Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2020, 01:25   #101
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

-lol-

Neen, het is droevig gesteld met de algemene ingestelheid van de Vlaam. Extraverte mensen kan je over alles praten alsof zij de modelburger zijn. Er komen grapjes aan te pas. Introverte mensen kan je over diepere zaken praten, maar zij zijn serieus ingesteld. Er komen niet veel grapjes aan te pas.

Bij introverte mensen kan je eindeloos doordomen over alles; er is alleen veel onverschilligheid en een zekere ernst. Bij extraverte mensen kan je blijven praten maar je moet je aanpassen aan de sociale normen.

Ik blijf er wat tussen hangen tussen introvert en extravert. Vis noch vlees. Bij beiden vind ik veel raakpunten. Ik observeer. Alleen als je teveel blijft hangen tussen beide komen er mensen die zeggen "hoe het hoort".

Jij moet dit en dat want over 20 jaar ben ik met pensioen en jij bent een dipshit. Ik zeg "leef en laat leven". Blijf in het midden. Maar dat kunnen mensen niet slikken.

Dus blijf ik gewoon "scherp"; er is geen andere optie...
Oud 27 december 2020, 01:58   #102
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Wat doet de massa?

Wat brassen en hun levensenergie verspillen aan een tunnelvisie. Over 10 jaar ben ik binnen. Over 20 jaar heb ik een huis en een kind.

Ja, morgen kan ik dood zijn hé. Niet dat de toekomst onbelangrijk is; maar de dood loert om elke hoek. Wie daar niet meer kan leven leeft een leven van neurose en constante angst. Je hebt nooit geleefd.

Die paar momenten dat je leefde waren heel vluchtig. Iemand kan in 1 jaar leven voor 1 miljard jaar. ^^ Daar kan niemand omheen.
Oud 27 december 2020, 06:02   #103
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Met die uitspraak kan ik bepaald niet lachen.
Wel, als de overheid toen ook stelde dat het probleem van de maatschappij de Joden waren, en dat men die moest verraden, en jij zou toen ook als brave burger achter de "maatregelen" staan, waarom zou je dan anders te werk gaan dan nu, in dezelfde situatie ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 06:04   #104
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
De zwakkeren hebben dus helemaal geen rechten meer ?
De zwakkeren hebben het recht om getolereerd te worden he.
Oud 27 december 2020, 06:08   #105
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Woordjes in de mond leggen ?
Hij heeft wel gelijk hoor. Jij doet alsof zwakkeren het recht hebben om de rechten van sterkeren naar de knoppen te helpen omdat ze zelf geen moeite willen doen om het probleem dat ze wel KUNNEN oplossen voor zichzelf niet WILLEN op te lossen.

Citaat:
Waar doe ik dat ergens ?
We zitten nu allemaal in een crisis en jij wenst er duidelijk niet voor op te draaien.
Nee, gepensioneerden die per se niet zichzelf willen afzonderen hebben een potentieel probleempje, meer niet.

Daarvoor werd gans de maatschappij in een ongeziene crisis gedompeld, en de mop is dat dat niet eens het probleempje van die gepensioneerden oplost.

Wij hebben een onderwijs crisis, een economische crisis, een maatschappelijke crisis, een sociale crisis, een vrijheidscrisis, en nog veel andere crisissen van ONGEZIENE OMVANG veroorzaakt omdat gepensioneerden zich niet wilden afzonderen en wilden blijven "doen zoals iedereen", maar wel gingen eisen dat zij "rechten op bescherming" hadden.

Niemand anders had echt een probleem.
Oud 27 december 2020, 06:12   #106
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En voor de rest gaat alles goed met u, ja?
Hij heeft perfect gelijk. Wat begrijp je niet aan wat-ie zegt ?
Oud 27 december 2020, 08:36   #107
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
....
Nee, gepensioneerden die per se niet zichzelf willen afzonderen hebben een potentieel probleempje, meer niet....
Waar ik en vele anderen ondertussen héél zeker van zijn is dat jij een héél groot probleem hebt. Dat zal er beter op trekken.
Zou jij niet beter in afzondering gaan ?
Oud 27 december 2020, 09:02   #108
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Waar ik en vele anderen ondertussen héél zeker van zijn is dat jij een héél groot probleem hebt. Dat zal er beter op trekken.
Dat dan Patrick zelf wel beslissen.
Citaat:
Zou jij niet beter in afzondering gaan ?
Ik had begrepen dat hij dat dan ook gedaan heeft, voor zover nodig.
Oud 27 december 2020, 15:43   #109
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

ondertussen zijn mijn zus en haar gezin na 10 dagen terug naar huis, en is mijn oudste samen met zijn verloofde trug naar zijn basis in duitsland. het was meer dan 2 jaar geleden dat al mijn kinderen nog eens onder het ouderlijk dak verbleven. het was gezellig druk en het deed gvd deugd
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be