![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat u meer bezig bent met westers terrorisme. Het is ook comfortabeler en veiliger om daar mee bezig te zijn. Ik durf wedden dat u niet de moed heeft om in het openbaar een Mohamed cartoon te tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus: de vraag die gesteld dient te worden is ---> gebeurt het even vaak als een verkeersongeval? Is het antwoord neen dan verwijs je het naar de prullenbak en zeg je op zijn Jean-Luc Dehaene dat je de problemen enkel dient aan te pakken als ze zich stellen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar ook mijn oplossing voor gegeven hé. Sociale mediabedrijven gewoon fors aanpakken als ze dat soort haatdragende prul rondspreiden. De man die die franse professor onthoofdde had dat via een viraal gegaan youtube filmke gezien. Via die kanelen hits je de labiele, zotten, gemakkelijk op. Het is gekend dat terroristen via sociale media recruteren, beinvloeden en dergelijke. 1 miljoen euro boete per filmpje die je verspreid en 100 euro per view. Tis snel gedaan, Youtube zal snel AI filters installeren die bepaald taalgebruik en beelden zal filteren. Idem ditto voor whatsapp: verbieden of gewoon verboden worden in de EU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() Ja, Tavek. Je geeft idd blijk van ivoren torenmentaliteit. Ik ben zeker dat in jou gezellige fermettewijk die dingen d ever van mijn bed-show zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je op beide oren slapen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank voor de bijdrage trouwens. Nergens stel ik dat we de strijd tegen terrorisme moeten verminderen of niet serieus nemen. In tegendeel. Echter, ik merk dat op dit forum, en in de publieke opinie, er een enorme angst is voor terrorisme. Men maakt er een staatszaak van, dat heel mensen hun leven en politieke keuze beinvloeden. Voor sommigen staat het zelfs centraal in hun leven. Maar als je even kijkt, wat is de kans dat je doodgaat van een terroristische aanslag ? De vraag die ik me stel is: overdrijven we dan niet en spelen we eigenlijk niet gewoon in de hand van terrorisme die dit soort angst letterlijk willen bereiken ? "Terror" isme ? In de VS is "Police" een grotere kans om dood te blijven...allez ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Puur egoïsme dus.
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Teveel aandacht aan muzzels die mensen gruwelijk afmaken op straat speelt rechts in de hand, we moeten daarmee stoppen. Politieke keuzes worden beinvloed. En dan nog een BLM sauske erover om te smullen. Sounds like a plan.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al die zaken worden ofwel geminimaliseerd, ontkend of opgesplitst in aparte, los van elkaar staande fenomenen zodat we door de bomen het bos niet meer zouden zien. Want waar gaat het eigenlijk om? Dat de angst voor verrechtsing boven alles primeert zodanig dat een normale uitwisseling van gedachten niet meer kan. Het gaat om een verkrampte houding waarbij het zaak is om te scoren en de ander geen gelijk te geven. En daarom, beste Tavek, moet terrorisme zo veel mogelijk geminimaliseerd zijn. Wat die aanslag in Zaventem betreft. Ik had daar evengoed kunnen zijn he. Ik had toen een reis gepland naar Belgie maar moest afzeggen omwille van gezondheidredenen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet u, het doel van terroristen is "terror" zaaien, angst en vrees, in de harten van de bevolking. Het beste wat we kunnen doen is alle mogelijke maatregelen nemen tegen terrorisme, en het voor de rest vergeten. Enkel zo verslaan we die mannen. Want als iedereen hier in angst leeft, hebben ze gewonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() Alsof er nu al niet moet opgetreden worden tegen haatvideo's van moslimgespuis.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 oktober 2020 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#540 |
|
![]() Oh, ik kan dan ook zeggen dat ik niet wakkerlig van doodgereden kinderen, ik heb er geen.
Dat is uw mentaliteit, als je er zelf geen last van hebt is het geen probleem.