Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2020, 12:12   #321
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Draag je bij aan de discussie door Panda zijn uitspraak te herkauwen ?
Moeit u met uw eigen zaken, meneer pastoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 12:14   #322
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Moeit u met uw eigen zaken, meneer pastoor.
Het gebrek aan argumenten is wel zeer aanwezig de laatste week. Constant op de man spelen. Als Panda weer eens op een zere teen trapt met een post die er boenk op zit, gaan we maar even over zijn misstap een tijd terug spreken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 12:15   #323
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus volgens mij gelooft hij de redenering van (de advocaat) van de chauffeur. Waarom zou hij anders ‘een extreemlinkse terrorist die bewust op betogers inreed’ (wordt hier beweerd) niet vervolgen?
Trouwens de beelden spreken voor zich. Je ziet hoe ze de geparkeerde auto aanvallen en beschadigen.

En dat het een lynchmob was bewijst ook dit:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201018_93662701

Sorry hoor, ik heb geen enkele sympathie voor die illegale ‘betogers’.
Geen idee wat hij wel of niet gelooft. Er werd in ieder geval geen uitspraak over gedaan.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 12:15   #324
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gebrek aan argumenten is wel zeer aanwezig de laatste week. Constant op de man spelen. Als Panda weer eens op een zere teen trapt met een post die er boenk op zit, gaan we maar even over zijn misstap een tijd terug spreken.
OPROEPEN OM MENSEN TE VERMOORDEN VIND U EEN POST DIE ER BOENK OP ZIT ??????

Citaat:
Oud 21 oktober 2020, 12:19   #325
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OPROEPEN OM MENSEN TE VERMOORDEN VIND U EEN POST DIE ER BOENK OP ZIT ??????
U moet goed lezen hé.

Tavek noemt niet de post waarin werd opgeroepen om mensen te vermoorden een post die er boenk op zit.

Tavek stelt dat wanneer Pandareus een post doet die er boenk op zit, er wegens gebrek aan argumenten wordt verwezen naar een post van X (maanden, jaren?) geleden.
Oud 21 oktober 2020, 12:19   #326
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht

Dat weet ik niet, ik merk dat het gerecht moslims met fluwelen handschoenen aanpakt.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 12:23   #327
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
U moet goed lezen hé.

Tavek noemt niet de post waarin werd opgeroepen om mensen te vermoorden een post die er boenk op zit.

Tavek stelt dat wanneer Pandareus een post doet die er boenk op zit, er wegens gebrek aan argumenten wordt verwezen naar een post van X (maanden, jaren?) geleden.
Als hij weeral eens andersdenkenden gratuit voor fascist uitschijt, herinner ik hem idd aan zijn vroeger gedane uitspraak, kwestie van zijn eigen (zelfverklaard hoogstaand) moreel kompas ernaast te leggen.

Citaat:
Oud 21 oktober 2020, 12:25   #328
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als hij weeral eens andersdenkenden gratuit voor fascist uitschijt, herinner ik hem idd aan zijn vroeger gedane uitspraak, kwestie van zijn eigen (zelfverklaard hoogstaand) moreel kompas ernaast te leggen.
Ik vond die uitspraak er ook serieus over hoor. Net zoals ik het belachelijk vind om elke VB stemmer te gaan bestempelen als fascist.

Ik wou enkel maar even wijzen op het feit dat je de post van Tavek verkeerd interpreteerde. Die post uit het verleden was immers niet waar Tavek naar verwees met "posts die er boenk op zitten".

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 oktober 2020 om 12:25.
Oud 21 oktober 2020, 12:28   #329
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vond die uitspraak er ook serieus over hoor. Net zoals ik het belachelijk vind om elke VB stemmer te gaan bestempelen als fascist.

Ik wou enkel maar even wijzen op het feit dat je de post van Tavek verkeerd interpreteerde. Die post uit het verleden was immers niet waar Tavek naar verwees met "posts die er boenk op zitten".
Het siert u dat u er ook zo over denkt.

