![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik bv iemand in het verkeer iemand omver zie rijden en de dader pleegt vluchtmisdrijf dan zal ik het niet nalaten om zijn nummerplaat mee te delen. Als een buurman in zijn tuin bladeren staat te stoken dan vind ik dat de politie er maar zelf moet achter komen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 december 2020 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit is het nu net! Er wordt onder gewone omstandigheden niet geslapen op de vijfentwintigste der wintermaand (joeldag). Met rookvrije en nuchtere groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
DDML verbaast ons nogmaals! Hij is zodanig tegen drankgebruik om zelfs een schare zatlappen te verklikken. Nogmaals: Goede Vlamingen klikken niet en nuttigen geen geestrijke dranken. Toch is er een groot verschil tussen beiden wat de ergheid betreft. Dhr. K. Depuydt ligt niet wakker van zatlappen = prutsvolk. Als ze lastig of luidruchtig zijn, kan u deze lieden steeds omverblazen. Iemand verklikken is daarentegen een hoofdzonde...volkomen rot gedrag. Klikspanen zijn waardeloos, een vergif voor het maatschappelijk leven. Ze dienen allemaal uit het wondermooie Vlaamse land verwijderd te worden. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey zotteke, zeg zo'n dingen eens niet, de staatsveiligheid leest mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() xeno, leef je nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar hou ik mij niet mee bezig. Ik vind dat iedere burger de plicht en het nodige respect en fatsoen moet tonen om zich aan de paar simpele regeltjes te houden. Maar mensen moeten zelf weten of ze de regels willen overtreden en de asociale drek/loser willen uithangen of niet. Ik ben geen agent en ik weiger mee te werken aan een politiestaat.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps ik las Wat ?
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet die verhalen over Vlaams nationalisten dus toch gaan geloven. Ik neem aan dat de Joden in uw buurt ook niet veilig zouden geweest zijn destijds.
Laatst gewijzigd door patrickve : 26 december 2020 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe wat de politie zegt want anders worden we een politiestaat
![]()
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben we beide. Omerta voor zij die publiek willen aangeven dat men verkeerd bezig is, en klikken voor wie zich niet aan de waanzin houdt.
Er zijn tal van dystopische verhalen geschreven die die twee combineren he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie uw vriend.
Wij stapten de auto in met een bob aan stuur en op de radio weerklonk een agent die zei dat ze vooral op criminele feiten gaan handhaven en niet op de coronamaatregelen alleen. Ik ken niemand die last had en toch gewoon kerstmis vierde. Mijn maaginhoud en darmen zijn goed gesmeerd met vet. Zeker 400 gram boter binnen op 3 dagen tijd. It was so good.