Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2020, 10:17   #25141
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Niet dat ik Christelijk ingesteld sta maar een artikel 'leerde' dat:

EU opent in twee jaar tijd grenzen voor 7 miljoen moslims.

Dan spreek je toch al meer van een veroveringstocht of zie ik dat weer maar eens verkeerd?
Maakt eigenlijk alle (linkse) poco moslimknuffellaars die daar hun politiek profijt uittrekken de collaborateurs van een extremistische -racistische ideologie met godsdienstvrijheid als hun argument. En maar zwaaien met hun driekleur...
Oud 5 oktober 2020, 11:15   #25142
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Net daarom.
We zijn er net vanaf hoe mensen hier beoordeeld en veroordeeld werden door de 'ideologisch superieuren', en nu zouden we respect moeten hebben voor weer maar eens zo'n ideologie die hier opgevoerd wordt.
Pas op, voor mijn part mogen die geloven wat ze willen, daar kunt ge toch niks aan veranderen, maar ik vind wel dat als ze een toegeving vragen (hoofddoek, gebedstijd,...) we er toch wat meer mogen op wijzen dat dergelijke fabeltjes geen grond daarvoor meer zijn.
Zo is het hier in 2020 en niet anders.
Oud 5 oktober 2020, 11:47   #25143
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dus...
Een gezin met drie kinderen waarvan er één (1400 jaar lang) ontspoort, moordt, veerkracht, vrouwen en kinderen ontvoert als seksslavin...
Heeft drie monsters gebaard?

En nu komt vast de repliek, maar jij veroordeelt toch ook elke moslim?
Nee. Ik veroordeel de islam, de koran, de hadits, de sharia, eremoorden, slavernij, kinderhuwelijken, gedwongen huwelijken, slavernij, seksslavernij, moorddadig imperialisme... enzoverder.
En ik ben van mening dat iemand die openlijk verklaart dat hij geloof aanhangt per definitie niet in Europa, België en dus ook niet in Vlaanderen thuishoort.
Omdat wij eremoorden, slavernij, kinderhuwelijken, gedwongen huwelijken, slavernij, seksslavernij, moorddadig imperialisme... enzoverder al lang en ver achter ons lieten en echt geen lieden nodig hebben die die zaken terug willen invoeren, misbruik makende van asiel, godsdienstvrijheid en democratische rechten voor personen waarvan meer dan 80% niet een recht daar op hadden/hebben/zullen hebben.

Asiel is geen recht.
Het is een gunst.
Je eist het niet, je vraagt het.
En wat mij betreft, als je het krijgt ben je gebonden aan alle huisregels van de persoon die je asiel verleende. Zonder enige uitzondering. Niet bij het mishandelen van dieren, niet door klederdracht die deze affiniteit met je weldoener afwijzen (eender welke religieuze hoofddoek of sluier, maar ook djellabas, de typische oosterse sandalen, Joodse pruiken en hoeden, sarongs, tulbanden...).
Indien je daar zo onverbrekelijk aan hangt toont dat alleen maar aan dat je hier niet thuishoort.
Taal...
Van mij mag je Turks, Marokkaans, Chinees, Arabisch spreken... thuis binnen je vier muren.
Verstaanbaar de plaatselijke taal spreken iin het openbaar is gewoon elementaire beleefdheid. En dat na drie vier generaties nog altijd, publiek een vreemde taal spreken, doen is een duidelijk teken van afwijzing...
Terug naar de originele afzender dus die je dan toch hoger acht dan je gastheer op wie je teert voor medische zorg, onderwijs, inkomen... Nietwaar?

Kortom, aanpassen of opkrassen.
Want eigen cultuur en volk komen eerst, willen we niet verdwijnen.
Een zuivere vorm van zelfverdediging zoals een goede vader dat hoort te doen.
Zo is dat en in heel de wereld wordt dat verwacht van nieuwkomers.
Oud 5 oktober 2020, 11:51   #25144
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat is toch hetzelfde als dat wat u hier graag ziet? , een vijandige houding ten opzichte van moslims
Leg me niet iets in de mond wat ik nergens suggereer.
Mss heb je me niet goed begrepen, maar wat ik stelde is dat wie emigreert naar een ander land, zich ook dient te integreren naar de wet en cultuur van dat land/continent.
Een bevolkingsgroep waarvan er (te) veel hun eigen dada in het openbaar willen opdringen, hoort hier niet thuis en zeker de criminele elementen niet.
Citaat:
nee , zeer zeker niet . ,maar hetzelfde gaat ook andersom op !
Wat bedoel je nu ? Dat Europese autochtonen jaarlijks een paar miljoen allochtonen bedreigen, afranselen, beroven en verkrachten ?
Citaat:
minder als moslims uit het MO, maar ook het percentage van hen dat problemen oplevert is lager.
O, en daar moeten we blij voor zijn ?
Citaat:
U begrijpt mijn punt niet.

