nu iemand is die dit niet netjes had opgelost, dan was het wel Boudewijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig: hier geen woord over haar persconferentie waar ze bijna in tranen uitbarstte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die de vraag stelde over haar partner is een lomperik².
Een vrouw die oprechte traantjes laat, ontroert mij. Niet meer dan dat. Laatst gewijzigd door Boduo : 6 oktober 2020 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar partner heeft haar jarenlang gesteund door dik & dun. Hij stond incognito tussen de journalisten. Bijna niemand van hen wist wie hij was. Tot er een lomperik aanvoelde dat bij zo'n vraag ze zou kraken. Laf , onbeschoft , lomp. Laatst gewijzigd door Boduo : 6 oktober 2020 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Neen. Ik vrees dat de Belgische royals hier niet echt gekend zijn. De Britse royals daarentegen tooien geregeld de covers van pulpblaadjes zoals The National Enquirer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() precies weet ik het niet meer maar de vraag was of haar partner Jim ook deel uitmaakte v.h. team (advocaten) dat haar steunde...
Dubbelzinnig & belust op sensatie. Ze antwoordde dat hij haar stevige schouder was en... toen stokte haar stem en welden de tranen op in haar ogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan nu eenmaal geen 2 biologische vaders hebben. Maar kom, zo belangrijk is die nieuwe prinses niet voor mij dat ik telkens opnieuw 't logische gevolg van 'n biologische vaderschapstest moet uitleggen. Haar schaapjes zijn al lang op 't droge, met of zonder 'n deel van Boël's fortuin. Ze heeft eindelijk bereikt wat ze wou, hopelijk heeft ze er vrede mee en innerlijke rust gevonden, zodat dit circus stopt & plaats maakt voor 'n nieuw circus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat 'oprecht' mag je dus achterwege laten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb dat interview ook gezien. Of je man je heel die tijd gesteund heeft in dat circus, waarop zij antwoordt dat hij heel de tijd haar steun en toeverlaat was, is nu niet bepaald iets om te gaan huilen, tenzij van vreugde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom huilen nu zoveel renners als ze een koers winnen ? Vroeger lachten ze van vreugde, nu wenen ze van wat ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drama ten top!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2020 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |