![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trump wordt wel echt gehaat, daar in de usa.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik vind het weinig productief wat AOC daar uitbraakt. Hou u bezig met beleid en aanpak van corona en laat de rest over aan de juridische instanties. Een groot licht is deze chupacabra nooit geweest en zal ze ook nooit zijn.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 13 januari 2021 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() A Truth Reckoning: Why We’re Holding Those Who Lied For Trump Accountable - Forbes
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zou me niet verbazen indien de USA een equivalent mechanisme heeft , en dat is in deze context heel erg relevant. Extra: ik zie niet in waarom zou ze zich niet met meerdere zaken tegelijk zou kunnen bezighouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Nee, vervolging van misdrijven op basis van beschikbaar materiaal.
Het punt is natuurlijk het materiaal beschikbaar te maken. ![]() Een hacker die vorige week 57 TerraByte van Parler heeft gearchiveerd, kan bvb. wel een paar dingen leveren die nuttig zouden zijn in een rechtbank. De Maga Meute heeft in vele gevallen zelf de strop rond hun nek gespannen waarmee men hen weldra zal ophangen. https://www.vice.com/en/article/n7vq...hat-comes-next Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 januari 2021 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() AOC is een objectieve bondgenoot van alt right. Laat ze maar doen binnen de "Democratische" partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik verwijt ze een gebrek aan persoonlijke verantwoordelijkheid, en van daaruit actief faciliteren van al zijn daden.
De maatstaf daarvan zal ik zelf zijn. Als ik niet akkoord ben met de koers van mijn organisatie / bedrijf, dan maak ik de beslissing om te blijven of niet. Of je kan de schouders ophalen en hoofdschuddend verder doen met zaken waarvan je weet dat ze niet kosher zijn. In het laatste geval moet je de rekening achteraf maar accepteren. Het één sluit overigens het ander niet. Je kan verbindend zijn, maar dat beperken tot diegene die geen misdaden hebben begaan of niet aan opruiing hebben gedaan. En zo ook tegelijk ook problemen aanpakken die eenieder aangaan; zoals daar zijn de excessen van 4 jaar Trump. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Nope. Die staffers zijn medeplichtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() En een "fake-progressive", ze weigerde mee te gaan in het afhankelijk stellen van een stem voor Pelosi als speaker van het toelaten van stem over Medicare4All, zogezegd omdat dan een republikein speaker zou worden, wat niet zo hoeft te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wat een heksenjacht. Beangstigend wat 4 jaar propaganda kan veroorzaken.
En dan zou men zeggen dat het trump was die een probleem was voor de democratie. Laatst gewijzigd door denkimi : 13 januari 2021 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort proscripitielijsten ophangen aan het Capitool?
AOC is een even grote vijand voor de democratie als Trump. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() AOC nuchter??? Komaan zeg, ze sprak reeds begin november 2020 van lijstjes maken van vroegere medewerkers van Trump om deze te vervolgen. Legale beleidsdaden zijn niet vervolgbaar in een democratie. Een verkiezing kan tot gevolg hebben, dat de ene beleidsploeg vervangen wordt door een andere. Deze andere kan dan een nieuw beleid uitstippelen en een vroegere oplossing vervangen door een nieuwe. Zo hoort dat.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |