![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1341 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zo zijn er in de VS miljoenen, die met graagte hun grondwettelijke vrijheden te grabbel gooien. En dat gebeurt met de bende, die aan Biden's touwtjes trekken, aan de macht.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1343 |
|
Europees Commissaris
|
Kijk, kijk.
MSM lovers Uw echokamer roept. Biden 17 procent voorsprong. https://www.theguardian.com/us-news/...rump-17-points PS. Vergeet, ook, niet Uw commentaar erbij te zetten over Russische inmenging. Uw echokamer zal dit bericht binnenkort wederom bevestigen. Kopy en plak. Biden 17 procent voor op Trump! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 oktober 2020 om 01:13. |
|
|
|
|
|
#1344 | |
|
|
Citaat:
Alles perfect vlg de regels. Waar haal je dat ?
|
|
|
|
#1345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1346 |
|
Banneling
|
We kunnen voor beide heren leuke koosnaampjes blijven bedenken maar de kern vd zaak is dat je als kiezer toch maar goed gekloot bent met zulk een keuze.
|
|
|
|
|
|
#1347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ziek is dat |
|
|
|
|
|
|
#1348 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als de kiezer dat doorheeft, wat staat hem te doen?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#1349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van trump weet je tenminste wat je krijgt. Een hoop idiote uitspraken, maar niets wereldschokkends. Wat biden juist wil doen, behalve dan trump verjagen weet ik eigenlijk niet. Daar gaat het nooit over, hij lijkt amper duidelijke standpunten te hebben. Bij de democraten vraag ik me nog altijd af waarom een partij juist een dementerende man naar voor zou schuiven. In Duitsland hebben ze een keer een demente president gehad, en toen kwam hitler aan de macht. Misschien draait het allemaal heel goed uit met biden, maar het is onbekend terrein. Het kan ook heel slecht uitdraaien. |
|
|
|
|
|
|
#1350 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1351 |
|
Banneling
|
Dementerend
Warmonger De namen voor Biden kunnen niet op op dit forum. Trump zelf post een foto van Biden in een retirement home en lacht hem uit. Zou Trump beseffen dat hij iedere steun bij 65+ aan het verliezen is ? Die mensen zijn massaal richting Biden aan het shiften. In de echte wereld in de tussentijd: +10.5 % Biden average Polls + 5 % Biden in alle grote swing states Ellenlange rijen om te kiezen in Texas, Georgia, en Trump moet een rally doen diep in Georgia. Als een GOP president rallies moet houden in Georgia is er iets goed mis. Analysten voorspellen 150-160 miljoen kiezers in 2020, itt 137 miljoen in 2016. Ziet er allemaal niet goed uit voor Trumpie.... |
|
|
|
|
|
#1352 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1353 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Misschien willen de eigenlijke machthebbers een soort burgeroorlog ontketenen, en daarvoor een onduidelijke verkiezingsuitslag kunnen gebruiken. Als je zoiets tijdens of na de coronacrisis krijgt, worden nog meer KMO's geruïneerd en kunnen de grote banken straks alles voor een prikje opkopen.
En als iedereen apathisch wordt, hebben de groten ook weer een vrijbrief.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#1354 |
|
Banneling
|
Nee, ik heb liever Joe Biden dan Trump, was dat niet duidelijk?
Dat Trumplovers Biden een warmonger noemen is voor hun eigen rekening natuurlijk, ze zeiden dat ook van Hillary. Het is grotendeels nonsens, de VS verdedigt zijn belangen, ook militair, zo was het altijd al en zo zal het altijd zijn. |
|
|
|
|
|
#1355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat in Georgia sommige early voters ruim 10 uur moesten wachten alvorens ze het stemhokje bereikten, is dat ook de schuld van de Democraten en Sleepy Joe? Of komt het omdat de panikerende GOP probeert aan voter supression te doen op elke manier ze kunnen? https://twitter.com/ByTylerEstep/sta...62020453240833 |
|
|
|
|
|
|
#1356 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Slechter dan Trump het heeft gedaan is gewoon niet mogelijk. De Manchurian Candidate is niet langer fictie, het is realiteit geworden. |
|
|
|
|
|
|
#1357 |
|
Banneling
|
Joe Biden is een zeer competente politicus die bruggen kan bouwen en allianties kan smeden.
De absolute tegenpool van Trump. Maargoed, als je liever gelooft dat de man dement is en een warmonger, be my guest. Wat wij Europeanen denken doet er niet toe nu, het is aan de amerikaan om te kiezen. De enigste die in feite relevant is hier, is Elio Di Supo, en SDX, maar ik weet niet of zij stemgerechtigd is aangezien ze nog voor de BE verkiezingen stemt. |
|
|
|
|
|
#1358 |
|
Europees Commissaris
|
Ja misschien ben ik te naïef. Ik beschreef wat er volgens mij zou moeten gebeuren in dat geval. Dat is inderdaad niet noodzakelijk wat er in de praktijk gaat gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#1359 |
|
Europees Commissaris
|
Bom shell. Biden in de problemen. Corruptie tijdens VP - schap. https://nypost.com/2020/10/14/email-...iz-man-to-dad/
Bron New York post. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 oktober 2020 om 14:11. |
|
|
|
|
|
#1360 |
|
Europees Commissaris
|
Ik denk dat files voortijdig worden vrijgekomen ivm early vote stemmers.
|
|
|
|