Citaat:
Oud 21 oktober 2020, 12:54   #330
Tavek
Banneling

Standaard

Als ze zo niet genoemd willen worden, moeten ze zich zo niet gedragen hé Zipper.

Zie Sam van Rooy op twitter. Dat is de grootte racist en homofoob die er rondloopt. En hij is blijkbaar niet alleen.

Zo een mensen, en de partij waar ze deel van uitmaken, moet je gewoon kunnen benoemen voor wat ze zijn.
Oud 21 oktober 2020, 13:02   #331
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
En gij blijft dat herhalen, tot zijn groot jolijt.
Oud 21 oktober 2020, 13:13   #332
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Als ze zo niet genoemd willen worden, moeten ze zich zo niet gedragen hé Zipper.

Zie Sam van Rooy op twitter. Dat is de grootte racist en homofoob die er rondloopt. En hij is blijkbaar niet alleen.

Zo een mensen, en de partij waar ze deel van uitmaken, moet je gewoon kunnen benoemen voor wat ze zijn.

Staat u dan achter "alle" mensen en daden van uw partij?
Veel mensen die VB stemmen zijn gewoon huisvaders / moeders zoals velen die in vrede willen leven met alles en iedereen.
Dat wordt steeds moeilijker, zelfs gevaarlijk, door die invoer uit de woestijn.

Daarom gaan ze in verzet bij de enige partij die "eigen volk" voorop stelt en "het ook doet".

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 21 oktober 2020 om 13:13.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 13:14   #333
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Matig uw uitspraken een beetje, zeker als iemand die regelmatig geband wordt wegens beledigingen en op de man spelen zijn uw uitspraken wat misplaatst.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 oktober 2020 om 13:17.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 13:14   #334
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

en ook laten vergassen, zoals Panda had voorgesteld ??? Want dat is de bottomline van mijn betoog. Panda vindt dat hij iedereen die hem niet aanstaat moet kunnen uitschijten voor het vuil van de straat, maar vergeet zelf welke mensonterende woorden hijzelf had uitgebraakt (mensen laten vermoorden).

Citaat:
Oud 21 oktober 2020, 13:28   #335
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De meesten liegen niet. En als ze misgeinformeerd zijn dan verontschuldigen ze zich of nemen ontslag.
Er zijn uitzonderingen.
Ik lees -tussen de lijnen hier- dat gij duidelijk ambities hebt voor een carrière-switch..
Oud 21 oktober 2020, 13:36   #336
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Klopt als een bus. Wie als fascisten als PhDW en zijn 70-ptn plan toelaat, Sam Van Rooy en zijn racistisch discours in zijn boek en op twitter leest en die niet terugfluit, of chocomousse Guy zijn fratsen ziet, wie ziet dat het coiffeurke zelfs niet durft (of wil...) sanctionerend optreden tegen een delegatie van zijn partijtop die nazi's in Griekenland gaat animeren, wie een gefossiliseerde godsdienstlerares-parlementair enkel spreekverbod geeft als ze homo's wil discrimineren zonder verdere sanctie geeft impliciet zijn akkoord aan die smeerlapperij. Wie dat jaar in jaar uit blijft doen, toont aan dat hij de voorzitter is van een fascistenclub. En om bij het topic onderwerp te blijven : TVG gaat zich ongetwijfeld niet excuseren, zelfs nu geweten is dat neo-nazi's van BBET mee kwamen rellen in Puurs. Voor die 'mensen' is het blijkbaar normaal voor met een paar tientallen militieleden burgers in hun huis te gaan belagen. Of burgers in hun auto belagen.

Als ik de duck test toepas op TVG en zijn partij hun gedragingen, is de uitslag eenduidig : fascisme a gogo
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 13:42   #337
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Staat u dan achter "alle" mensen en daden van uw partij?
Veel mensen die VB stemmen zijn gewoon huisvaders / moeders zoals velen die in vrede willen leven met alles en iedereen.
Dat wordt steeds moeilijker, zelfs gevaarlijk, door die invoer uit de woestijn.

Daarom gaan ze in verzet bij de enige partij die "eigen volk" voorop stelt en "het ook doet".
Mensen stemmen voor een partij, en ik ga er vanuit dat ze weten waarvoor die partij staat.

