Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2007, 13:55   #201
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Wat een gezever.
't Is dan ook het deelforum voor zever.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 19 december 2007 om 13:55.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 14:12   #202
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Inderdaad! Wat een gezever!

Laatst gewijzigd door luc broes : 19 december 2007 om 14:13.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 14:35   #203
Groentje-18

Standaard

Ach, binnen een paar jaar kan de dochter van Filip De Winter meedoen. Wie weet wordt ze de eerste Miss Vlaanderen.
Oud 19 december 2007, 16:34   #204
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ach, binnen een paar jaar kan de dochter van Filip De Winter meedoen. Wie weet wordt ze de eerste Miss Vlaanderen.
Met d�*t verschil dat de dochter van FDW niet enkel Nederlands zal kennen, maar tevens Frans, Engels en Duits op zijn minst.

Ze volgt nl. Handel in het Vlaamse Onderwijsnet en dan ken je die talen als je 18 bent. Raar hé?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2007 om 16:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 18:04   #205
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Ik blijf nog steeds bij mijn vraag: als we consequent willen zijn, moet Miss Wordl dan alle talen van de wereld kennen? Of enkel de officiële? Of enkel in het hypothetische geval waarin ze de Aarde zou vertegenwoordigen op een interplanetaire bijeenkomst? Of moet ze maar een meerderheid van de aardbewoners vertegenwoordigen (in welk geval een kennis van het Mandarijn, Spaans, Engels, Arabisch, Hindi, Portugees, Bengaals, Russisch, Japans, Duits, Woe-Chinees, Javaans, Teloegoe, Marathi, Vietnamees, Koreaans, Tamil, Frans, Italiaans, Westelijk Punjabi en Oerdoe zou moeten volstaan)?
Esperanto uiteraard.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 18:07   #206
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik blijf nog steeds bij mijn vraag: als we consequent willen zijn, moet Miss Wordl dan alle talen van de wereld kennen? Of enkel de officiële? Of enkel in het hypothetische geval waarin ze de Aarde zou vertegenwoordigen op een interplanetaire bijeenkomst? Of moet ze maar een meerderheid van de aardbewoners vertegenwoordigen (in welk geval een kennis van het Mandarijn, Spaans, Engels, Arabisch, Hindi, Portugees, Bengaals, Russisch, Japans, Duits, Woe-Chinees, Javaans, Teloegoe, Marathi, Vietnamees, Koreaans, Tamil, Frans, Italiaans, Westelijk Punjabi en Oerdoe zou moeten volstaan)?
Je vergat wéér het Vlaams, wallingant!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 18:15   #207
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Juiste vraag.

En net daarom (en om andere redenen) is zo'n Miss World belachelijk. Heeft de wereld daar inspraak in? Nee.

Nu ben ik sowieso tegen miss-vlees verkiezingen, want miss of mister World of whatever toont nog steeds dat je uiterlijk belangrijker is dan je innerlijke.

Maar ja. Ik wil je logica doortrekken... Als er een miss aardbei is, dan moet ze tenminste weten hoe je die plantjes moet zaaien en plukken en wat je met de rest aanmoet (liefst ecologisch). Als er een miss belgique is, dan moet die de taal van de meerderheid kennen. het is immers haar vlaaaaaaaaake laaaaaaand (Brel). En Miss World is al helemaal een grap. Ik kan een goedkoop tripje met virgin airlines en net zo makkelijk een vrouw vinden die veel mooier is dan miss world. Ik kan evenzeer thuisblijven en in de straat een vrouw zien die veel mooier is dan Miss World of Miss belgique.

Dat hele gedoe op zich is al belachelijk en dat een clown als straatrue er dan nog communautaire onzin begint bij uit te slaan uit verlatingsangst is absoluut niet meer te harden.

Ik heb gezegd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 20:03   #208
cortelinckx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Het is onbegrijpelijk dat die meisjes überhaupt mogen meedoen zonder een taalproef af te leggen. Of gaat het toch alleen om charcuterie?
Als het niet uitsluitend om de charcuterie zou gaan, heette het wel anders, hoor.
Bovendien: één van de drie landstalen kennen volstaat toch om halfnaakt op de cover van P-magazine te staan?

Laatst gewijzigd door cortelinckx : 19 december 2007 om 20:03.
cortelinckx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 20:08   #209
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Esperanto uiteraard.
Mi forgesis la plej inteligentan solvajxon! Ecx belecregxinoj, aux ja la plimulto, povas lerni la bazon!

