![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeit u met uw eigen zaken, meneer pastoor.
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Het gebrek aan argumenten is wel zeer aanwezig de laatste week. Constant op de man spelen. Als Panda weer eens op een zere teen trapt met een post die er boenk op zit, gaan we maar even over zijn misstap een tijd terug spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OPROEPEN OM MENSEN TE VERMOORDEN VIND U EEN POST DIE ER BOENK OP ZIT ??????
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tavek noemt niet de post waarin werd opgeroepen om mensen te vermoorden een post die er boenk op zit. Tavek stelt dat wanneer Pandareus een post doet die er boenk op zit, er wegens gebrek aan argumenten wordt verwezen naar een post van X (maanden, jaren?) geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou enkel maar even wijzen op het feit dat je de post van Tavek verkeerd interpreteerde. Die post uit het verleden was immers niet waar Tavek naar verwees met "posts die er boenk op zitten". Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 oktober 2020 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Als ze zo niet genoemd willen worden, moeten ze zich zo niet gedragen hé Zipper.
Zie Sam van Rooy op twitter. Dat is de grootte racist en homofoob die er rondloopt. En hij is blijkbaar niet alleen. Zo een mensen, en de partij waar ze deel van uitmaken, moet je gewoon kunnen benoemen voor wat ze zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#332 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Staat u dan achter "alle" mensen en daden van uw partij? Veel mensen die VB stemmen zijn gewoon huisvaders / moeders zoals velen die in vrede willen leven met alles en iedereen. Dat wordt steeds moeilijker, zelfs gevaarlijk, door die invoer uit de woestijn. Daarom gaan ze in verzet bij de enige partij die "eigen volk" voorop stelt en "het ook doet".
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 21 oktober 2020 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Matig uw uitspraken een beetje, zeker als iemand die regelmatig geband wordt wegens beledigingen en op de man spelen zijn uw uitspraken wat misplaatst.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 oktober 2020 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees -tussen de lijnen hier- dat gij duidelijk ambities hebt voor een carrière-switch..
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik de duck test toepas op TVG en zijn partij hun gedragingen, is de uitslag eenduidig : fascisme a gogo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dewinter, Van Rooy, onze S&V man, Guy van Ninove, .... Dat is ranzig rechts hé. Racisten, homofoben, autoritairen. En ja, dat omschrijf ik als fascisten ja. Als je voor het VB stemt, steun je die mensen en hun uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat een essentieel onderdeel is van een modern land. Niemand wilt mensen vergassen, dat was een slip of the tongue, een foutje, van Pandareus. Hij is er ook voor geband geweest.... Wat wel is, is dat wij (of toch alvast ik) het idee dat het VB propageert willen uitroeien. Het idee van rassensuperioriteit (de "makak", de "bruine"...Sam Van Rooy al bezig gezien ?) moet weg. Die kiezers moeten op een of andere manier overtuigd worden dat ze beter op een andere partij stemmen. Ooit dacht men dat dat de NVA was. Nu dus ook niet meer. Tevens profiteert de partij ook van de politieke chaos, die mee veroorzaakt is door de NVA haar vertrek uit de regering. Ik hoop dat door enkele jaren stabieler beleid het aantal "foert" stemmers ook zal afnemen. Want het VB geeft geen enkele oplossing, enkel problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt m.i. echter niet weg dat heel wat VB stemmers helemaal niet op VB stemmen omdat ze fan zijn van zulke figuren. Ik weet niet op welke partij u stemt, maar mij lijkt het quasi onmogelijk om een partij te vinden die 100% aansluit bij wat uw overtuigingen. Bij mij sluit N-VA er veruit het best bij aan, maar dat wil niet zeggen dat ik tegenstander ben van sommige standpunten én figuren binnen de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NVA heeft teveel in die lichtbak gekeken, vrees ik. Ze is besmet. Laatst gewijzigd door Tavek : 21 oktober 2020 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |