![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn helemaal geen zieken. Ja, hier en daar iemand met een snotvalling, maar dat zijn geen echte zieken. Niet zwanzen hé. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 oktober 2020 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kanker? gone... Longontsteking? gone.... Griep? gone.... Valling? gone....
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef, het was maar een hoax.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() U bedoelt dat als er effectief géén corona-virus was dat er dit jaar géén doden zouden te betreuren zouden zijn?
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ja, maar dat past niet binnen het narratief. dus daar praten we maar overheen.
![]() |
#28 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
van Citaat:
Citaat:
Nested PCRs gebruiken 2 verschillende sets van primers. De eerste set amplificeert een eerste gekozen sequentie, en aan dat geamplificeerd staal wordt dan een tweede set van primers toegevoegd die opnieuw het gekozen genoomsequentie amplificeert. Die 2-stappen PCR verhoogt de gevoeligheid en specificiteit. Een pair of nested PCRs slaat op die 2 gekozen sets van primers. Niet op "base pair". De 37 pairs geeft gewoon aan dat het team 37 verschillende sets van primers gebruikt heeft voor de amplificatie en de analyse. Die 37 sets zijn niet lukraak gekozen, maar zo geselecteerd dat al die sequenties samen het volledige genoom omvat (spanning the genome). dan ijlt hij verder: Citaat:
Na amplificatie van de 37 verschillende genoomsequenties wordt de sequentie van 800 ?* 1000 basen afgelezen. De computer fantaseert er "de rest van de baseparen" niet bij. Niet nodig, want het gehele genoom wordt gesequenceerd, in stukjes van 800 ?* 1000 baseparen. En die 800-1000 baseparen lange sequencies worden softwarematig in elkaar gepuzzeld aan de hand van overlappende basepaarsequenties. Citaat:
net zoals tijdens het natuurlijke proces van genreplicatie verloopt het PCR-amplificatieproces niet 100% accuraat, en kunnen er kleine foutjes insluipen in het overschrijfproces. Binnen de cel is er een hele machinerie aanwezig die het overschrijfproces controleert, en zo veel als mogelijk die kleine foutjes eruit haalt. In het artificiele PCR-proces is dat natuurlijk controle- en correctieproces niet aanwezig, en blijven dus die kleine foutjes gewoon zitten, en kunnen zelfs mee geamplifieerd worden. Zelfs binnen eenzelfde PCR-run op hetzelfde startmateriaal, kunnen de individuele strengen onderling verschillen in een of een aantal baseparen, net omdat het overschrijfproces niet 100% juist. Analyse achteraf door een computer ziet al die individuele basepaarverschillen, en met behulp van zijn software genereert die de meest waarschijnlijke sequentie (bvb 10 strengen geven op een bepaalde plaats een T, en 1 streng geeft voor die plaats een G, dan is de consensus dat het een T is) Tis nog niet gedaan: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Twee: Cowan laat moedwillig het vervolg van de paragraaf weg: Citaat:
het grappigste is volgende: Citaat:
die computer fantaseert geen genetische code, die leest die code af en geeft die weer.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ik ben benieuwd, Cowan heeft mij geblokkeerd
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Er wordt zoveel heen en weer geslingerd met quasi feiten, waarheden vermengd met leugens en totaal fake news dat het een enorme mentale inspanning vereist ergens nog oprechtheid in te zien.
Dat overheden notoire valsspelers zijn, daar ben ik wel zeker van....
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Amerikaanse Centers for Disease Control is een overheidsinstelling onder controle van het Witte Huis. Wat die verkondingen is dus niet erg geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() allez vooruit dan....
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
het enige dat zeker is, is dat niets zeker is.
