![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die kwetsbaar zijn zitten niet te wachten tot het lichaam ooit immuun wordt. Te veel doden. En als je jong bent kan je je onkwetsbaar voelen. Uw recht, maar daar hoeft de rest van de bevolking het niet eens mee te zijn. Wat de Spanjaarden en de indianen betreft, dat is juist, doch totaal niet relevant. Laatst gewijzigd door Rudy : 20 december 2020 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs totaal niet !! Het klopt helaas wat je zei over de indianen !! https://www.quest.nl/maatschappij/ge...tes-uit-europa Ik ben wel benieuwd wie de ECHTE schuldigen zijn van het coronavirus !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 99% van de bevolking is dit virus niet gevaarlijk. Citaat:
Dat is wel de politiek geweest tot nu toe, maar ik begrijp die niet. Ik snap niet waarom 99% van de mensen die NIET zullen dood gaan aan corona, jaren van hun leven moeten verliezen, omdat 1% zich niet wil beschermen. Citaat:
Tenslotte ging dit uit van UW EGOISTISCH WENSJE: "veilig kunnen leven". . Ik zie niet goed in waarom anderen hun leven omzeep moet omdat jij uw egoistisch wensje moet voldaan krijgen, maar goed. Als dat vaccin U perfect beschermt, neem het dan, waarom moeten anderen dat nemen ? Dat is toch identiek aan die andere vormen van bescherming: draag een FFP2 masker en een plexi gelaatskap, waarom moeten anderen dat ook doen ? Ga niet naar feestjes waarom mogen anderen dat niet ? Nog eens: bescherm Uzelf als functie van wat gij vindt dat gij daarvoor moet opofferen, en laat anderen zelf bepalen in welke mate ze hun eigen leven vernietigen, of eventueel een risico willen pakken he. Maar het echte vaccin zou wel eens minder "perfect" kunnen zijn dan jij denkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die kwetsbaar zijn, wel, zijn kwetsbaar. Die moeten zorgen dat ze zich niet besmetten. Daar kunnen anderen niet echt bij helpen he, tenzij door zelf ziek te worden. DAN helpen ze. Als ze ziek worden, immuun, en nadien risicoloos, ja, dan helpen ze die kwetsbare wel. Als ze niet ziek worden, blijven ze een risico factor. Maar ja, je moet het er wel voor over hebben om voor een andere ziek te worden natuurlijk. Citaat:
De kwakzalverij dat je op anderen moet rekenen opdat jij niet ziek zou worden, "omdat anderen zich maar aan maatregelen moeten houden" is de beste manier om zelf rap ziek te worden natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. De seizoensgriep is ook nooit weggeweest. Met dat verschil dat er voor deze laatste jaarlijks een vaccin bestaat.
En ja er sterven jaarlijks mensen aan de seizoensgriep. Hoeveel zouden er juist niet gevaccineerd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn vele mogelijkheden: 1) het tovervaccin: iedereen die het vaccin neemt is levenslang, of voor vele jaren, totaal immuun, ttz, kan het niet betrappen, kan het niet verspreiden, en wordt uiteraard nooit ziek. Hip hip hoera. Als zo een vaccin er is, dan moeten de mensen die beschermd willen zijn het nemen. Het heeft geen belang wie het wel en wie het niet neemt. De anderen trekken hun plan, iedereen die dat wil kan zich beschermen. 2) het "goeie" vaccin: zoals het tovervaccin, maar het werkt maar in een zeker percentage van de gevallen. Hier kunnen we nu gaan neuten over nodige groepsimmuniteit. Immers, als een zeker percentage van het volk het vaccin neemt, dan kan het virus niet meer propageren, en is het percentage voor wie het niet werkt, ook beschermd. 3) het *tijdelijk* goeie vaccin. Zoals het goeie vaccin, maar slechts 6 maanden of zo. Dan moeten we allemaal om de 6 maanden gehervaccineerd worden. Nu is er hier een dubbele mogelijkheid: ==> na een keer zo een vaccin te nemen, ga je nadien enkel nog maar milde versies van de ziekte opdoen. ==> na 6 maanden is het helemaal foetsie, en kunt ge evengoed zwaar ziek worden. In het eerste geval is de verleiding groot om U maar een keer te vaccineren. Nadien zijt ge geen risico patient meer als het bij U gewerkt heeft. Maar je kan het wel weer doorgeven. Dus foei foei foei ![]() In het tweede geval is het een bijzonder lucratieve bezigheid voor vaccin verkopers. 1), 2) en 3) zijn de mogelijkheden met een virus dat geen speciale immuunprokblemen stelt. Maar bij corona hebben we nog 2 extra mogelijkheden: 4) het Jekyll and Hide vaccin, versie 1. Voor een zeker percentage is er een tijdelijke bescherming, zoals in 3). Voor een ander percentage wordt het gevaarlijker. Ha, vaccineren is een gok, dan. Je verbetert, of je verergert. Maar 't is wel direct ![]() 5) het Jekyll and Hide vaccin, versie 2: gedurende 6 maanden is het bijzonder beschermend, zoals 2 of 3, nadien wordt het voor een zeker percentage van de bevolking gevaarlijk. ==> tenzij hervaccinatie: bijzonder bijzonder lucratief: eens je begonnen bent, ben je veroordeeld om te vaccineren tot het einde van je dagen of je hebt gevaarlijke corona ! ==> niks aan te doen: rampenscenario waar ik mij zou op verkneukelen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2020 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, als je normaal 100 doden zou hebben, en daarvan zijn 60% gevaccineerd, dan ga je dus 40 niet-gevaccineerde doden hebben, en 40 of 30 gevaccineerde doden. In totaal dus 80 of 70 doden. Omdat 60% gevaccineerd is. In plaats van 100. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat ze zich geen zak aantrekken van andere hun leven ?? De regering heeft nu eenmaal regels opgesteld !! Ben je niet akkoord ?? Wordt zelf politieker , en zo kan je de wetten naar hand zetten !! Citaat:
I really don't give a bloody fucking shit !! Als het veilig is , desnoods meermaals vaccineren om de zoveel tijd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee want ze zijn enkel met andere mensen die dezelfde keuzen gemaakt hebben, net exact zoals mensen die samen in een vliegtuig zitten en dus allemaal de keuze gemaakt hebben om het risico om neer te storten te aanvaarden, omdat de vlucht voor hen meer geluk brengt dan het risico dat ze lopen om neer te storten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel. Je wil dat ze gestraft worden, terwijl die niks anders doen dan wat mensen altijd al gedaan hebben: risico's aanvaard om hun geluk te bekomen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2020 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En uiteraard moet niet iedereen het met mij eens zijn hé... ![]() Voor anderen tracht ik afstand te houden en een masker te dragen op momenten dat het mij nodig lijkt, maar daar eindigt mijn moeite. Ze moeten immers op de eerste plaats maar zichzelf beschermen. Ik verplicht niemand om zo idioot als mezelf rond te lopen he. Omgekeerd daarentegen...... Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 december 2020 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt net zo goed proberen uw hond te leren kaarten. Hij zal misschien wel aan tafel zitten, maar hij zal nooit begrijpen waar het om gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hitler was HET ziekelijk probleem !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , u vindt dat Hitler gelijk had ??
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die lockdownfeesters eventueel doodvallen , tja .... daar heb ik werkelijk geen probleem mee , hun keus !! Zij willen het zo , ik vind het zelfs prima & aangenaam & plezant !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#760 | |
Banneling