Het lijkt ook dat u een toename suggereert van het aantal moslims in gevangenissen, dat klopt niet.

Geregistreerde verdachten van misdrijven naar achtergrond
Nederlands Turks Marrokkaans Surinaams Antilliaans overig niet westers
2005 1,5 4,5 7,4 5,3 8,2 3,9
2006 1,6 4,5 7,4 5,3 8 3,9
2007 1,5 4,5 7,2 5,3 7,8 3,8
2008 1,4 4,3 7,1 5 7,5 3,6
2009 1,4 4,1 7 4,7 7,3 3,5
2010 1,2 3,9 6,5 4,9 7,2 3,3
2011 1,2 3,7 6,3 4,7 7 3,2
2012 1,1 3,5 5,9 4,5 6,8 3
2013 1 3,2 5,6 4,2 6,4 2,8
2014* 0,9 2,9 5,1 3,9 5,8 2,6
2015* 0,8 2,5 4,6 3,4 5,1 2,3
Maak er eens een gewoonte van om een bron mee te geven, hier kan ik weinig mee aanvangen.
Echter, op die tabel kan ik zo al vaststellen, dat allochtonen –naar verhouding tot hun bevolkingsgroep- veel meer met justitie in aanraking komen dan autochtonen.
Je spreekt jezelf dus tegen.
Oud 5 oktober 2020, 11:56   #25145
Diego Raga

Standaard

En hopla:

"AMSTERDAM - Honderden asielzoekers uit Oeganda kregen ten onrechte een verblijfsstatus omdat ze aangaven homoseksueel te zijn - een leugen - en daarom gevaar zouden lopen.
Waarschijnlijk zijn ze door een netwerk van mensensmokkelaars getraind om de ’goede’ antwoorden te geven. Ze kregen daarvoor zelfs een cursus in Amsterdam, aldus de krant.

De afgelopen twee jaar was Nederland binnen Europa favoriet onder Oegandese asielzoekers. Ruim vierhonderd Oegandezen vroegen asiel aan.

Recent kwamen steeds meer tips bij IND binnen dat de boel wordt opgelicht. De IND is bij de ondervragingen ernstig beperkt omdat er volgens de richtlijnen geen vragen over het seksleven gesteld mogen worden. Ook mogen er geen foto’s als bewijs worden gebruikt.

Het ministerie van Justitie, waar de IND onder valt, wil vragen van de krant over de fraude niet beantwoorden, „omdat het onderzoek nog loopt”.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1754...dus-vergunning

Betaal en onderga, autochtone dhimmie en wees de poco's van dienst dankbaar voor die door de strot geramde verrijking.
Oud 5 oktober 2020, 12:52   #25146
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als die cultus ons niets aan doet kunnen we het toch respecteren.
Ik beslis zelf wel wie of wat ik respecteer, en dat zal zeker niet het aanbidden zijn van één of ander "onzichtbaar vriendje". Die cultus ondermijnt en degradeert trouwens onze samenleving, tot ons (ooit zo geprezen) onderwijs toe, waarvan het niveau sterk is gezakt opdat die verrijkers ook zouden kunnen volgen.

Citaat:
U generaliseert er maar wat op los en denkt te weten hoe alle moslims in
elkaar zitten.Gelovigen hier waren echt niet minder extreem !! het is maar net naar wie je kijkt.
Ik heb er 20jaar tussen gewoond (tot het echt niet meer leefbaar werd), ik weet echt wel waarover ik spreek

Waren ?? Wanneer ?? 100jaar ?? 200jaar geleden ??? Ik ben halverwege de vijftig, maar heb nooit geweten dat een katholiek mij naar het leven stond omdat ik hem uitlachte voor zijn christelijk zijn. Ik moet in islam-buurten niet gaan proberen hen uit te lachen, want dan riskeer ik mijn leven.

Citaat:
U maakt demonen van moslims , terwijl u geen idee heeft wat veel van hen denken . Islamieten zijn een hele grote groep mensen die sterk verdeeld zijn!! op alle denkbare terreinen.
Juist, sterk verdeeld over wie nu de beste islamieten zijn (soenieten-sjiïeten)
En daarvoor staan ze elkaar naar het leven en voeren ze oorlog, en wij mogen dan zij die er gaan lopen opvangen. En als ze hier 2 weken zijn, is het hier ook "allah-cervela". Fuck off, den boom in met die low lives.