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nee, PCR is inderdaad niet hetzelfde als traditionele sequencing. Dit betekent dat er inderdaad informatie is ingevuld op basis van metingen van eigenschappen van het DNA. Dat is goed gebruik van meetmethoden, software tools en databases om sneller bij een antwoord te komen. De eerste volledige menselijke sequentie kostte nog [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Genome_Project]13 jaar[/ur] om te sequencen, en was 17 jaar geleden klaar. Ik ben eerlijk gezegd blij met de verbeteringen sindsdien. De beste dokter hier vind dat hij het als fraude en fantasie kan afschrijven, maar het lijkt erop dat hij het gewoon niet snapt en er dus daarom maar politiek van probeert te maken. Verder doet hij in deze pas deze week gepubliceerde "vertaling" ook alsof dit dan de enige studie is waarin het virus is gesequenced, waardoor hun fraude nog niet aan het licht gekomen zou zijn. Maar het virus is alleen in de eerste paar maanden al honderden keren gesequenced, met resultaten die logisch op elkaar aansluiten. En dan is er het hoofdpunt, waar hij eerst beweert dat er geen enkele menselijke cellijn was waarin het virus een infectie veroorzaakte, waaruit hij concludeert dat het virus niet gevaarlijk is voor mensen. Maar dan als tweede gaat hij los over waarom de gebruikte methodes niet geschikt zijn om aan te tonen dat bepaalde cellen vatbaar zijn voor virussen, en dat vatbaarheid zo niet aangetoond zou kunnen worden. Hij spreekt zichzelf dus tegen. Nou, ik geef toe, ik ben ook geen viroloog, dus corrigeer me gerust als je het originele artikel beter begrijpt dan dat ik dat doe, want ze gaan best snel en ik ga hier ook geen hele dag aan besteden. Het artikel bevat wel degelijk zinnen als "Having established robust infection" naast zinnen als "These results are consistent with previous susceptibility findings for SARS-CoV and suggest other common culture systems, including MDCK, HeLa, HEP-2, MRC-5 cells, and embryonated eggs, are unlikely to support SARS-CoV-2 replication (20–22)." Dus wat hebben ze aangetoond? Dat het virus wel degelijk meerdere verschillende menselijke cellijnen kan infecteren, maar dat deze cellijnen niet geschikt zijn voor het opkweken van het virus. Vandaar dat "only modest viral replication" in die sectie als een negatief resultaat werd geteld. Wat me verder nog opvalt is dat de "vertaler" in dit geval iemand is die beweert dat je water kan "kristalliseren" door "Thank you" op de fles te schrijven. Dus dat heeft hij gedaan, en nu kan jij zijn waterfles met daarop "Thank you" kopen zodat je enkel nog gezond gekristalliseerd water hoeft te drinken! Ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen op hoeveel niveaus dit bullshit is. Een soort overtreffende trap van homeopathie is het. "Wat nou, als we in plaats van een extreem verdund vergif in ons water te stoppen, gewoon beweren dat het water Engels spreekt? Dat is nog goedkoper!" (Als water gekristalliseerd is is het overigens niet vloeibaar, dat is een beetje het punt van kristalliseren.) Dus dat iemand die zo'n soort product aanprijst je vervolgens ook verteld dat virussen niks doen, zendmasten en echte medicijnen je ziek maken en je enkel op de kruidensupplementen die hij aanprijst moet vertrouwen verbaasd me niks. De man is overigens wel een echte dokter, een huisarts om precies te zijn, met ideeën "such as the heart is not a pump". Want blijkbaar stroomt bloed vanzelf rond. Zijn idee, niet dat van mij. Volgens mij is medicijnen studeren veel te makkelijk, als je ziet wat voor kwakzalvers en idioten er soms door de opleiding komen. Maar als je in water met positieve gedachten beweert te geloven ben je gelukkig waarschijnlijk wel gewoon een echte kwaadwillende oplichter in plaats van een onnozele, dus dat maakt het wel iets beter. (TL;DR: wat morte-vivante zei.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 oktober 2020 om 16:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Gezien het empirisch bewijs (denk aan de projecties van neal ferguson) er echter NIET is dat er miljoenen en miljoenen mensen zullen sterven of gestorven zijn en dat het narratief 1. dit is een nieuw virus 2. Er is geen vaccin 3. we gaan er dus allemaal aan tot er een vaccin is echt wel op los zand gebouws is, blijf ik naarstig verderzoeken naar steken die "men" heeft laten vallen. Als ik (hopelijk niet van covid) op mijn sterfbed lig zal ik kunnen zeggen dat ik gestreden heb tegen covid-fascisme.
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Maar doe wat je niet laten kan. Liefst wel zelf checken of je bron niet overduidelijk verdacht is, dat helpt al een hoop bij waarheidsvinding.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus al die ziekenhuis directeurs liegen ? Professor Meyfroidt liegt ? Professor Van Noppen liegt ?
|
![]() |
![]() |