Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 oktober 2020, 15:37   #1681
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En , is dat een probleem voor u? Gezien uw mening een relevante vraag wat niet gelijk is aan " wijzen op mijn vrouw zijn". De nuance zou u kunnen ontgaan, dat wel ja.
Nee, dat is niet een relevante vraag, persoonlijke motieven zoeken in discussies is nl. nooit relevant. Verder heb ik er niet zozeer een probleem mee, maar dan moet je ook niet verbaasd zijn als je de bal terugkrijgt. Het is niet omdat je een vrouw bent, dat je meer recht heb op irrationele uitingen in een discussie.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 oktober 2020 om 15:41.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 15:40   #1682
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jongens toch.. ik leg net het onderscheid tussen misbruik ( waar het door u aangehaalde artikel over gaat) en problematische opvoedingssituatie, en u negeert dit totaal om door te drammen op eigen zienswijze.
Ik neem aan dat u 'misbruik' een uitgesproken voorbeeld vindt van een 'problematische opvoedingssituatie', die dus tegen een factor van 8 minder vaak voorkomt bij adoptiegezinnen. Daarnaast is er het puur logische argument van de 'motivatie' an sich die alleen al daardoor gemiddeld meer aanwezig is doordat men zich kandidaat moet stellen en een heel parcours doorlopen. Dat heeft dus niets met homofielen an sich te maken, maar homofielen adopteren nu eenmaal vaak (binnen de huidige wet helaas, die geen discriminatie toelaat ten voordele van normale gezinnen).

Citaat:

Bij statistiek waar groep B vaker dan groep A beantwoordt aan meerdere factoren ( motivatie en goed economisch profiel) gaat het niet om " waarschijnlijkheid" maar om feitelijke gegevens.
Het is voor u blijkbaar ontzettend lastig om positieve berichtgeving over homoseksuelen te laten voor wat het is, een vaststelling.
Je hebt kortom nog altijd niet het verschil tussen een toevallige correlatie van factoren en een direct verband begrepen, daar kan ik ook niets aan doen. En ja, het was de krant - die dit ook nergens duidelijk maakt zodat irrationele lezers zoals u een niet-steekhoudende conclusie trekken - wellicht om 'positieve berichtgeving' te doen, kortom propaganda.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 oktober 2020 om 15:51.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2020, 13:11   #1683
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Nee, dat is niet een relevante vraag, persoonlijke motieven zoeken in discussies is nl. nooit relevant. Verder heb ik er niet zozeer een probleem mee, maar dan moet je ook niet verbaasd zijn als je de bal terugkrijgt. Het is niet omdat je een vrouw bent, dat je meer recht heb op irrationele uitingen in een discussie.
Uw irritatie omdat een vrouw de draak steekt met uw opvattingen over hen, is bemoedigend!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2020, 13:25   #1684
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik neem aan dat u 'misbruik' een uitgesproken voorbeeld vindt van een 'problematische opvoedingssituatie', die dus tegen een factor van 8 minder vaak voorkomt bij adoptiegezinnen. Daarnaast is er het puur logische argument van de 'motivatie' an sich die alleen al daardoor gemiddeld meer aanwezig is doordat men zich kandidaat moet stellen en een heel parcours doorlopen. Dat heeft dus niets met homofielen an sich te maken, maar homofielen adopteren nu eenmaal vaak (binnen de huidige wet helaas, die geen discriminatie toelaat ten voordele van normale gezinnen).



Je hebt kortom nog altijd niet het verschil tussen een toevallige correlatie van factoren en een direct verband begrepen, daar kan ik ook niets aan doen. En ja, het was de krant - die dit ook nergens duidelijk maakt zodat irrationele lezers zoals u een niet-steekhoudende conclusie trekken - wellicht om 'positieve berichtgeving' te doen, kortom propaganda.
Wanneer ik een onderscheid maak tussen problematische opvoedingssituatie, wat een veel breder begrip is dan misbruik, helpt het niet wanneer u dat weer op dezelfde hoop gooit en in herhaling valt.

Maar u bent eens duidelijk, voor u zijn homofielen die adopteren zijn abnormaal en zij moeten gediscrimineerd worden. Dat de wet dit niet toelaat ziet u als een tekortkoming.

De verleiding is te groot om niet opnieuw de draak met uw mening te steken, op welk moment heeft het u ooit geholpen om de intellectuele capaciteiten van discussiepartners proberen te ondermijnen en hielp het om gelijk te krijgen?

U begon over " positieve propaganda" omdat de conclusie van het artikel niet in uw wereldbeeld past, en nu noemt u wie daar niet in mee gaat " irrationeel"?

