![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, want ondanks het feit dat de meeste de hippies niet direct in gedrag en kledij volgde, stonden ze wel achter de standpunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb toen nooit in die tijd achter hippie standpunten gestaan niettegenstaande ik zeer libertijns was en steeds ben trouwens. Ik vond ze maar vies en wereldvreemd en artificieel provocant. Moeilijk trouwens om er tegen te komen tenzij je echt het milieu opzocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gevaccineerden zijn nu de grote vedetten Mogen zij lockdown-feestjes organiseren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou liever zien dat men aan de lopende band vaccineert. Aan dit tempo duurt het tot 2030. Ik wil mijn vaccin en zo rap mogelijk en geen gezever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk niet dat die nog veel 1ste en 2de graadsfamilie in leven heeft. Denk dat hij bij vele is, we zullen het maar doen, anders blijven we in onze kamer opgesloten zitten. En Gipsy, als je geen risico patiënt in een WZC bent zal je nog veel geduld moeten hebben, als je onder de 65 bent heel veel geduld zelfs. Hoop er maar niet op voor maart of april, voor de jongeren zelfs niet voor augustus of september. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om het even wie er het eerst ingeënt wordt, de antivaxers gaan toch wel iets vinden om over te zeuren.
Haters gonna hate. Niets aan te doen, een vaccin tegen verzuring bestaat nog niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten de overheden het zelf vertrouwen, dan gaven ze een blijvende goedkeuring en een verplichte vaccinatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi rijmpje hé. ^^
![]() |
![]() |
#511 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IN Test gezond van verleden maand lees ik dat het syndroom van Guillain Barré een "zeldzame keer" kan geinduceerd worden bij een griepvaccin. Ik heb comedie gespeeld alsof ik nog een jeune premier was om uit die kliniek te geraken. Een jaar later voel ik dat ik nog het gevoel in zenuwen kwijt ben maar de genezing kan tot 2 jaar duren of nooit. Ik mank niet of ben niet op de sukkel maar het is nog niet 100%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Onwaarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was een tijdperk een mode en manier van leven. Het waren ook andere tijden.....heel andere tijden. Er waren ook problemen maar die waren van een heel andere aard als nu. Er werd meer gedeeld en materialisme werd niet zo hoog in het vaandel gedragen. Hoe minder je had hoe groter je aanzien al eens was....hoe minder men van je wist hoe beter je het vond....de huidige Facebook toestanden staan daar zeer haaks tegenover. Tijdens mijn jeugdjaren was ik soms " dagen van huis zonder dat mijn ouders wisten waar ik uithing en dat vond ik best ![]() Ga niet zeggen dat mijn moeder zich niet al eens ongerust maakte maar dat was niks in vergelijking met de ouderlijke controle van de dag van vandaag. Die die hard standpunten waren eerder uitzonderingen dat klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd, normaal treedt het op ongeveer 6 weken na de ontsteking die er de oorzaak van was, dus de timing met uw griep vaccin lijkt wel samen te vallen, ja. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2020 om 06:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar ik HIER problemen mee heb, is dat men vaccins aan grote groepen mensen wil opsolferen tegen een ziektekiem waarvan geweten is dat het immuun-problemen veroorzaakt EN waarvan geweten is dat de neefjes toch weer tot infecties kunnen aanleiding geven na immunisatie, 6 of 8 maanden later. Die combinatie is voor mij een extra moeilijkheid bij het ontwikkelen van een VEILIG vaccin en daar weet je pas van hoe het uitdraait als je lang genoeg wacht. Voor mij is dit vaccin NU AL promoten op grote schaal een zware gok. Mochten we een ziekte hebben met een bacterie waar we allemaal onze grote teen van kwijt geraken door ontsteking, dan zou ik mij niet de minste zorg maken over een vaccin daartegen. Eens men dat op wat grotere groepen heeft getest voor onmiddellijke bijwerkingen, en die zijn zeldzaam en/of mild, dan zou ik zeggen: de naald erin ! Maar een ziekte die zelf het immuunsysteem in de war stuurt, en waarvan het vermoeden bestaat dat herinfectie na 6 maanden grote kansen maakt, dat is een heel ander paar mouwen. Stel nu dat het verkeerd gaat met dit vaccin. Men heeft dan een gigantische ramp veroorzaakt, niet alleen op sanitair vlak, maar vooral op het vlak van vertrouwen in ALLE vaccins. Men heeft dan de inderdaad idiote anti-vaxxers een gouden argument gegeven om nooit of te nimmer meer een zelfs zo veilig vaccin aan te bieden tegen de meest verschrikkelijke ziekte. Door nu ongelofelijk roekeloos te zijn, zou men wel eens het vertrouwen in goede vaccins voorgoed kunnen opblazen. Alle overheden ter wereld zijn dan al hun krediet kwijt, en er is dan niks meer dat goeie geneeskunde van kwakzalverij zal kunnen onderscheiden. Dat laatste is nu al het geval voor een stuk, omdat geneesheren zich als hysterische tantes gedragen op TV plateaus en niet inzien dat ze roepen om de maatschappij kapot te maken. Maar goed, we kunnen nog zeggen dat er toch nog goeie dokters rondlopen die niet zo in de schijnwerper staan, en gewoon hun job "mensen verzorgen" doen, en niet de TV - cipier willen uithangen. Als het echter serieus mis gaat met dit vaccin, is dat de doodsteek voor de "officiele geneeskunde". Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2020 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|