Dewinter, Van Rooy, onze S&V man, Guy van Ninove, ....

Dat is ranzig rechts hé. Racisten, homofoben, autoritairen. En ja, dat omschrijf ik als fascisten ja.

Als je voor het VB stemt, steun je die mensen en hun uitspraken.
Oud 21 oktober 2020, 13:46   #338
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
en ook laten vergassen, zoals Panda had voorgesteld ??? Want dat is de bottomline van mijn betoog. Panda vindt dat hij iedereen die hem niet aanstaat moet kunnen uitschijten voor het vuil van de straat, maar vergeet zelf welke mensonterende woorden hijzelf had uitgebraakt (mensen laten vermoorden).
Het VB moet bestreden worden, niet haar kiezers.

Ik denk dat dat een essentieel onderdeel is van een modern land. Niemand wilt mensen vergassen, dat was een slip of the tongue, een foutje, van Pandareus. Hij is er ook voor geband geweest....

Wat wel is, is dat wij (of toch alvast ik) het idee dat het VB propageert willen uitroeien. Het idee van rassensuperioriteit (de "makak", de "bruine"...Sam Van Rooy al bezig gezien ?) moet weg.

Die kiezers moeten op een of andere manier overtuigd worden dat ze beter op een andere partij stemmen. Ooit dacht men dat dat de NVA was. Nu dus ook niet meer.

Tevens profiteert de partij ook van de politieke chaos, die mee veroorzaakt is door de NVA haar vertrek uit de regering. Ik hoop dat door enkele jaren stabieler beleid het aantal "foert" stemmers ook zal afnemen.

Want het VB geeft geen enkele oplossing, enkel problemen.
Oud 21 oktober 2020, 13:47   #339
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen stemmen voor een partij, en ik ga er vanuit dat ze weten waarvoor die partij staat.

Dewinter, Van Rooy, onze S&V man, Guy van Ninove, ....

Dat is ranzig rechts hé. Racisten, homofoben, autoritairen. En ja, dat omschrijf ik als fascisten ja.

Als je voor het VB stemt, steun je die mensen en hun uitspraken.
Door het feit dat figuren zoals Dewinter nog altijd een grote rol spelen binnen het VB, ben ik blij dat "mijn" partij (N-VA) vooralsnog weigert ermee samen te werken. Het beleid binnen VB wordt nog te veel bepaald door zulke figuren.

Dat neemt m.i. echter niet weg dat heel wat VB stemmers helemaal niet op VB stemmen omdat ze fan zijn van zulke figuren.

Ik weet niet op welke partij u stemt, maar mij lijkt het quasi onmogelijk om een partij te vinden die 100% aansluit bij wat uw overtuigingen.

Bij mij sluit N-VA er veruit het best bij aan, maar dat wil niet zeggen dat ik tegenstander ben van sommige standpunten én figuren binnen de N-VA.
Oud 21 oktober 2020, 13:49   #340
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Door het feit dat figuren zoals Dewinter nog altijd een grote rol spelen binnen het VB, ben ik blij dat "mijn" partij (N-VA) vooralsnog weigert ermee samen te werken. Het beleid binnen VB wordt nog te veel bepaald door zulke figuren.

Dat neemt m.i. echter niet weg dat heel wat VB stemmers helemaal niet op VB stemmen omdat ze fan zijn van zulke figuren.

Ik weet niet op welke partij u stemt, maar mij lijkt het quasi onmogelijk om een partij te vinden die 100% aansluit bij wat uw overtuigingen.

Bij mij sluit N-VA er veruit het best bij aan, maar dat wil niet zeggen dat ik tegenstander ben van sommige standpunten én figuren binnen de N-VA.
De hoop dat Van Grieken van het VB een fatsoenlijke partij zou maken, mag worden opgeborgen. Het is all-out ranzig blok terug geworden.

De NVA heeft teveel in die lichtbak gekeken, vrees ik. Ze is besmet.

Laatst gewijzigd door Tavek : 21 oktober 2020 om 13:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be