![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is dan ook het deelforum voor zever.
Laatst gewijzigd door Burkide : 19 december 2007 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad! Wat een gezever!
Laatst gewijzigd door luc broes : 19 december 2007 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]() Ach, binnen een paar jaar kan de dochter van Filip De Winter meedoen. Wie weet wordt ze de eerste Miss Vlaanderen.
![]()
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze volgt nl. Handel in het Vlaamse Onderwijsnet en dan ken je die talen als je 18 bent. Raar hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2007 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net daarom (en om andere redenen) is zo'n Miss World belachelijk. Heeft de wereld daar inspraak in? Nee. Nu ben ik sowieso tegen miss-vlees verkiezingen, want miss of mister World of whatever toont nog steeds dat je uiterlijk belangrijker is dan je innerlijke. Maar ja. Ik wil je logica doortrekken... Als er een miss aardbei is, dan moet ze tenminste weten hoe je die plantjes moet zaaien en plukken en wat je met de rest aanmoet (liefst ecologisch). Als er een miss belgique is, dan moet die de taal van de meerderheid kennen. het is immers haar vlaaaaaaaaake laaaaaaand (Brel). En Miss World is al helemaal een grap. Ik kan een goedkoop tripje met virgin airlines en net zo makkelijk een vrouw vinden die veel mooier is dan miss world. Ik kan evenzeer thuisblijven en in de straat een vrouw zien die veel mooier is dan Miss World of Miss belgique. Dat hele gedoe op zich is al belachelijk en dat een clown als straatrue er dan nog communautaire onzin begint bij uit te slaan uit verlatingsangst is absoluut niet meer te harden. Ik heb gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bovendien: één van de drie landstalen kennen volstaat toch om halfnaakt op de cover van P-magazine te staan? Laatst gewijzigd door cortelinckx : 19 december 2007 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Of zoiets ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik als links-flamingant per definitie ook links-wallingant ben.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() Heb een nichtje dat 2 jaar geleden Handel gedaan heeft in VL. Haar EN valt nog mee; maar FR en DTs was elk jaar met de hakken over de sloot en ik denk niet dat ze er nu nog veel van overgehouden heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik net zei... enkel een vermoeide en van verlatingsangst vergeven FRbelg zit het hier weer te besterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Momenteel in de laatste show en Irakees die al 9 maanden in VL woont, maar geen woord NL moet spreken.
Hij spreekt echter EN = geen probleem Maar hola mocht hij in het FR gebroebeld hebben; het kot zou te klein geweest zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niel godbetert ![]()
![]() |