![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ze werden minder onvrijer zou ik denken. De Amerikaanse staat (die ik dus toch wel zie als een vijand van het Amerikaanse volk) werd zwakker en minder legitiem. Men trok er zich minder van aan. Dat is wat in mijn boekje "vrijer" is, U minder aantrekken van een dwingeland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu goed, ik heb die visie al eerder weerlegd vanuit het inzicht in het mimetisme en de daaruit voortvloeiende noodzaak van een waarachtige aristocratie. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 november 2020 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De VS heeft Europa twee keer van zichzelf moeten redden. En ja, ik ben liever vasal van de VS dan van Putin...
![]() |
![]() |
#1425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog 665 stemmen verschil in Georgia, anderhalf uur geleden was dat nog 1805.
Blijkbaar telt de nachtshift verder. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2020 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden bij de %-ten tot 2 cijfers na de komma moeten gaan.
![]() Het tellen gaat precies een stuk trager als gisteren. Ik had al meer verwacht. Nu ja, er zal nu wel wat meer extra controle zijn bij het tellen veronderstel ik.
![]() |
#1427 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er minder dan 1% verschil is ,kan er een hertelling gevraagd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat 'goed zijn in genocide' zal "patrickve" wellicht niet willen beamen: als ik zijn 'theorie' goed begrepen heb, zou ik eerder denken dat 'we' niet vér genoeg zijn gegaan. Enkel in Noord-Amerika en Australië misschien (en dan nog), overal elders véél te braaf. De Arabische veroveraars van Noord-Afrika waren op dat vlak toch iets efficiënter, me dunkt. Daar is weinig tot géén sprake van 'multiculturele' 'diversiteit', of 'herstelbetalingen' ten gunste van wat er nog rest van 'oorspronkelijke bewoners'. Met 'Europese' dominantie is het trouwens zo goed als definitief voorbij; na de USA staan China én 'zwart Afrika' klaar voor de aflossing van de wacht. Of misschien komt er wel één 'wereldcultuur', een uit toegepaste-sociale-wetenschappen voortvloeiende 'cosmo-political fusion' of zo, met de meest waardevolle elementen uit alle mogelijke (sub-)culturen tot een 'nieuwe zakelijkheid' verenigd, gedragen door 'mixed-bloods' en 'bastaards', dé absolute horror en totale nachtmerrie voor de 'puristen' onder ons ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat zijn speech er echt over was en helemaal niet presidents waardig hebben heel wat tv stations hem zelfs niet helemaal uitgezonden. En jij vond die speech top? ROFL ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 6 november 2020 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden hij zal Adolf Hitler imiteren. Toen in april 1945 alles in elkaar klapte verklaarde die ook dat voor hem het Duitse volk nu mocht verdwijnen vermits het hem in de steek had gelaten.
![]() |
#1433 |
|
![]() natuurlijk. En als blijkt dat er fraude gepleegd is dan moet dat aangeklaagd worden. Als blijkt van niet, dan mag Trump al die onderzoeks- en gerechtskosten betalen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
|
![]() Hoe dichter de eindmeet hoe trager het gaat. Zeer bizar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
|
![]() zo'n beetje als de MAGA crowd?
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | |
|
![]() Citaat:
Dát zou pas systeem voor de biljonairs zijn. Echt Amerikaans. Goed gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 |
|
![]() Ik bekeek de speech zonder commentaar van tv stations. Ik vond Trump juist minder ergerlijk en meer presidential overkomen nu hij een toontje lager zong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De provisionals en overzeese stemmen moeten nog geteld. Normaal heeft dat geen belang, nu gaat het cruciaal worden.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Trump het nog kan omdraaien is iets anders, het beste wat ie nu nog kan doen is het allemaal aanklagen nadat hij toegeeft verloren te zijn maar dat is even zielig als Gore in den tijd. |
|
![]() |
![]() |