![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar was ik al een beetje bang voor, ja. En ja, het is mogelijk dat 'het te lang zou worden', maar waarom begint u dan over zo'n heleboel dingen die niks met 'de werkelijke toestand over heel Bruxelles' te maken hebben? Ik begrijp het niet ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de eenvoudige reden dat ze helemaal niets begrijpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn ex-baas vond dat Vlamingen minderaardig volk waren en dat ze het als een eer moesten beschouwen om met Walen aan dezelfde tafel te zitten.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 9 december 2020 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u daar soms studies voor gedaan of zo? Of bent u gewoon een natuurtalent? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 9 december 2020 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet dat daar niets persoonlijks aan is; dat is algemeen... Het enige dat er persoonlijk aan is is mijn persoonlijk leven met en onder hen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 december 2020 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien wel; ze zijn daar nog erger want de Vlaamse vijand bevindt zich onder hen... Als je ziet hoe een partij als ecolo, zogezegd de enige partij die nog goed samenwerkt met haar Vlaamse zusterpartij over de NVa praat..., alsof ze nog minder dan stront is??? En weet maar dat de francofone media geen enkel middel laat om de NVa als extreem en slecht voor te stellen... Vroeger luisterde ik nog een beetje naar het nieuws zowel aan de ene kant als aan de andere kant en het viel mij op dat het franstalige nieuws dikwijls een dag achter liep... behalve als er iets negatiefs over Vlaanderen te vertellen was, dan waren ze er als de kippen bij... Ik ben 28 jaar geleden vanuit de kuststreek naar hier verhuisd en alhoewel ik gekend was als Vlaams voelend dacht ik over de francofonie als over Vlamingen alleen dat hun stokpaardje in plaats van de belangen van Vlaanderen de belangen van de francofonie zou zijn... Dus dacht ik dat het samenleven van de twee volkeren, buiten wat schermutselingen hier en daar met een beetje wil van beiden kanten, gemakkelijk te bereiken zou kunnen worden... Weet dat ik een koude les gekregen heb hier... Geen enkele haar op een franstaligen kop denkt aan gewoon samenleven op voet van gelijkheid... Zij eerste rangsburgers en zij zullen met veel meewarigheid en goede wil van hun kant heel beleefd met hun Vlaamse buren omgaan... en zelfs de beste vrienden met hen worden als de Vlaming in hun bijzijn vergeet dat hij een Vlaming is... Maar zij hun frans zijn vergeten??? Hun hoogste goed is de francofonie verdedigen... een Vlaming die hetzelfde zegt over zijn Vlaming zijn wordt door hen meewaardig bekeken alsof hij een beetje achterlijk isgebleven... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 december 2020 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie; ik geef U ongelijk. Laat die onnozelaars met rust. Jij probeert er nog mee te discussiëren of een debat te voeren. Lees echter hun inbreng in de nummers 112; 124en 125 van deze topic. Je zult moeten gaan begrijpen dat dit dus geen zin heeft. Wat ik wel toegeef is het feit dat de meerderheid van de Vlamingen drugs zou nemen en in een diepe slaap verwikkeld zijn. Waarschijnlijk de meerderheid bij de Walen ook maar dat valt niet op als die in hun kot blijven soezen. Zelfs al komen vreemden constant dit forum onderkotsen; in een andere taal dan nog; blijven wij slapen in gelukzalige vrede. Dit is de zoveelste generatie die het niet gaat waarmaken. Het schokt ons zelfs niet meer. Wij zijn zelfs niet beschaamd als wij in dit land behandeld worden als witte negers. Er is in de natuur geen enkel beest dat toelaat dat men zijn nest komt vervuilen. Voor Vlamingen is dat echter een normaliteit. Het gaat nog jaren vragen voor de eerste spandoek zal vermelden :"White lives matter!" Wat scheelt er toch met onze melkbrigade? Ik beschouw deze topic als afgehandeld. Volk genoeg aanwezig om te zeveren. Slaap wel. |
|
![]() |
![]() |