Of zoiets
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Oud 19 december 2007, 20:09   #210
Burkide
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je vergat wéér het Vlaams, wallingant!
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik als links-flamingant per definitie ook links-wallingant ben.
Oud 19 december 2007, 21:23   #211
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Met d�*t verschil dat de dochter van FDW niet enkel Nederlands zal kennen, maar tevens Frans, Engels en Duits op zijn minst.

Ze volgt nl. Handel in het Vlaamse Onderwijsnet en dan ken je die talen als je 18 bent. Raar hé?
yeah right ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 22:20   #212
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Heb een nichtje dat 2 jaar geleden Handel gedaan heeft in VL. Haar EN valt nog mee; maar FR en DTs was elk jaar met de hakken over de sloot en ik denk niet dat ze er nu nog veel van overgehouden heeft.
straatrue is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 22:22   #213
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Juiste vraag.

En net daarom (en om andere redenen) is zo'n Miss World belachelijk. Heeft de wereld daar inspraak in? Nee.

Nu ben ik sowieso tegen miss-vlees verkiezingen, want miss of mister World of whatever toont nog steeds dat je uiterlijk belangrijker is dan je innerlijke.

Maar ja. Ik wil je logica doortrekken... Als er een miss aardbei is, dan moet ze tenminste weten hoe je die plantjes moet zaaien en plukken en wat je met de rest aanmoet (liefst ecologisch). Als er een miss belgique is, dan moet die de taal van de meerderheid kennen. het is immers haar vlaaaaaaaaake laaaaaaand (Brel). En Miss World is al helemaal een grap. Ik kan een goedkoop tripje met virgin airlines en net zo makkelijk een vrouw vinden die veel mooier is dan miss world. Ik kan evenzeer thuisblijven en in de straat een vrouw zien die veel mooier is dan Miss World of Miss belgique.

Dat hele gedoe op zich is al belachelijk en dat een clown als straatrue er dan nog communautaire onzin begint bij uit te slaan uit verlatingsangst is absoluut niet meer te harden.

Ik heb gezegd.
Ellen Petri kende ook geen FR en daar had geen enkele VL moeite mee; maar op cover HLN stond wel: nieuwe miss BE kent geen NL!
Oud 19 december 2007, 22:27   #214
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Ellen Petri kende ook geen FR en daar had geen enkele VL moeite mee; maar op cover HLN stond wel: nieuwe miss BE kent geen NL!
Wat ik net zei... enkel een vermoeide en van verlatingsangst vergeven FRbelg zit het hier weer te besterven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 22:27   #215
Geert C

Standaard

Citaat:
Toch wel een verschil met bijvoorbeeld de huidige miss Zwitserland die een Franstalige is die haar hogere studies in het Duits verrichtte. Deze dame spreekt alvast vlot twee landstalen en beheerst ook het Engels. De miss Zwitserland van vorig jaar (of twee jaar geleden), Rigozzi, spreekt dan weer vlot Italiaans (ze is Italiaanstalig van huis uit), Duits en Frans. Daarnaast een werkbare kennis van het Engels.
Wat!? Geen Reto-Romaans! Een schande is het! Hoe kan die haar land vertegenwoordigen!?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 22:29   #216
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat ik net zei... enkel een vermoeide en van verlatingsangst vergeven FRbelg zit het hier weer te besterven.
Is meneer psycholoog en kan hij gedachten lezen?

Mocht je dat echt kunnen, dan is daar veel geld mee te verdienen.
Oud 19 december 2007, 22:39   #217
straatrue
Minister-President

Standaard

Momenteel in de laatste show en Irakees die al 9 maanden in VL woont, maar geen woord NL moet spreken.
Hij spreekt echter EN = geen probleem

Maar hola mocht hij in het FR gebroebeld hebben; het kot zou te klein geweest zijn.
Oud 7 november 2020, 05:13   #218
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Miss België, schrapschrap, Belgique kent weer geen NL.

Oef de flaminganten zullen weer kunnen zeggen: zie je wel dat de WL geen NL kennen .
Of misschien hebben alle separatisten wel voor haar gestemd: ze is mooi en kent geen NL; kan het nog beter voor hen?
Ondertussen woont ze in Niel.

Niel godbetert

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be