Wel; laat me dan stellen dat uw onvermogen om homoseksualiteit te aanvaarden en uw gebrek aan kennis om daar juist over te oordelen, factoren zijn die persoonlijk bij u voorkomen; maar geen eindeloze beperking mogen vormen voor een redelijke discussie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2020, 16:55   #1685
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer ik een onderscheid maak tussen problematische opvoedingssituatie, wat een veel breder begrip is dan misbruik, helpt het niet wanneer u dat weer op dezelfde hoop gooit en in herhaling valt.
Erger dan misbruik zal het toch niet zijn he, tenzij moord? Dus het is een stevige indicatie, zelfs met factor 8. Daarnaast gaf ik u aan dat het al louter een zaak van LOGICA is, nog los van het misbruik in het bijzonder (doordat men zich bewust aanmeldt en er screening is op basis van motivaties). Omdat u over uw vrouw-zijn begon, voegde ik daar een gekscherende bedenking aan toe, maar die doet verder niet terzake. (Hoewel, op den duur...)

Citaat:

Maar u bent eens duidelijk, voor u zijn homofielen die adopteren zijn abnormaal en zij moeten gediscrimineerd worden. Dat de wet dit niet toelaat ziet u als een tekortkoming.
Uiteraard, maar dat is een ander punt.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 28 oktober 2020 om 16:56.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 14:08   #1686
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Erger dan misbruik zal het toch niet zijn he, tenzij moord? Dus het is een stevige indicatie, zelfs met factor 8. Daarnaast gaf ik u aan dat het al louter een zaak van LOGICA is, nog los van het misbruik in het bijzonder (doordat men zich bewust aanmeldt en er screening is op basis van motivaties). Omdat u over uw vrouw-zijn begon, voegde ik daar een gekscherende bedenking aan toe, maar die doet verder niet terzake. (Hoewel, op den duur...)



Uiteraard, maar dat is een ander punt.
U bent niet mee. Een problematische opvoedingssituatie slaat niet op erger dan misbruik zoals moord maar breder.

En uw " uiteraard" is helaas geen ander punt omdat het verklaart WAAROM u geen ruimte kunt bieden voor positieve berichtgeving over homoseksuele ouders. Het is dus een persoonlijke kwestie en dan is argumentatie zinloos.

Laatst gewijzigd door alice : 29 oktober 2020 om 14:11.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 14:21   #1687
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U bent niet mee. Een problematische opvoedingssituatie slaat niet op erger dan misbruik zoals moord maar breder.
Dat zei ik ook niet maar wel dat het een stevige indicatie is (factor 8) bij een erge vorm ervan (misbruik, enkel moord is nog erger), naast het logisch relevante gegeven dat men zich bewust kandidaat moet stellen en ook verder op motivaties (ook psychologisch) gescreend wordt.

Citaat:

En uw " uiteraard" is helaas geen ander punt omdat het verklaart WAAROM u geen ruimte kunt bieden voor positieve berichtgeving over homoseksuele ouders. Het is dus een persoonlijke kwestie en dan is argumentatie zinloos.
Nee, ook mijn argumentatie over de onwenselijkheid van 'homo-ouderschap' is niet persoonlijk maar staat wel los van de al evenmin persoonlijke argumentatie waarom dat artikel misleidend is, en wellicht niet 'toevallig' (tenzij ze op de redactie ook het verschil niet kennen tussen logische en causale verbanden enerzijds en toevallige correlaties die ontstaan vanuit dergelijke verbanden anderzijds).
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 15:42   #1688
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat zei ik ook niet maar wel dat het een stevige indicatie is (factor 8) bij een erge vorm ervan (misbruik, enkel moord is nog erger), naast het logisch relevante gegeven dat men zich bewust kandidaat moet stellen en ook verder op motivaties (ook psychologisch) gescreend wordt.



Nee, ook mijn argumentatie over de onwenselijkheid van 'homo-ouderschap' is niet persoonlijk maar staat wel los van de al evenmin persoonlijke argumentatie waarom dat artikel misleidend is, en wellicht niet 'toevallig' (tenzij ze op de redactie ook het verschil niet kennen tussen logische en causale verbanden enerzijds en toevallige correlaties die ontstaan vanuit dergelijke verbanden anderzijds).
U heeft de uitdrukking" propaganda" gebruikt, niet omdat u inhoudelijke argumenten had maar omwille van uw zienswijze die u ook weergaf, dat nog ontkennen heeft geen zin. Zelfs uw mening dat het artikel " misleidend" zou zijn is uw persoonlijke interpretatie, niets meer of minder.

