![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2020 om 17:54. |
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Gelukkig zijn mensen als u maar een heel kleine minderheid. Citaat:
Ik zou zeggen, kom eens buiten. Kom eens onder de mensen. Het is niet gezond van altijd alleen te zijn. Je moet nu en dan eens iemand tegenkomen met een andere mening, iemand die u tegenspreekt. Anders blijf je in je eigen ideeën gevangen en begin je rare dingen te denken en te doen. Ga eens met uw kinderen of kleinkinderen op café. Zijn doen dat waarschijnlijk toch, maar zeggen het niet tegen opa omdat hij anders weer begint te zagen. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat op café gaan met uw kinderen en kleinkinderen zou wel eens weer kunnen voorbij zijn voor enige tijd. In Nederland moet ge al niet meer gaan...die waren ook aan het tieren dat het hun allemaal worst kon wezen. De andere landen gaan volgen. En dat allemaal dankzij die mensen die er hun voeten aan wrijven is het weer voorbij voor een maand OM te beginnen Een ding ben ik zeker van.....die mensen zullen het wel beu worden en nog sneller dan de mensen die er wel iets proberen aan te verhelpen. Uw cafébaas zijn kakskes zullen steeds lichter worden.....wees er maar zeker van. Nogmaals het zal buigen of barsten zijn. Aan U en mij de keuze. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 oktober 2020 om 12:07. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Qingdao: 9.000.000 inwoners op een opp. bijna zo klein als Vlaanderen. Een partnerstad is Oostende... Ginder kan men nu corona meester. in Vlaanderen ? |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ter herhaling: een familielid van ons woonde in China...
ter herhaling: zolang we het niet doen zoals de Chinezen blijven we sukkelen met corona. Laatst gewijzigd door Boduo : 16 oktober 2020 om 20:08. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man is pas begin dit jaar teruggekeerd, nu op pensioen. Credibiliteit ? Een oude aap moet je geen muilen leren trekken. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
Een land zo groot als China kun je onmogelijk helemaal kennen. Zeker als westering is het niet vanzelfsprekend. Ik woon al 10 jaar in de USA maar ik zal niet beweren van het land te kennen.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat is juist maar je weet toch een & ander over de credibiliteit zou ik denken.
|
|
|
|