![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens moet volledig zijn in de analyse van de maatschappelijke problemen. Het zijn niet enkel de moslims, maar ook de negers.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan dient men consequent te zijn en met droons info vergaren waarna de politie het huis kan binnengaan om tot boetes, mishandeling en/of arrestaties over te gaan. Wat is dit voor slap gedoe??? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 december 2020 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat een kolder. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 december 2020 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raar, nog geen 99,9% van de Joden willen ons dood ofzoiets posts. En ze voelen zich weer geviseerd hoor. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien weten ze meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Speciaal toch. Op een andere manier in de clinch met de politie.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles ondergaan en dan achteraf zeggen dat ze daar wel in regel waren.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo deden ze het altijd. Hoe dan ook, zij geloven niet in deze pandemie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezinsleden die onder eenzelfde dak wonen hoeven geen afstand te bewaren, wat op veel plaatsen zelfs niet mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als het allemaaal zo gevaarlijk is en als het virus moet worden uitgebannen moet je ook gezinsleden scheiden. Met de huidige technologie kan dat ook prima. Geef iedereen een enkelband die registreert als er een ander familielid binnen de anderhalve meter komt. Elke overtreding gewoon een forse gasboete of stroomstoot. Dat zal ze leren ....het volk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat mijn schoonbroer, die dokter is, en zelf nogal, zoals het hem betaamt, maatregelenvoorstander is, zomaar binnenwipt, aan mijn oudste gevraagd heeft om bij hem thuis te komen, zijn eigen schoonma ontvangen heeft, en ZELF GEEN ENKELE TEST OF VOORZORG NEEMT. Hij speelt samen met ons gezelschapspelletjes waar wij samen met mijn schoonma goed in elkaars' gezicht lachen en zo. Een rare dokter he, die denkt dat al dat gemaatregel noodzakelijk is, maar niet op hem toepasselijk is. Zijn broer is contactpersoon (maar heeft het wel ook al gehad). Die wilde zijn dochter brengen, maar daar heeft mijn schoonbroer-dokter een stokje voor gestoken: dat was te gevaarlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij logischer. En na 3 stroomstoten, een explosie dat uw been eraf vliegt en een melding. De volgende is een halsband met zelfde functie.
Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat is een beetje als uw uitleg over china...daar is het gewoon minder opdat ze er zich niks van aantrekken zeker ![]() ![]() Met zulke voorzichtige bange mensen zullen we er nooit geraken aan uw groepsimmuniteit. Er zijn allerhande wetenschappers ook die om eens goed mee te lachen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Telkens men bij een risico persoon plant van te gaan, doet men een test, en de tijd tussen de test en het bezoek, let men goed op. Meer moet dat niet zijn. Dat is iets dat 10 jaar kan gedaan worden. Eens weg bij die risico persoon, normaal leven, als functie van uw eigen kosten-baten analyse, zoals voor alles. Dat is iets helemaal anders dan mensen opsluiten, vrijheden beroven en dergelijke he. Het is gewoon "een kleine niet-invasieve moeite doen als je bij risico personen gaat". Als we de maatregelen zouden volgen, dan zou schoonma in de keuken moeten blijven terwijl wij samen eten, dan zouden wij maskers moeten opzetten en wat weet ik allemaal. Veel ambras, veel verloren pret. U gewoon laten testen, en dan de tijd dat je bij die persoon bent, zorgen dat je die niet binnenbrengt, is daarmee vergeleken, een kleine moeite. Als ik deelneem aan de groepsimmuniteit, is het beter om daar geen bejaarde personen bij te betrekken natuurlijk. En is het nog beter om dat voornamelijk door 40- laten te doen. Maar dat begrijp jij niet he. Dat is EXACT het idee van de Great Barrington verklaring: voor de actieve bevolking, leef normaal, maar afgescheiden van risico personen. Normaal leven wil zeggen: 40-, trek U niks aan. 40-60, doe uw eigen kosten-baten analyse. 60+, leef afgezonderd. Als de 60- bij de 60+ gaan, neem voorzorgen (testen en dergelijke). Daarmee waren er veel minder doden gevallen, was er zo goed als geen schade aan de maatschappij, en was het al achter de rug. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 07:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp u beter dan wie ook op dit forum...uw uitleg is heel simpel ; doe wat ik zeg maar doe niet wat ik doe ![]() Uw verhaaltjes worden iets te doorzichtig voor mij. Maar niks mis mee.....jij vermaakt u en ik ook ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2020 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw hele uitleg was daar niet voor nodig. Gebruik uw China uitleg gewoon niks van aantrekken en klaar is kees. |
|
![]() |
![]() |