Voor de rest herhaalt u zichzelf, een basis om een discussie verder te zetten ontbreekt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 15:49   #1689
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat is duidelijk als ze hun eigen kinderen naar de crèche sturen, maar of dat dus gewenst is, is iets anders. Verder hoeft een vrouwelijke rol niet te betekenen dat je enkel met man en kinderen bezig bent natuurlijk. In de negentiende eeuw bv. verzorgden vrouwen vaak salons waar intellectuelen samenkwamen etc. Ook het bespelen van instrumenten of het maken van decoratie kan de bevalligheid van de vrouw accentueren. En zelfs intellectuele ontwikkeling - indien niet geforceerd - kan gewaardeerd worden.
Ahhh nee echt hoor! Uit welk tijdperk bent u vanmorgen gestapt??
Vaders sturen hun eigen kinderen evengoed naar de kinderopvang, moeten zij zich ook bezighouden met het maken van decoratie om hun bevalligheid te accentueren?
Koffie inschenken en koekjes bestellen voor het intellectueel gekeuvel in de salon?
Sinds wanneer is de intellectuele ontwikkeling bij vrouwen " geforceerd"?
Wie forceerde dit bij u?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 15:55   #1690
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U heeft de uitdrukking" propaganda" gebruikt, niet omdat u inhoudelijke argumenten had maar omwille van uw zienswijze die u ook weergaf, dat nog ontkennen heeft geen zin. Zelfs uw mening dat het artikel " misleidend" zou zijn is uw persoonlijke interpretatie, niets meer of minder.

Voor de rest herhaalt u zichzelf, een basis om een discussie verder te zetten ontbreekt.
Nee, dat is niet mijn persoonlijke interpretatie; dat u de argumentatie niet snapt of niet wil snappen, is niet mijn probleem. Je hebt er niets tegen in te brengen, in elk geval. Het artikel is misleidend door een direct, logisch of causaal verband te suggereren waar er geen is. Er is enkel een toevallige correlatie waarvan de achterliggende reële verbanden gereconstrueerd kunnen worden.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 oktober 2020 om 16:02.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 15:58   #1691
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vaders sturen hun eigen kinderen evengoed naar de kinderopvang,
Die vaders zouden in functie van het welzijn van de kinderen best een duchtig woordje spreken met hun vrouwen. OFWEL neemt de vrouw haar taak op gedurende de eerste drie levensjaren, OFWEL geen kinderen. Als men om de kinderen geeft natuurlijk. Als die vader toelaat dat 'madam' haar kinderen laat stikken voor haar 'carrière', is dat uiteraard spijtig voor die kinderen.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 oktober 2020 om 16:12.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:37   #1692
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Omdat iets benutten en maximaal uitspelen ten bate van de vruchtbare synergie verkieslijk is boven dat niét doen uit willekeur en narcisme (het zich niet aantrekken van wat op grotere schaal het best is). Een simpel voorbeeld op kleine schaal dan nog zijn ouders die allebei een carrière willen en daarvoor het kind naar de crèche sturen. Of de gemengde (veelal feminiene) opvoeding die vooral voor jongens nadelig is. Of dus waar ik het al de hele tijd over had: de uitbalancering zonder nivellering van complementaire eigenschappen (en nee, die zijn niet maar voor 1 procent natuurlijk; het gaat daarbij overigens niet alleen over 'genen' uiteraard).

En inderdaad, oog hebben voor wat op grotere schaal goed is dan 'wat ik wil' is ook op andere terreinen van belang (vandaar dat beeld van het zwijn in de modder voor een cultuur waarin men daarin faalt). Ook de mannelijke moed heb ik trouwens niet zomaar als 'gegeven' beschreven, cf.

"Er is wel degelijk een biologisch verschil tussen mannen en vrouwen dat ook gedragsmatig tot uitdrukking komt. Dat werkt echter niet geheel determinerend, maar kan wel aangevuld worden met een sociale codering die dit bestendigt en verder verfijnt. Mannelijkheid en vrouwelijkheid - en hun onderlinge complementariteit, ook bij de opvoeding - zijn daarbij niet louter 'gegeven' maar ook niet louter 'construct'. Het is een combinatie van beide: feit én opgave. Zo is het woord 'dapper' in het Grieks 'andreios', wat eigenlijk letterlijk 'mannelijk' betekent (denk aan ons woord 'manhaftig'). Nu heb je echter ook lafbekken die toch 'man' zijn en ook de biologische hardware hebben om moed te vertonen; ze slagen er echter niet in om daar een deugd van te maken. Idem wat de zorgzaamheid van de vrouw betreft. Verder zijn manhaftigheid en zorgzaamheid geen absolute waarden want dan raken ze geperverteerd; ze dienen uitgebalanceerd te worden, maar niet in de vorm van een grijze brij die de voordelen van de uitgesproken componenten zou neutraliseren, veeleer door een scheppend samenkomen. De rol van de man heeft overigens niet alleen met moed te maken: hij is ook degene die het kind (en dan vooral de zoon) moet onderwerpen aan de sociale orde - terwijl de moeder meer de onvoorwaardelijke bevestiging incarneert."
Ge blijft rond de pot draaien zolang ge geen gegronde reden geeft waarom dat het beste zou zijn hé
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:41   #1693
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Je snapt het niet, je ziet het verschil nog steeds niets tussen correlatie en causatie.
Maar gij zijt het die steeds beweert dat ze daar een causaliteit van hebben willen maken ... ten einde wat aan homo-propaganda te doen of zo
Ze leggen het toch verdomme net uit hoe het komt ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:43   #1694
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat zal moeilijk gaan want ik had het niet over een 'theorie van cumulatieve causatie' (ook al is dat kennelijk de eerste hit op google) maar over 'causatie' (veroorzaking).