Citaat:
Het barst van de moslims waar u niets over hoort want die draaien gewoon mee in de samenleving . En toch respecteert u hen niet .
Ik wens hen het allerbeste toe in hun eigen biotoop, en dat is ofwel N-Afrika, ofwel het MO. Maar zeker niet in W-Europa.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 5 oktober 2020 om 13:22.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2020, 13:22   #25147
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dus...
Een gezin met drie kinderen waarvan er één (1400 jaar lang) ontspoort, moordt, veerkracht, vrouwen en kinderen ontvoert als seksslavin...
Heeft drie monsters gebaard?

En nu komt vast de repliek, maar jij veroordeelt toch ook elke moslim?
Nee. Ik veroordeel de islam, de koran, de hadits, de sharia, eremoorden, slavernij, kinderhuwelijken, gedwongen huwelijken, slavernij, seksslavernij, moorddadig imperialisme... enzoverder.
En ik ben van mening dat iemand die openlijk verklaart dat hij geloof aanhangt per definitie niet in Europa, België en dus ook niet in Vlaanderen thuishoort.
Omdat wij eremoorden, slavernij, kinderhuwelijken, gedwongen huwelijken, slavernij, seksslavernij, moorddadig imperialisme... enzoverder al lang en ver achter ons lieten en echt geen lieden nodig hebben die die zaken terug willen invoeren, misbruik makende van asiel, godsdienstvrijheid en democratische rechten voor personen waarvan meer dan 80% niet een recht daar op hadden/hebben/zullen hebben.

Asiel is geen recht.
Het is een gunst.
Je eist het niet, je vraagt het.
En wat mij betreft, als je het krijgt ben je gebonden aan alle huisregels van de persoon die je asiel verleende. Zonder enige uitzondering. Niet bij het mishandelen van dieren, niet door klederdracht die deze affiniteit met je weldoener afwijzen (eender welke religieuze hoofddoek of sluier, maar ook djellabas, de typische oosterse sandalen, Joodse pruiken en hoeden, sarongs, tulbanden...).
Indien je daar zo onverbrekelijk aan hangt toont dat alleen maar aan dat je hier niet thuishoort.
Taal...
Van mij mag je Turks, Marokkaans, Chinees, Arabisch spreken... thuis binnen je vier muren.
Verstaanbaar de plaatselijke taal spreken iin het openbaar is gewoon elementaire beleefdheid. En dat na drie vier generaties nog altijd, publiek een vreemde taal spreken, doen is een duidelijk teken van afwijzing...
Terug naar de originele afzender dus die je dan toch hoger acht dan je gastheer op wie je teert voor medische zorg, onderwijs, inkomen... Nietwaar?

Kortom, aanpassen of opkrassen.
Want eigen cultuur en volk komen eerst, willen we niet verdwijnen.
Een zuivere vorm van zelfverdediging zoals een goede vader dat hoort te doen.
Daar ben ik het mee eens. Al gaat dat ook op voor niet moslims die zich weigeren aan te passen en hier micro kolonies neerpoten.
Oud 5 oktober 2020, 17:38   #25148
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Inburgeringscursus voor zulke:
Steek ze in een gesloten romantisch kamertje met een goeie vette BDSM-homo ,
bindt vervolgens de wannabe-homo's vast zoals een varken aan't spit ,
een appel in z'n bakkes en een dildorobot in z'n achterwerk ....
Ze zullen wel plots genezen zijn !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2020, 13:26   #25149
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

4 kansenparels... :

https://www.hln.be/in-de-buurt/dende...ucht~a6d635ec/
Oud 6 oktober 2020, 13:51   #25150
Diego Raga

Standaard

Afrikaanse verrijker wilde wsl gewoon z'n mes laten bewonderen..:

Neergeschoten man op Schiphol is man (27) uit Tanzania die al vaker amok maakte

"De gewapende man die gisteren in de vertrekhal op Schiphol in zijn been is geschoten door leden van de Koninklijke Marechaussee, is een 27-jarige man uit Tanzania. De man vertoonde agressief gedrag en belaagde de marechaussees met een groot keukenmes.

De man is bekend bij de marechaussee. ,,Hij heeft al eerder voor overlast gezorgd. Er is verder geen enkele aanwijzing voor een terroristisch motief of iets dergelijks,” aldus woordvoerder Robert van Kapel. ,,Hij staat bij ons bekend als overlastgever.”

