![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() Neen, want die redenering klopt gewoon weg niet maar wordt wel dank zij onze leugenpers en doorgedreven indoctrinatie door de bevolking op den duur als normaal gezien terwijl ze dat niet is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wat baseer je die bewering eigenlijk ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof. Zo'n persoonlijke aanval net voor de kerst.
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewever is de raamhoer van de Belgische politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U begint dan maar wat te zeveren over de leugenpers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er ondemocratisch aan de vrijheid om te kiezen met welke partij je een coalitie wil vormen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() Ik kan het alleen maar hopen... Maar alle tegenstanders tegen Vlaanderen zullen uit deze situatie wel behoorlijk veel profijt proberen te trekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien zij vinden dat die andere partij ons goed fatsoen of zelfs onze democratie zou schaden dan moeten ze naar de rechter stappen; wat ze bovendien geprobeerd hebben maar daar hebben ze ongelijk gekregen, dus proberen ze het daarna met een alles behalve wettig cordon... En weet maar, daar dat la Belgique volkomen goed bevalt dat cordon natuurlijk voor heel het land geldt en zij er geen enkel kwaad in ziet die ene partij en ten andere elke Vlaams nationale partij compleet zwart te maken in het zuiden van het land waar de mensen zo wie zo alleen maar weten wat er in het noorden gebeurd door hunne pravdamedia... En dan maar afkomen dat ze haatverspreiding op de sociale media aan banden willen leggen terwijl zijzelf er tot over de oren in verzopen zitten... Aan heel deze toestand is er dan ook niets democratisch meer... Media aan banden en goed fatsoen en democratie ook aan banden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Van Grieken de klant met een druiper die veel geld biedt en toch de deur wordt gewezen.
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet bindend. Het doorbreken ervan heeft geen juridische gevolgen. Het is in wezen krak hetzelfde als dat ik met enkele vrienden zou afspreken om niet op PVDA te stemmen. Er is in dat geval niets dat mij belemmert om dat toch te doen. Moesten mijn vrienden er achter komen dat ik toch op PVDA heb gestemd, is er niets dat zij kunnen doen om mijn stem in te trekken, ongeldig te laten verklaren,... Het is een juridisch niet-bindende afspraak. That's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar maak ik me inderdaad zorgen over. In heel die discussie Vlamingen Walen word de derde hond, die dagelijks sterker word vergeten en die houd zich voorlopig nog redelijk gedeisd alhoewel er tekenen zijn dat er iets op komst is. M.A.W. We zien niet wat de Islam ondertussen doet en dat gaat ons allemaal zuur opbreken. Het word dus hoog tijd dat we aan hetzelfde zeel gaan trekken of we trekken aan het kortste eind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Minister-President
|
![]() Ja, maar Bart heeft al wel eens vaker zijn woorden ingeslikt. Net zoals vele andere politici trouwens.