![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft toen ook bakken kritiek over zich heen gekregen dat hij racistisch was op dat moment. Het is al lang geleden, neen ik ga het niet terug opzoeken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 december 2020 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn onnozelaars zoals overal maar stereotypes over alle Moslims zijn gewoon belachelijk.
Laatst gewijzigd door Everytime : 26 december 2020 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet wel, voor u zijn het zelfs geen moslims, de moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me terdege af waar Bert zich druk over maakt. Een tanend aantal van zijn eigen kiesvee zijn Blokkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja... feiten hee... Zoooo vervelend als die niet bevestigen wat de samenzweringstheorie propageert. Dat past niet in het wereldbeeld van de omvorming gekkies & conspirationisten die hun mosterd enkel halen bij websites voor zwakzinnigen, dus het kan gewoon niet waar zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Minister
|
![]() Als je wil weten waar ons land over 20 jaar staat, ga dan eens met de trein naar Molenbeek. Of kijk eens naar de populatie van de kleuterklassen. De volwassenen over 20 jaar, waarbij autochtone kinderen in veel gemeenten de minderheid zijn.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 december 2020 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Nederland is meer dan de helft van de Marokkaanse mannen voor zijn 23ste in aanraking geweest met de politie. Maar dat komt natuurlijk omdat de politie racistisch is, en omdat de jongeren geen kansen krijgen... https://nos.nl/artikel/167467-helft-...t-politie.html
![]() |
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halal eten op scholen en gevangenissen zegt u niets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit 2013 en dat zal vandaag niet anders zijn, vermoed ik: Islamic fundamentalism is widely spread “Religious fundamentalism is not a marginal phenomenon in Western Europe. This conclusion is drawn in a study published by Ruud Koopmans from the WZB Berlin Social Science Center. The author analyzed data from a representative survey among immigrants and natives in six European countries. Two thirds of the Muslims interviewed say that religious rules are more important to them than the laws of the country in which they live. Three quarters of the respondents hold the opinion that there is only one legitimate interpretation of the Koran.” https://www.wzb.eu/en/press-release/...-widely-spread Nu mag jij eens aantonen dat het niét zo is. En als toemaatje: “According to a survey by the British think tank Chatham House administered to 10,000 citizens from 10 European countries, 64% of Belgians, 65% of Austrians and 71% of Polish nationals want to put an immediate end to to all immigration from countries where the majority of the population is Muslim. Only in Spain (41%) and in the United Kingdom (47%) were most respondents opposed to any Muslim immigration. On average, 55% of Europeans agree with the statement that all immigration from Muslim countries should be stopped.” https://ec.europa.eu/migrant-integra...slim-countries Had je hier nog iets over te zeggen ? En neen, Panda, dat zijn niet allemaal VB-ers…
![]() |
![]() |
#872 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En onze Turkse Ke Nan heeft hier nog nooit van gehoord ??:
"Andere staten met een overwegend islamitische bevolking speelden vaak een belangrijke rol in de ontstaansgeschiedenis en stemden met de verklaring in (Afghanistan, Egypte, Irak, Iran, Pakistan, Syrië en Turkije)" ![]()
![]() |
#873 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb je het over Panda... waar zie jij een verklaring van de rechten van de mens als die ondergeschikt moet blijven aan de sharia??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met Islam weet ik dat te harde kritiek op moslims averechts werkt. Beschaafde Islamkritiek en mensen van moslimachtergrond alle kansen geven is en blijft toch de beste aanpak. De meeste moslims zijn goede mensen ondanks dat de religie aspecten heeft die clashen met de onze (zoals halalslachting, besnijdenis, strenge seksuele moraal). Ik vertel niks nieuws natuurlijk.
Wie weet hoe de samenleving eruit zal zien in de toekomst. Ook moslims worstelen met een snel veranderende wereld he? Laatst gewijzigd door Weyland : 26 december 2020 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
ps: Is het zo moeilijk voor jou om daar iets in het Nederlands over te vinden? Laatst gewijzigd door Jakko : 26 december 2020 om 21:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Islamkritiek is zo goed als verboden in deze pocowereld. Men wordt zeer snel als islamofoob beschouwd. Ook door islamieten zelf. - Ik denk dat er al genoeg kansen worden gegeven aan mensen met een 'moslimachtergrond'. Alleszins veel meer dan er kansen worden gegeven aan bijvoorbeeld Christenen en Joden in een moslimland. - Er zijn inderdaad goede mensen bij, maar uiteindelijk adoreren en volgen zij onvoorwaardelijk een figuur die thuishoort in het rijtje Hitler, Stalin en andere bloeddorstige leiders. Maar wat als die 'goede moslims' bijvoorbeeld vernemen dat hun dochter / zuster met een 'ongelovige' jongen verkeert. Dan komt hun ware aard boven. Met andere woorden, als het er op aankomt, krijgt hun religie absolute voorrang. - Het wordt tijd dat islamieten hun 'geloof' eens in vraag stellen. Het pijnlijke is dat afvalligen / ex-moslims zich moeten verstoppen. Hun geloof in vraag stellen, staat gelijk met afvalligheid. U weet ook wat dat betekent. - Ik denk dat u de destructieve en dwingende krachten van de islam zwaar onderschat. Het is een alles omvattende indoctrinatie waar men zomaar niet uitstapt. De islam zal zich nooit aanpassen aan onze levenswijze.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 december 2020 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0) Raak opgemerkt, eigenlijk. Maar het kan geen kwaad het nog eens te herhalen ![]() 1) Zo'n zinnen lees ik niet graag, omdat ik dan bijna automatisch aan het fantaseren sla, en het ene 'scenario' na het andere aan de reeds bestaande toevoeg. Te véél SF gelezen, wellicht. 2) Dat is zo, en wellicht is de worsteling groter dan 'we' geneigd (zouden kunnen) zijn te denken. Het is nu eenmaal niet zo dat 'de wereld van nu' nog veel gelijkenissen vertoont met 'de wereld van toen', en/of dat de heilige boeken en schriften van die religie veel bruikbare antwoorden bieden op problemen die 'typisch' zijn voor 'de dag van vandaag'. De kloof tussen 'verkramptes' en 'verligtes' onder de Moslims wordt er dan ook in geen geval kleiner op. En nu komen we terug op die zin die ik niet graag las: te vrezen valt dat de interne conflicten in de wereld van de Islam nog een hele tijd in intensiteit, frequentie en omvang zullen toenemen, alsmede dat de locaties voor die interne conflicten niet tot de 'traditionele moslimlanden' zullen worden beperkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 december 2020 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting wordt daar door Somers aan banden gelegd . https://reactnieuws.net/2020/12/24/b...CgtzbJgr51AQqo Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2020 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het wordt hoog tijd voor het woord "Islamontkenner". Ze ontkennen cold hard facts over de Islam omdat het niet in hun politiek correcte neprealiteit past
![]() |