![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1902 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie van prioriteiten, quoi. Het is maar waar je een probleem over wil maken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cultuur van geweld en bendevorming aanpakken en zo.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 | |
Europees Commissaris
|
![]() En nu effe Dadel de kans geven om uit zijn trol-modus te komen. Niet dat ik me daarin illusies maak.
Citaat:
Waar heb ik ongelijk? Waar in die studies staat iets dat tegenspreekt wat ik hier in deze draad heb gezegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die de verdraaiing (enfin, leugens eigenlijk) van vanderzapig voor waarheid aanneemt, waarschijnlijk zonder dat-ie het zelf even verifieert (want misschien niet begrijpt) en dat zelfs nadat glashelder is aangetoond dat het leugens zijn. Hier valt gewoon niks tegen te beginnen. Vanderzapig, wat jij hier eigenlijk doet is de "origin of species" nemen om creationisme te verdedigen. Een feitendiscussie is gewoon niet mogelijk. Wat mij het meest verontrust, is dat je het waarschijnlijk moedwillig doet. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je de paper niet begrijpt, dus ik moet wel concluderen dat je het moedwillig foutief interpreteert. Je bent niet dom vanderzapig; je weet waarschijnlijk wel hoe je een correlatie deftig moet doen, wat het betekent om statistisch te controleren zoals ik (en de auteur) bedoel. Ik vermoed zelfs dat je begrijpt wat die correlatie-coefficienten van -0,85 en -0,56 betekenen. EN DAN NOG blijf je volhouden! Dat is gewoon doordrammen en uw oren sluiten zodat je maar niet moet horen wat je wilt horen. Uw "tegenstrever" overdonderen door te blijven bulderen tot die murw is (ja, ik ben murw) en opgeeft, waardoor je de discussie "wint". En de winnaar, aja die heeft gelijk, dus is het waar wat je zegt... Het resultaat?: de kudde van racisten huppelt u braaf achterna, gesterkt in het eigen gelijk. En dat dan op basis van een paper die in feite het ongelijk aantoont. Wie is hier nu eigenlijk het schaap dat alles kritiekloos slikt!? En ge hebt ze op uw hand vanderzapig, of ge nu waarheid vertelt of niet. Dit moet u wel bekend zijn vanderzapig: “The past was alterable. The past never had been altered. Oceania was at war with Eastasia. Oceania had always been at war with Eastasia.” Dat is wat jij hier doet. dit is echt fucking scary... ![]()
![]() |
![]() |
#1910 |
Minister-President
|
![]() Exact. Een zeer goede quote. Dat net jij die dan post. Ik sta van niets meer te kijken.
Ik hou er rekening mee dat ik binnen 10-20j door mensen als jij terechtgesteld zal worden omdat ik "inconvenient truths" zal blijven verkondigen, omdat ik Waarheid en Eerlijkheid net iets te hoog in het vaandel draag. Nee, ik overdrijf niet.
![]() |
#1911 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die info-grafiek is makkelijk na te rekenen. Iedereen kan dat zelf meevolgen en controleren in deze post. Ook de scatterplot in deze post op basis van Table 5 en Table 6 is geen rocket science. Je noemde mij al een leugenaar en nu noem je denkimi een idioot. ![]() Allemaal omdat we het niet eens zijn met jou. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb gewoon de cijfers genomen uit de paper zelf en in een scatterplot gezet. Op basis van die grafiek is er niets foutiefs aan de volgende uitspraken: (dat ging over moordcijfer) en: Citaat:
Citaat:
Jouw tweede coëfficiënt zegt: hoe zwarter de buurt, hoe lager de mediaan van de gezinsinkomens ligt. Maar dat plaatje is minder scherp dan het eerste plaatje, -0,85 < -0,56 < 0 Jouw correlaties vertellen niets over moordcijfer. Indien het je bedoeling was om mijn beweringen te weerleggen dan zijn die naast de kwestie. Zoals ik al eerder zei moet je naar de onderste rij van Table 1 kijken. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1912 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Appelen en citroenen langs dezelfde Y-as? En het een "factcheck" noemen? Bestandsnaam: onnozelaars.PNG ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over politiegeweld.
![]() |
![]() |
#1914 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier nog eens cijfertabellen en scatterplot samen in één post. Want Voltian heeft precies de neiging om er in alle talen over te zwijgen.
![]() ![]() Bron: Steven D. Levitt - The Changing Relationship between Income and Crime Victimization De "1989" en "1986-95" kolommen grafisch voorgesteld: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over politiegeweld.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 oktober 2020 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1917 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1918 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer bepaald over een idioot die zichzelf een overdosis toediende en waar de idiote linkse goegemeente zich ging inzetten om recht te eisen voor 1 van hun gedrogeerde idioten die tenslotte te idioot was om enzoverder. ![]()
![]() |
![]() |
#1919 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 |
Minister-President
|
![]() Ik ga gewoon citeren uit de fact check van Reuters. Normaal spreekt dat voor zich. Ik noem het leugens, vanderzapig, omdat "misleidend" iets te zacht is en omdat ik vermoed dat jet het moedwillig doet.
Dus: "The thing first and foremost that jumps out is that the different columns are being standardized in different ways on the same chart,” “the numbers are presented side by side as if directly comparable, but are based on different benchmarks (per million black people or per million white people)." "Because the graph labels “whites killed by blacks” as 9.83 per million black Americans and “whites killed by whites” as 10.22 per million white Americans, it gives the impression that “white people are killed by white and black people at about the same rate, which is definitely not the case when you standardize per capita,” "more sensible way to look at the data is to compare apples to apples and then oranges to oranges." "Taking respective population sizes into account, and based on the link to 2013 census data at the bottom of the graph in the posts, Nuzzo interpreted the data as follows: ... If you’re a white person ... your chances of being killed by anyone are roughly 13 in a million; if you’re a black person in 2013, your chances of being killed by anyone were 62 in a million If you’re a white person in 2013, ... your chances of being murdered by another white person are approximately 11 in a million, and your chances of being murdered by a black person are two in a million. ...if you’re a black person in 2013, your chances of being murdered by another black person are 56 in a million, and your chances of being murdered by a white person are five in a million. " Dit heeft niks te maken "van mening verschillen". Dit hierboven is een zuivere feiten-discussie. 2 statistici duiden op de fouten in de grafiek die je eerder deelde. Zijn die mensen biased? Zijn die mensen onbekwaam? Natuurlijk niet. De fout is dan ook zo helder (je moet natuurlijk per capita vergelijken), dat je geen statisticus moet zijn om het probleem te zien. Ik begrijp dat niet iedereen dat begrijpt, maar ik ben er zeker van dat jij dat wel begrijpt vanderzapig. Daarom vind ik het des te erger. Nu de vermoorde onschuld uithangen, terwijl je verdomd goed weet wat er mis is met de grafiek die je eerder deelde. Ik herhaal, dit is fucking scary, want mensen als jij hebben nu de wind in de zeilen...