![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() https://www.rt.com/news/512644-geram...d-prison-bild/
Die Duitsers toch... eens benieuwd wie daar binnenkort nog allemaal zal terecht kunnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
geramany? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjekka are back.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laat ons eerlijk zijn, dat centrum zal opnieuw vol zitten met immigranten en allochtonen, misschien aangevuld met wat zwervers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Alweer een stap dichter bij de vernietigingskampen.
De corona fascisten hier zullen wel blij zijn, het zijn tenslotte maar "de anderen" die zullen opgepakt worden. Of dat denken ze toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn niet bang voor Covid, vegen hun voeten aan wetten en gaan dan huilen als ze bestraft worden.
Snowflakes.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze zijn niet bang van Allah, ze vegen hun voeten aan de sharia, en gaan dan huilen als ze onthoofd worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss is het tijd voor de Polen (en Joden) om bang te worden.
Het wereldwijde gebruik van lockdowns , zelfs door democratische regimes, het met de voeten treden van grondrechten bewijst dat alles mogelijk is.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toch waren ze er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is de kans niet miniem dat jij daar ooit terecht komt....Maar ik zal de eerste zijn die je komt bezoeken dat beloof ik je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen staan te roepen voor censuur, voor de beperking van hun vrijheden, voor meer fascisme. Ze denken altijd dat het maar van toepassing zal zijn op "anderen", dat zij zelf er wel geen last van zullen hebben. Tot dat op een dag wel zo is en er niemand meer over is om te protesteren dat hun rechten geschonden worden. Er is een beroemd gedicht over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een typisch extreem-rechtse gedachtengang: ze zijn voor law en order.
Maar dan enkel voor anderen. Henzelf staat het vrij om wetten te overtreden en als ze daarvoor dan bestraft worden beginnen ze ‘censuur’ te roepen
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ge noemt dan de huidige regering extreem rechts?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet die nog maar eens bezig horen als ze een parkeerboete hebben gekregen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Duitsers hebben minder nodig om door te flippen, als iets een onverwachte wending krijgt. Best vergelijkbaar met autisten. Authoritairder zijn ze sowieso. Nu ja, ik zou eerder zeggen dat een schapenmentaliteit sterker aanwezig is in Duitsland. Een opgelegd keurslijf wekt er doorgaans minder weerstand op.
Laatst gewijzigd door Weyland : 17 januari 2021 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een nachtklok die ingaat om 18h00...
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ssst in dit land niets dan goed over de fransen... over de anderen mag er kwaad gesproken worden, hoe meer, hoe liever...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 januari 2021 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad en ik heb een Nederlandse reporter ter plaatse zien zeggen dat de meeste Fransen die maatregel steunen. Wij in Vlaanderen vinden het (terecht) een onnodig draconische maatregel die alle logica tart.
|
![]() |
![]() |