Bij de Marechaussee kwamen gisteravond diverse meldingen van geschrokken passagiers binnen over een man in de vertrekhal die met een groot mes liep te zwaaien. De man reageerde niet op herhaaldelijke oproepen om het mes neer te leggen.

,,Hij kwam steeds dichterbij en maakte een agressieve indruk”, aldus een woordvoerder van de Marechaussee. ,,De marechaussees voelden zich genoodzaakt om de man neer te schieten. Hij is daarna overmeesterd."

https://www.ad.nl/binnenland/neerges...akte~acf7c70e/

En dat soort types zou men niet mogen terugsturen naar hun heimat ?
Welke bende idioten steekt zo'n wetgeving in elkaar ?
Oud 6 oktober 2020, 15:54   #25151
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ja, Denderleeuw is echt wel "the place to be" geworden. En dan de poco's maar jammeren en janken dat het VB daar zo sterk staat

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 oktober 2020 om 15:54.
Oud 6 oktober 2020, 18:13   #25152
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Inburgeringscursus voor zulke:
Inburgeringscursus ? Ho maar...
Hier loopt het al grondig fout:

Grootscheepse fraude met taalcursussen inburgering

"Taalscholen declareren op grote schaal inburgeringscursussen die nooit hebben plaatsgevonden. Arabischtalige ronselaars werven ‘cursisten’ die in ruil voor cadeaus facturen ondertekenen voor niet gegeven lessen. Met de fraude zijn naar schatting miljoenen euro’s gemoeid.

Dat meldt de Volkskrant. Nadat een ex-medewerker van een taalschool zijn verhaal had gedaan over deze praktijken, deed de krant nader onderzoek, in samenwerking met een undercoverstudent.

De vrouw, die zogenaamd op zoek was naar een geschikte taalschool, kwam in contact met vijf ronselaars van Syrische origine. Zij lokken inburgeraars met cadeaubonnen, laptops of geld, in ruil voor het tekenen van een contract. Bij sommige scholen was inschrijving mogelijk zonder lessen te volgen.

De neplessen kunnen lucratief zijn voor zowel de student als de taalschool. Iedere statushouder krijgt via de Dienst Uitvoering Onderwijs (Duo) maximaal 10.000 euro vergoed om Nederlandse les te volgen. Als de taalschool en de inburgeraar samenspannen, kunnen zij dit bedrag samen verdelen zonder dat er een les aan te pas komt."

https://www.ad.nl/binnenland/grootsc....google.com%2F

Kassa kassa.
Oud 14 oktober 2020, 09:16   #25153
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

5 "jongeren"... "Belgen" en "Nederlanders"

https://www.hln.be/puurs-sint-amands...baar~a0aa1aba/

Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 oktober 2020 om 09:16.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2020, 11:52   #25154
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja, Denderleeuw is echt wel "the place to be" geworden. En dan de poco's maar jammeren en janken dat het VB daar zo sterk staat
Nu er steeds moeilijker geld te halen is met bankovervallen is dit de volgende prooi.
Kom het maar tegen, ik had er 5 kan er dus van meespreken.
Oud 15 oktober 2020, 00:39   #25155
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
5 "jongeren"... "Belgen" en "Nederlanders"

https://www.hln.be/puurs-sint-amands...baar~a0aa1aba/
Drie van de vijf lopen al terug los.

Citaat:
Drie daders geweld Puurs vrijgelaten onder voorwaarden, twee in gesloten instelling geplaatst.
https://sceptr.net/2020/10/drie-dade...qV1TBkExurS3o4
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 02:24   #25156
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Drie van de vijf lopen al terug los.
Zinloos geweld Puurs: jonge vader roept op tot protestmars voor Beau.

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 04:43   #25157
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Je houdt het niet voor mogelijk en deze wetten moeten ons dan beschermen?
Ik stap mee in die optocht.
Oud 16 oktober 2020, 18:15   #25158
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

't Is weer prijs in Parijs.

Citaat:
Gunman 'shouting Allahu Akbar' BEHEADS a man in Paris attack 'motivated by cartoons of the Prophet' before being shot dead by police
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ot-police.html
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 20:33   #25159
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10...estoken-en-da/

Citaat:
Oud 16 oktober 2020, 20:45   #25160
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hmmm, hier downplayen ze 't al naar neergestoken.

Zoals Lee Rigby die op klaarlichte dag destijds aan stukken werd gehakt enkel maar 'neergestoken' was.

Is allemaal niet zo erg mensen, hij is uitgeschoven bij 't patatten schellen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be