![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 25 februari 2005 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Meer info op WWW.voorpost.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah, tu sais, Johan, quelque part, je vais te dire que je m'en fous un peu. Pour moi, la Flandre c'est déj�* �* l'heure actuelle un pays étranger avec lequel je ne me reconnais plus. Je me sens 100.000 fois plus proche d'un Français que d'un Belge (et quand je dis Belge, je parle aussi bien des Flamands que des Francophones de Belgique). Je crache aussi sur la Belgique mais pas de la même façon. Je trouve que la Belgique est un pays insipide, qui ne vaut rien et dont on ne parle quasi pas �* l'étranger pour la bonne et simple raison que ce pays n'en vaut pas la peine. Mon crachat sur la Belgique va tellement loin que je renie mon pays et que je me considère Français. Je suis plus branché sur la TV française que sur la TV belge. Quand il y a le Mundial, je soutiens les Bleus et certainement pas les Diables Rouges. Ca me fait d'ailleurs bien rire qu'il y ait 9 chances sur 10 que les Diables ne participent pas au prochain Mundial. Bien fait pour leurs gueules! Quelque part, ils sont �* l'image de cette Belgique. Cela dit, je ne suis pas pour l'éclatement de la Belgique. Je préférerais alors me barrer et aller m'installer �* l'étranger.
Sorry als ik in het Frans zei, maar ik moest mijn mening zo geven. Het komt meer uit het hart als het in zijn eigen taal gezegd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U bent geboren als Vlaming (of als waal). Het is zielig dat U uw eigen wortels verloochend... Bent U zeker dat ze U in Frankrijk niet zien als "le petit belge"... Uw aanwezigheid op dit forum bewijst dat u anderzijds geen afstand kan nemen van Vlaanderen en van de Vlaamse strijders. Blijkbaar mist U de flaminganten... Anders zou U toch niet dagelijks dit forum opzoeken. Voor mijn part: Blijf maar in la douce France, en respecteer er de identiteit van de autochtonen. Anders krijg je nog ruzie met Jean Marie Le Pen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat vele Walen reeds richting Frankrijk lonken blijkt niet uit de kiesresultaten van het RWF, een partij die de aanhechting van Wallonië bij Frankrijk nastreeft. Maar ik hoop dat de Walen eindelijk gaan inzien dat ze eigenlijk bij Frankrijk horen. België barst! Vlaanderen onafhankelijk! Wallonie: retour �* la France! Laatst gewijzigd door johan : 25 februari 2005 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Cyaankali voor het FDF! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Allez, onze flaminganten worden behoorlijk zenuwachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Elk N-VA-lid heeft al een oproep gekregen per mail om naar de betoging van 6 maart te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Indien we met 1000 tegenbetogers zijn dan zal dit meer opschudding verwekken dan 10 "strijdmeetings". Ik hoop dat het Vlaams Belang morgen op haar strijdmeeting "Splits B-H-V" ook klaar en duidelijk oproept om op 6 maart het FDF te verjagen uit ons Vlaamse Linkebeek!! Op 6 maart zijn we allemaal Vlamingen, of we nu VB of NVA stemmen! Eéndracht tegen het FDF!! ![]() |
|
![]() |
![]() |