Er is een causale (gezien de steriliteit van homofiele koppels) samenhang tussen 'homofiel gezin zijn' en 'vaker een adoptiegezin zijn'. Er is ook een causale samenhang tussen 'een adoptiegezin zijn' en 'gemiddeld meer gemotiveerd zijn' (want bij adoptiekinderen zijn er geen 'ongelukjes', althans niet voor de adoptieouders, en de adoptieouders worden ook gescreend op grond van hun motivaties). Als je deze twee samenhangen combineert, verschijnt een CORRELATIE tussen 'homofiel gezin zijn' en 'gemiddeld meer gemotiveerd zijn' ZONDER direct of causaal verband ('homofiel zijn' maakt je niet in se 'gemotiveerder').
je idd...en dat is wat er uit dat statistisch onderzoek kwam en er is NIEMAND die daar van gemaakt heeft dat dat zou komen omdat homo's betere ouders of zo zouden zijn
En wat gij wilt is dat ze DUBBEL EN DIK ( al hebben ze dat ergens ) IN 't GROOT EN IN HET LANG erbij zouden zetten dat mensen dat vooral niet zo zouden mogen mis interpreteren

Laatst gewijzigd door praha : 29 oktober 2020 om 20:45.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:48   #1695
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En , is dat een probleem voor u? Gezien uw mening een relevante vraag wat niet gelijk is aan " wijzen op mijn vrouw zijn". De nuance zou u kunnen ontgaan, dat wel ja.
Kortom hij mag wel persoonlijk op jouw vrouw-zijn afgeven maar gij moogt niet in het verweer gaan als vrouw-zijn
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:51   #1696
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw irritatie omdat een vrouw de draak steekt met uw opvattingen over hen, is bemoedigend!
psss ik denk dat ge met een rasechte seksist te maken hebt hoor
Impliciet zegt hij in feite dat ge irrationeel zijt ómdat ge een vrouw zijt
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:55   #1697
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ahhh nee echt hoor! Uit welk tijdperk bent u vanmorgen gestapt??
Vaders sturen hun eigen kinderen evengoed naar de kinderopvang, moeten zij zich ook bezighouden met het maken van decoratie om hun bevalligheid te accentueren?
Koffie inschenken en koekjes bestellen voor het intellectueel gekeuvel in de salon?
Sinds wanneer is de intellectuele ontwikkeling bij vrouwen " geforceerd"?
Wie forceerde dit bij u?
Dat ga je er niet uitkrijgen hoor
Kom binnen 20 jaar nog eens terug en dan nog zal hij beweren dat het geforceerd is
De mens heeft nog niet zolang een link van me gekregen waaruit blijkt dat het uitblinken van wiskunde ( toch een hoge vorm van rationaliteit en logica, denkelijk ) bij vrouwen nauwelijks scheelt terwijl het naar zijn zeggen toch een meer mannelijke eigenschap zou zijn.
Dat is dan...want dat moet er bij gezegd zijn...vastgesteld bij niet blanco cases...alvorens je zoiets kan gaan testen spreek je al over mannen/vrouwen of jongens/meisjes die al menige jaren gevormd zijn door de maatschappij
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 22:29   #1698
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ge blijft rond de pot draaien zolang ge geen gegronde reden geeft waarom dat het beste zou zijn hé
"Omdat iets benutten en maximaal uitspelen ten bate van de vruchtbare synergie verkieslijk is boven dat niét doen."

De rest is een uitwerking daarvan.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 oktober 2020 om 22:29.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 22:30   #1699
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Maar gij zijt het die steeds beweert dat ze daar een causaliteit van hebben willen maken ... ten einde wat aan homo-propaganda te doen of zo
Ze leggen het toch verdomme net uit hoe het komt ?
Nee, ze leggen het niet uit, niet wat die 'motivatie' betreft en je merkt aan mensen als alice dat ze een DIRECT verband leggen als gevolg van die 'berichtgeving'.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 22:31   #1700
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
En wat gij wilt is dat ze DUBBEL EN DIK ( al hebben ze dat ergens ) IN 't GROOT EN IN HET LANG erbij zouden zetten dat mensen dat vooral niet zo zouden mogen mis interpreteren
Inderdaad, anders krijg je lezers zoals alice.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be