![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voor die erin trappen?
of de leugenaars? kan ook eindigen in met leute he
![]() |
#6222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met strengere regels zorg je niet dat we meer luisteren maar net dat er minder geluisterd zal worden omdat het belachelijk begint te worden (waar ze geen torenhoge boetes kunnen vangen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6223 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 6 oktober 2020 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn dus 2 miljoen idioten in belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6226 | |
|
![]() Citaat:
lol
![]() |
![]() |
#6227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nugoed, ik zeg niet dat de regels altijd even logisch zijn. Laten we wel wezen: de regering heeft er een potje van gemaakt afgelopen maanden. Maar waar ik wel een probleem mee heb is mensen die maskerdracht afdoen als niet-nuttig. Want dat is het dus wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik had hier van in 't begin gewaarschuwd: de aanvankelijke leugens over maskers (dat ze idioot en nutteloos waren) heeft ENORM VEEL SCHADE gedaan. Nadien maskers IDIOOT gaan verplichten (elke buiten plicht was pure idiotie) is ook contra productief. En LANGE maskerdracht is gewoon niet strikt te volgen. Niemand houdt dat lang op zijn snoet. Dus is dat ook contra productief. Men verspilt dus enorm veel "masker krediet" zonder enige beschermingswaarde, en egaliseert de momenten dat het nuttig kan zijn (in een face to face gesprek bijvoorbeeld) met enorm veel gekende nutteloze of lage-efficientie momenten. Maskers moeten ook enkel gedragen worden waar kwetsbaarder personen besmet kunnen geraken. Het heeft totaal geen belang dat jongeren onder elkaar maskers dragen: hoe meer ze zich besmetten, hoe beter. Ik zou zeggen, kwetsbaarder personen zijn die boven de 40. Dat zijn nog niet die waarvoor het gevaarlijk is, maar mensen onder de 40 hebben onderling geen reden om maskers te dragen. De bedoeling kan niet zijn om de besmettingen tegen te houden, dat gaat niet lukken. Bij een minder intense overdracht gaat de bijhorende groepsimmuniteit wel kleiner zijn, maar enkel maar zo lang de regels van kracht zijn. De enige regels die we toepassen, moeten regels zijn waarvan we bereid zijn die 2 jaar of langer vol te houden. Al de rest is futiel, want van zodra we ze lossen, gaat de winst die we ermee geboekt hadden, verloren. Om iets 2 jaar of langer vol te houden moet het licht zijn, en moet je ermee in de grond akkoord zijn, maw is het eigenlijk grotendeels vrijwillig. Want je kan niet uitmaken wie welk risico wil lopen voor welke kost. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2020 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook domme mensen kunnen productief zijn. Het is niet omdat je gelooft in ufo's, 9/11 of covid complot theorieën dat je daarom niet kan normaal leven en werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging dan naar huis en 4 dagen later had ik effectief wel corona, dus opgevangen in het ziekenhuis met de meest strikte voorzorgen. Of zo'n mondmaskertje echt iets doet is erg twijfelachtig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6232 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En toch moeten ze dat op IC doen en volhouden als vooroverbuigen over een patiënt, eigenlijk dicteren grotendeels deze mensen ,terecht, de politiek die maatregelen oplegt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik zeg: maskers dragen is niet vol te houden, behalve tijdens specifieke momenten. Als het nu eenmaal uw job is, dan draagt ge het als het nodig is. Maar niet tijdens normale menselijke contacten. Men dient maskerdracht te beperken tot waar het het efficiëntste is, omdat het niet vol te houden is in het algemeen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2020 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat nu dat weinig trainers van jongeren-voetbalploegjes aan speleologie gaan doen omdat er toch duikers genoeg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6235 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen maakt alles mogelijk. Het economisch netwerk is een ondoorzichtelijk kluwen van wie wat nu bijdraagt, men kan niet echt oorzakelijk toeschrijven aan een zekere fractie van de bevolking dat zij X gerealiseerd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Longfoto, bloed en swiffertest waren die eerste keer allemaal OK, geen corona te zien. 4 dagen later had ik wel overduidelijk corona, voor mij is het zeker dat ik in het ziekenhuis besmet ben geweest en dat werd ook niet ontkend ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6238 | |
|
![]() https://mobile.twitter.com/realDonal...40512025513984
Trump beveelt alle Russiagate documenten (en mbt de Clinton emails!) openbaar te maken. Zonder censuur! De vraag is hoe de democraten daar een stokje gaan proberen voor te steken en hoe de media gaat proberen ook hier een anti Trump topic van te maken. Ik schat de order verkeerd voorstellen. De Clinton emails negeren of zo. Citaat:
CNN heeft het nieuws precies al verbannen naar een of andere uithoek. Hun feed gaat simpelweg verder met anti Trump propaganda dat het niveau van opiniestukken dikwijls niet overstijgt. "Trump's erratic behavior....." Titelt CNN vandaag. Laatst gewijzigd door Bach : 7 oktober 2020 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé kijk daar heb je die Obama's weer.
Michelle Obama haalt uit naar Trump op Democratische Conventie: “Hij is de verkeerde president” Die vrouw/man (want er bestaan twijfels over op het net) is echt zwaar ziek.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |