![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De vlaamse eenheid is er niet op bevorderd.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan dat allemaal op een postzegel ? Van mij mag je tegen het vb zijn, waarschijnlijk terecht, maar daarom moet je nog niet dezelfde toer op gaan en in slogans beginnen neuten. De marketing afdeling van het VB werkt op volle toeren op alle media. En dat verklaart deels hun succes. Dat en natuurlijk dat zij een gevolg zijn van de antipolitiek van de klassieke partijen, zoals een De Croo die zichzelf de dweil van de wetstraat gedoopt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, over de N-VA-vrienden, het ACW en de OVLD, toch ook niets om trots op te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-neem een postzegel -draai hem om -schrijf : 'weg met de makakken' -klaar Geen dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij post u zo'n onozelheden om net wind uit de zeilen te nemen van oprechte Vlaamse nationalisten die niks maar dan ook niks met nazisme te maken hebben. U idiote voorstel om de romeinse groet te gaan gebruiken om elkaar tijdens corona te begroeten is daar een tekenend voorbeeld van. Het is dat of u leeft werkelijk op de rand van de maatschappij. In allebei de gevallen bent u in feite een persoon die er verwerpelijke ideeën of tactieken op nahoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het is maar één punt. In feite begaat u dezelfde fout als het VB zelf. Het demoniseren van een bevolkingsgroep. Waar in mijn ogen wel degelijk naar geluisterd moet worden. Maar dan met een filter om de idioten die met wagens met nazi symbolen rondrijden er uit te halen. Want u hebt uiteraard deels gelijk. Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 januari 2021 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat BDW op bevel van een andere partij een mes in de rug stak van een prominent lid dat Van Grieken dat ook zou doen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 januari 2021 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Het artikel dat het begin van deze draad is, maakt dit nogmaals heel duidelijk. En de laatste tijd is het al meermaals duidelijk geworden dat het VB helemaal niet af wil van die ranzige uitwassen. Ik kan daar alleen maar uit besluiten dat het VB er voordeel bij heeft de"idioten" zoals u ze noemt, gerust te laten. Waaruit ik dan weer besluit dat het hier niet gaat over het kleine marginale groepje waar u het steeds over heeft, maar wel degelijk een significante groep is binnen de aanhang (kiezers) van het VB.
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve een flink aantal sluwe, opportunistische en obscure nietsnutten, zijn er toch een deel(afgaand op de reacties op sociale media en elders(ik bezondig mij nu ook aan veronderstellingen)) die aardig wat hersencellen missen. Vaak kunnen ze zelfs geen volwaardige zin vormen. Zulke mensen zijn alleen bereikbaar met slogans. Die moet je geen 70 alinea's voorschotelen. De slogan opgemerkt door Pandareus, 'weg met de makakken', is ideaal om die kudde ossen en koeien in deze of gene weide te laten grazen.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het land der blinden is éénoog koning. Voor het overige trek ik mij de gang van zaken niet meer aan. Er zal nog werk genoeg zijn in de partij die bevolkt werd met overlopers. Ze kosten weinig toen ze opdaagden. Maar ze kosten veel meer om ze er terug uit te krijgen zonder enorm veel blikschade. Hopelijk slaagt de NVA er in. Gelukkig vallen ze niet te erg op met hun problematiek tussen andere partijen. Degenen die nog aan politiek doen komen in alle partijen op de voorgrond om hun zak te vullen. Witte duiven zijn uiterst zeldzaam. Het zal tijd vragen om echte mensen te vinden die kunnen regeren met inhoud. Als ondertussen deze vazalstaat niet in faling werd verklaard. Het is vijf voor twaalf. Maar ze willen het niet zien. Orde op zaken stellen is werken. Daar heeft iedereen schrik van. Volgende verkiezingen zit onze brievenbus weer vol met pamfletten waar tussen de meesten van zichzelf beweren dat zij het vaderland redden. Daar zullen we het opnieuw voor een aantal jaren moeten mee doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal er dank zij de Vlamingen zelf, die elkaar niet kunnen verdragen,(lees maar dit en andere forums) nooit ofte nooit zijn. Het is totaal overbodig ook om er nog één lijn over te schrijven want de Walen en hun Nederlandssprekende aanhang doen dat al meer dan 180 jaar niet slechter dan andere landen. Dus "never change a winning team"; .Dat de Vlamingen betalen is niet meer dan normaal. Ze moeten maar zo dom niet zijn van tegen elkaar te vechten.
![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 10 januari 2021 om 14:41. |
![]() |
![]() |